czwartek, 20 czerwca 2013

Hey !


Lekcję skończyłam godzinę wcześniej , czyli o 13 . Do szkoły przyjechała pewna pani , która organizowała konkurs plastyczny , pod tytułem : " Stop Upadkom " . W tym , oto konkursie zajęłam 2 miejsce na 12 szkół , więc zgłoszonych , musiało być sporo . Dostałam również nagrodę : Blok techniczny , odblask , kartkę o upadkach i kredki : Twist Up :


Oceny , są już wystawione , nic się w nich nie zmieni . Mimo tego i tak muszę chodzić do szkoły , może nie we wszystkie dni , ale na pewno większą część , ponieważ biorę udział w akademii . Od trzech dni mam straszną chrypę , mój głos zmienił się totalnie , mam nadzieje , że jak najszybciej wyzdrowieje . Jutro zrobię , jakąś recenzje , dawno takiej nie było =) . Dobra , będę lecieć . Pa ! Pa !


2 komentarze:

  1. Gratuluję zajęcia tego 2 miejsca :):)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :)

    http://juliee-juli2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥