środa, 12 czerwca 2013

Hey !


Dzisiaj byłam na konkursie biblijnym , i zajęłam 7 miejsce z 16 , nie jestem smutna czy przybita . Cieszę się , że dostałam się do drugiego etapu , a to , że przegrałam dość wcześnie nie ma jakiegoś nadzwyczajnego znaczenia , wiem , że sama ze sobą wygrałam startując w tym konkursie i poświęcając czas na czytanie Pisma Świętego . A , dzisiaj witam was , z postem tematycznym o moich zainteresowaniach , a będzie ich sześć . A , więc zaczynajmy , może macie podobne , jeśli tak piszcie w komentarzach =) .




 1 . Moda - pewnie wiele z was , lubi mieć coś nowego , fajnego i modnego . Ja sama interesuje się nowymi trendami . Nie wszystkie są w sam raz trafione w mój gust , lecz każdy nakłada to co lubi =) .







2 . Fotografowanie - nie jestem mistrzynią robienia , ładnych , przejrzystych zdjęć , lecz robię to co lubię i jest mi z tym w 100 % dobrze . Zawsze , gdy widzimy coś , co da się ująć na zdjęciu , bierzmy aparat i róbmy fotkę , może w taki sposób odkryjecie swoją pasje =) .


3 . Blogowanie - to na pewno jakiś procent mojego życia . Zawszę , gdy widzę większą liczbę obserwatorów , czy wejść , jestem szczęśliwa , bo widzę , że nie piszę postów na marne =) .




4 . Jazda na rolkach - jest to pasja / zainteresowanie . Teraz , gdy chodzimy do szkoły nie zawsze jest czas na wyjście chociażby na 5 minutową przejażdżkę , lecz w wakacje codziennie po 30 minut to podstawa . Nie tylko poprawia nam to zdrowie lecz i samopoczucie =) .



5 . Zwierzęta - odkąd pamiętam zawszę w domu był jakiś , mały rozrabiający kotek . Koty i psy są prawdziwymi przyjaciółmi człowieka .
Na dzień dzisiejszy mam 5 kotów i jednego psa =) .



6 . Rysowanie - zawszę w wolnej chwili coś bazgrzę , czasem coś wyjdzie , a czasem nie , lecz powiem wam , że każdy człowiek potrafi rysować : trochę lepiej lub trochę gorzej . I nie wstydźmy się tego : wszyscy ludzie poświęcają swój czas na chociażby jedną pasje =) .






I tak powoli kończymy dzisiejszy post . Mam nadzieje , że się spodobał =) . Pa ! Pa !


2 komentarze:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥