wtorek, 11 czerwca 2013

Hey !




Dzisiaj odwołano zawody mojej klasy . Byłam pewna , że się odbędą , więc zapisałam się na kontrolę u dentysty , i tak upiekło mi się siedem godzin lekcyjnych . Jak pewnie wiecie nie biorę w nich udziały , ponieważ pewnie musiała bym pompować , co było katorgą , dla mnie i osób to robiących , pierwsze kilka dni były najgorsze , zakwasy i itp , więc nie chciałam przeżywać tego drugi raz . U dentysty było całkiem , nieźle na szczęście nic nie wiercił i borował , potem poszłam na obowiązkowe szczepienie . W między czasie pojechałam na rynek , lecz pogoda , nie za bardzo dopisywała , co za tym idzie było mało straganów , mimo to kupiłam sobie jedną bokserkę . Jutro o 7 jadę na mszę za wujka , do miasta , a potem do szkoły i na konkurs , ahh stres mnie zżera , mam nadzieje , że nie zajmę ostatniego miejsca =) . Dobra będę lecieć . Pa !
Pa !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥