poniedziałek, 24 czerwca 2013

Hey !


Dzisiaj postanowiłam zorganizować posta związanego z recenzją . Dawno nie było takiej notki , a obiecałam , że będą wszelakiego rodzaju o różnej tematyce , a więc zapraszam poniżej .

Eye Illumination :


Korektor rozświetlający pod oczy : świetlik + ogórek . Opis z opakowania maskuje i rozjaśnia cienie pod oczami oraz objawy zmęczenia . Pielęgnuje i wzmacnia skórę wokół oczu . Efekt jest natychmiastowy , cienie i zaczerwienienia znikają , a spojrzenie nabiera blasku . Skóra pod oczami wydaje się gładsza i zdrowsza . Korektor ma lekką konsystencję płynno - kremową . Tubka zawiera 9 ml .

Formuła Zawiera :

- Wyciąg ze świetlika : likwiduje objawy zmęczenia oczu , łagodzi reakcje alergiczne , działa przeciwzapalnie .

- Wyciąg z ogórka : wygładza , nawilża i odżywia skórę wokół oczu , rozjaśnia i wybiela cienie pod oczami .

- Alantoina : regeneruje i przyspiesza odnowę naskórka , łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry .

Moja ocena : 

- na pewno likwiduje większą cześć cienia i zmęczenia .
- wysycha dość szybko .
- po posmarowaniu korektorem , radzę nałożyć dodatkowo puder , wtedy otrzymamy 100 % efekt .
- skora z dnia na dzień jest gładsza . 
- cena była dość korzystna około 10 złotych .
- ładny zapach i dobra konsystencja .
Ocena : 5 / 5 .


Mam nadzieje , że recenzja pomogła =) . Będę , lecieć . Pa ! Pa !


5 komentarzy:

  1. Właśnie poszukuję czegoś pod moje zmęczone oczy!
    Myślę, że kupię na pewno. Teraz muszę tylko zaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze spróbować :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Fajnie piszesz :)

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozejrzeć za nim.

    http://juliee-juli2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥