poniedziałek, 6 września 2021

Co u mnie - słów kilka/ wygoda w domowym zaciszu dzięki...

 Hey!


Cześć kochani! Jak tam minął pierwszy weekend września? Odpoczywaliście, a może aktywnie spędziliście wolny czas? Mój weekend to nawiązanie do tych dwóch kwestii... sobotni dzień spędziłam na zakupach, by później popaść w wir sprzątania. Niedziela natomiast należała do tych z rodzaju leniwych. Leniwych, oczywiście za moim przyzwoleniem. Jedyne na co miałam ochotę to zmobilizować się i przygotować zdjęcia na bloga, resztę dnia odpoczywałam, regenerowałam siły po całym tygodniu. Od poniedziałku do piątku codziennie jeździłam na praktykę, którą udało mi się już w całości zrealizować. Moje odczucia co do ŚDS pozostają niezmienne (więcej o praktyce rozpisałam się w poprzednim wpisie). Było to przede wszystkim ciekawe doświadczenie, które pozwoliło mi wyodrębnić własne stanowiska czy praca w charakterze terapeuty zajęciowego byłaby dla mnie właściwa. Podjęcie praktyki umożliwiło mi zaczerpnąć ośrodkowych realiów by zestawić je ze swoimi oczekiwaniami i wyobrażeniami. 
Choć dla jednych wakacje dobiegły już końca, moje wciąż trwają. Obecnie mam kilka dni wolnego, później wybieram się do pracy sezonowej. Plany są dość sprecyzowane, obecnie jedynym zmartwieniem jest brak ostatecznej decyzji co do formy nauczania na studiach. Liczę, że będzie to nauczanie hybrydowe, niekoniecznie widzi mi się całkowity powrót na studia. Powodów jest wiele, jednym z najważniejszych - podjęcie nauki w szkole policealnej (forma zaoczna). Względy logistyczne, powroty, dojazdy, nauczanie hybrydowe pozwoliłoby mi to lepiej pogodzić. To jedynie moje ciche oczekiwania... nie pozostaje mi nic innego jak czekać na ostateczną decyzję wydaną w rozporządzeniu. Jestem przygotowana na każdy wariant, bo wiem, że bez względu na formę nauczania sobie poradzę. Nawiązując do studium - kierunek, na który się zdecydowałam to asystent osoby niepełnosprawnej. Jak można spostrzec, podążam w dość sprecyzowanym kierunku swojego kształcenia. Po nabyciu kompetencji stosownych dla opiekuna medycznego, czas na kolejne edukacyjne wyzwania. Bardzo się cieszę, że mam w sobie pokłady motywacji by się uczyć. Tym bardziej, że nie stawiam przysłowiowej "kropki na i." Swoje CV pragnę urozmaicić o jeszcze jedną kwalifikację, lecz na razie cicho sza! :D
No dobrze, dość obszernie podzieliłam się z Wami, tym co w ostatnim czasie się u mnie działo. Wiodę sobie naprzemiennie leniwe - pracowite życie. Jest się kiedy zmęczyć, ale znajduje także czas na odpoczynek, więc mogę śmiało rzec, że równowaga została zachowana. 
Wczoraj udało się zrobić kilka ujęć, które prezentują dwie nowości. W leniwe dni marzę tylko i wyłącznie o tym, by "wbić się" w wygodne ubrania, wziąć kubek ulubionej herbaty i odpalić dobry film w TV. Tak niewiele, dość powszechnie, aczkolwiek tak, jak preferuje najbardziej. W końcu lenistwo rządzi się swoimi prawami, których nawet nie próbuje podważać, a bo i po co? Strój - wygodny i ciepły - polarowa bluza, klasyczne legginsy, podążamy dalej... kapcie! Muszą być ciepłe, komfortowe w noszeniu i ładne. Choć kiedyś byłam wielką miłośniczką chodzenia po domu boso, obecnie nie wyobrażam sobie takiej formy "spacerów." Kapcie to podstawa by przemierzyć niestrudzone kilometry po domu. Jest to taki element, do którego potrafię się "przywiązać", tzn. mam swoje ulubione modele, w których chodzi mi się najlepiej. Kontynuując dzisiejszy wpis, pragnę zakomunikować, że zaprezentuje Wam dwa modele, jeden wybrałam dla siebie, drugi natomiast powędrował dla mojej mamy. Jeżeli jesteście ciekawi czegoś więcej - skrupulatnej opinii to zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią wpisu. 






PANTOFLE DAMSKIE OCIEPLANE K-4067 (nowekapcie.pl)


Wygoda i wygląd - wspomniałam o tych dwóch kwestiach zapominając o jeszcze jednej, która w gruncie rzeczy również jest bardzo istotna. Pantofle według moich preferencji powinny być ocieplane, zwłaszcza kiedy myślę o jesienno-zimowej porze. Powyższy model, spełnia wszystkie moje wymagania. Rozpoczynając od wyglądu... pantofle są niezwykle urocze, przez co nie sposób nie zwrócić na nie uwagi podczas przeglądania oferty na stronie. Motyw kotka to świetna propozycja dla miłośników tych czworonożnych przyjaciół i nie tylko. Model K-4067 znajdzie rzeszę fanów wśród osób, które lubią połączenie jasnych barw z rozczulająco-słodkim wzorem. Na stronie można przeczytać, że wierzch kapci został wykonany ze skóry ekologicznej, a wkładka z ciepłej i przyjemnej dzianiny wełnianej. Jak jest na prawdę? W zupełności można potwierdzić powyższe słowa. Materiał obuwia jest bardzo przyjemny, ciepły i miękki. Na pewno nie powoduje podrażnień, zaczerwienień czy innych niepożądanych skutków. Pantofle tak jak napisałam są bardzo urocze, pasują do każdej, domowej stylizacji. 
Idziemy dalej... wygoda? Jak najbardziej ta cecha została zaspokojona. Zdecydowałam się na rozmiar 39. Wybór był właściwy, kapcie idealnie otulają nogę. Ułatwieniem w podjęciu decyzji było skorzystanie z tabeli rozmiarów i porównanie długości wkładki z długością stopy. Sam fakt, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości jest możliwość kontaktu telefonicznego bądź mailowego ułatwia sprawę. To normalne, że chcielibyśmy od razu cieszyć się z wybranych pantofli. Odsyłanie, ponowne zamawianie to dodatkowe nieprzewidziane zajęcie, którego warto uniknąć. Dlatego też przed opłaceniem zamówienia warto skorzystać z dostępnych informacji i innych możliwości, które pomogą.
 Co więcej mogłabym opowiedzieć o pantoflach - są bardzo lekkie, wręcz niewyczuwalne na nodze (właściwość wręcz wskazana po ciężkim dniu w pracy czy w szkole). Lekkie podwyższenie obcasa (21 mm) to również właściwość, którą bardzo sobie cenię. Niekoniecznie lubię i umiem chodzić w butach, które są totalnie płaskie. Moja noga się wtedy męczy, a mój komfort zostaje zaburzony. 
Na koniec pozwolę sobie jeszcze nawiązać do jakości. Kilka tygodni nieustannego noszenia nie wpłynęło na pogorszenie wyglądu pantofli. Wierzchnie futerko wciąż prezentuje się bardzo bogato, pantofle się nie "rozczłapały" - są zwarte (a to za sprawą obszycia), biel pozostała. Czasami jedynie przetrę na mokro lekkie zabrudzenia. 
Jestem zadowolona, o czym świadczy częste noszenie tego modelu. 






PANTOFLE DAMSKIE OCIEPLANE K-4078 (nowekapcie.pl)


Drugi model wybrała sobie moja mama. Również zdecydowała się na pantofle ocieplone, których wybór jest bardziej stosowny zważywszy na zbliżające się chłodne pory roku. Wzór pantofli - śnieżynki nawiązują do zimowych dni, nie mniej jednak nic nie stoi na przeszkodzie by mogła w nich spacerować po domu wrześniowego dnia, prawda? Ten model nie posiada futerka, jest też nieco inny pod względem materiału. Kapcie zostały wykonane z ekologicznego filcu, wkładka natomiast z ciepłej i przyjemnej dzianiny wełnianej. Z opinii mojej mamy można wysnuć jasne stanowisko, że pantofle są ciepłe, wygodne w noszeniu i przyjemne dla stóp. Wybrany rozmiar - znacznie mniejszy bo 37 również został wybrany idealnie. Obuwie nie zsuwa się ze stóp, co za tym idzie świetnie otula nogę. Tak samo jak w poprzednim modelu obuwie posiada delikatny obcas o wysokości 21 mm.
Pantofle przeszły wielokrotne testy trwałości, ich stan można ocenić jako bardzo dobry. Filc nie jest podatny na zabrudzenia - co sprzyja utrzymaniu czystości, zwarte obszycie obuwia gwarantuje wytrzymałość. 



Strona nowekapcie.pl jest bardzo prosta w obsłudze. Rozdzielenie na trzy kategorie - damskie, męskie i dziecięce i ich podkategorie pantofle ocieplane i pantofle nieocieplane pozwala na szybkie znalezienie interesującego nas modelu. W tym pomagają także odpowiednie filtry - ustawienie przedziału cenowego, rozmiaru i koloru. 
Kolejna kategoria "Na prezent" - to wygodne rozwiązanie dla osób poszukujących modelu z personalizacją. Na stronie znajdziemy także takie kategorie jak "Promocje", "Nowości" i "Kontakt." Na koniec pragnę poinformować jeszcze, że widnieje także zakładka "O nas" - gdzie można znaleźć kluczowe informacje opisujące funkcjonowanie firmy. W zależności od potrzeb warto na nie zajrzeć podczas dokonywanych zakupów. Oferta jest zróżnicowana, odpowiada zapotrzebowaniom dzieci, osób dorosłych i starszych. Firma sprzyja swoim klientom oferując takie profity jak 30 dni na zwrot, darmowa dostawa od 100 zł, wysyłka do 48h. Myślę, że to co najważniejsze zostało przekazane. Ode mnie to już tyle, Wam pozostaje mi życzyć miłych zakupów! Do zobaczenia w kolejnym wpisie. Pa! Pa!



31 komentarzy:

  1. Fajna bluza i papucie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi kapciami. Zdecydowanie bardziej wolę takie wsuwane do kostki, takie ciapaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze w kotki najlepsze, ale też dlatego, że kocham kotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kapcie tej marki i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te włochacze będą super na zimę ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że masz tak motywacje do nauki,pracy- u mnie ona trochę spadła, mam nadzieję że to jest chwilowe.
    No i widzę że u Ciebie jest równowaga- to ważne by mieć czas i na pracę i na odpoczynek :)
    A kapcie, są przeurocze 😍
    Obydwie pary mi się bardzo podobają, jednak te które wybrałaś dla siebie, bardziej;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze kapcioszki są przesłodkie 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto sobie czasem dać chwilę na odpoczynek :) W tę niedzielę i ja odpoczywałam :)

    Świetne kapciuszki :) Przeurocze obie pary ale moje serce skradły te drugie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię takie leniwe weekendy, a najlepiej kiedy w sobotę jest aktywniej, a w niedzielę książka lub film:) Kapcie super, fajne wzorki. Ja nie cierpię chodzić boso ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój weekend to był rollcoaster: jednego dnia permanentny tumiwisizm, drugiego zryw niczym mustang na prerii. Widać tak ma być :) Ale skoro mowa o studiach - ja też od października wracam w szeregi studentów :) Jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne kapcie <3 Z chęcią bym otuliła się taką bluzą wieczorami i zatopiła się w książce ;)
    Mam cichą nadzieję, że pójdzie po twojej myśli i będziesz miała nauczanie hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza wygoda, a kapciuszki przesłodkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kapciuszki na jesień idealne;) w stopy cieplutko i milusio:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie pary cudne i na pewno bardzo ciepłe :) Te motywem kotka mam również ja tyle, że w wersji z odkrytymi palcami i bez futerka. I muszę przyznać, że to jedne z moich wygodniejszych kapci ever <3
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kapcie z motywem kotka totalnie mnie zauroczyły. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się dokładnie tak samo jeśli chodzi o studia, wolałabym formę zdalną gdyż łatwiej pogodzić to chociażby z pracą! Świetnie wyglądasz:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne modele kapci. Ja też nie lubię chodzić po domu boso.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne ciapy, na zimę w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio kupiłam nowe trampki i kolczyki. Od razu się lepiej czuję. Świetne kapcie ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie! www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te pantofelki :) Chłodniejsze dni powoli się zbliżają, więc warto się w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ten weekend spędziłam dość aktywnie. Ja studia skonczyłam ok 3.5 roku temu i cieszę się, że miałam je normlanie stacjonarnie bo dla mnie największa frajda ze studiowania to właśnie spotkania ze znajomymi. Z wieloma osobami ze studiów nawiązałam relacje, które utrzymuję do dzis :) Takie kapcie fajne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kapciuszki :) bardzo podoba mi się Twój domowy "look" :) życze powodzenia w realizacji planów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia na studiach :D Odpoczywaj póki możesz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne kapciochy 😊!!! W moim mieszkaniu jest chłodno. Ciągle marzną mi stopy, nawet latem, więc kapcie są u mnie obowiązkowe.
    Miłego niedzielnego popołudnia 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie kapcie są najlepsze :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że udało Ci się w całości zrealizować praktyki :D
    Bardzo podoba mi się Twoja bluza i świetna są te pierwsze kapcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥