poniedziałek, 7 września 2020

Spersonalizowana galeria...

 Hey!


Witam Was kochani w ten poniedziałkowy wieczór. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wielką przyjemnością jest dla mnie powrót do blogosfery. I choć wiem, że nie będzie to pełnowymiarowe oblicze mojej obecności w internetowym zakątku, każda wolna chwila jaką poświęcę by tutaj zajrzeć jest dla mnie na wagę złota. 

Tak, jak pisałam w poprzednich postach moje plany na obecny miesiąc dość szybko z niejasnych stały się bardzo klarowne. Na przełomie wakacyjnego i rozpoczynającego jesienną aurę miesiąca podjęłam się kolejnej pracy, która wyznacza rytm upływających dni. Jest to typowa praca sezonowa. O ile kiedyś kompletnie nie widziałam się w takiej pracy, wraz z jej podjęciem spostrzegłam, że bardzo szybko jestem w stanie zaadaptować się do nowej rzeczywistości. Co mną kieruje? Przede wszystkim chęć zdobywania nowych doświadczeń, wyjścia poza cztery ściany swojego domu i spędzenie kilku godzin na świeżym powietrzu. Wraz z zakończeniem sesji na studiach pragnęłam wyrwać się spod sideł laptopa i swojego pokoju. Praca zdecydowanie mi na to pozwoliła, przygotowując zarazem do kolejnego semestru. 

Z zamieszczonych rozporządzeń na stronie mojego uniwersytetu jasno wynika, że nauka odbędzie się w formie zdalnej wraz z wyłączeniem jednego dnia, w którym będę musiała pojawić się na uczelni. Oczywiście owe rozporządzenie ma elastyczną formę zależną od sytuacji związanej z epidemią. 

Tak na prawdę nikt z nas nie wie jak rozwinie się sytuacja. Ważne by dać sobie przestrzeń do zmian w tej niepewnej rzeczywistości.

Z racji przewidywanego już dużo wcześniej nauczania zdalnego zdecydowałam się na podjęcie studium, które zdecydowanie urozmaici moje naukowe osiągnięcia. Opiekun medyczny to kierunek, na który nie zdecydowałam się przypadkowo. Myślę, że jest to wybór z przyszłością. Oczywiście nie będę zaprzeczać, że swoją życiową drogę jasno definiuję z mundurem, jednakże stworzenie innego, dopracowanego planu daje mi nadzwyczaj pewną i bezpieczną "przystań". Zbieranie kolejnych uprawnień - certyfikatów wzbogaci moją pozycję na rynku pracy, stanie się powodem do dumy i niezaprzeczalnym faktem zdobytych osiągnięć. 

Na początku podjęte studia nie były dla mnie szczytem zawodowych marzeń. Dopiero z czasem "przesiąkłam" i stwierdziłam, że skoro się na nich znalazłam to nie można odwracać się za siebie i dywagować nad losem. Tak musiało być, a skoro już jest to daje z siebie 100%. 

Po krótkim, aczkolwiek bogatym w informacje początku przejdziemy do tematu właściwego. Planowana nieco wcześniej publikacja ostatecznie pojawi się dopiero dzisiaj. Choć cali sprawcy "zamieszania" pojawili się u mnie kilka dni wcześniej, zabrakło czasu na aranżację i stworzenie opisu. Czy niedzielne popołudnie to dobry moment by chwycić za wiertarkę i powiesić kilka obrazów? Jeżeli nie ma innego wyjścia, to tak! Najważniejsze, że w końcu pusty kącik nabrał innego - inspiracyjnego wyrazu.

Lecz nim ujrzycie stworzoną przeze mnie galerię obrazów warto skupić się na samej polityce funkcjonowania strony Poster Store

Obrazy i plakaty online w Poster Store

Modne dekoracje ścienne, nowoczesne obrazy na ścianę oraz piękne plakaty - kolekcja wypełniona wspaniałymi dziełami sztuki. Począwszy od map wielkich miast, po klasyczne obrazy czarno-białe, czy obraz z abstrakcją. Artystyczne obrazy i grafiki inspirowane skandynawskim designem pasują do każdego domu wystroju wnętrza. Wyselekcjonowane obrazy do kuchni, sypialni, salonu, grafiki modowe,  plakaty dla dzieci, reprodukcje obrazów, obrazy na ścianę inspirowane naturą, sztuką nowoczesną czy fotografią. W Poster Store każdy znajdzie dekoracje na ścianę dla swojego wnętrza.

Oprawione obrazy tworzą spersonalizowane aranżacje wnętrz. Połączenie cudownej grafiki ze stylową ramką sprawia, że galeria ścienna odzwierciedla nasz charakter i styl. W Poster Store znajdziemy zarówno duże ramy jak i małe do nieco mniejszych, aczkolwiek równie inspirujących grafik. Złote, srebrne, miedziane, naturalnie dębowe, orzechowe, czarne oraz białe drewniane ramy. Wysoka jakość połączona z klasyką bądź totalną szałową abstrakcją - spełnienie wszelkich wymogów by Twoje wnętrze stało się osobistą świątynią. 







I jak oceniacie moją galerię obrazów? 
Ja szczerze mówiąc jestem baaardzo zadowolona z efektu końcowego! Wybierając grafiki i styl ramek miałam już pewne wyobrażenie w głowie, ale dobrze wiecie, że najważniejsze jest to co zostanie zaprezentowane w rzeczywistości. Stworzona galeria jest totalnie w moim stylu. Zależało mi na przedstawieniu uwielbianej natury, ulotności-delikatności i inspiracji krajobrazu. Jednolita kolorystyka obrazów z pewnym przełamaniem soczystej zieleni idealnie ze sobą współgra. Spoglądając na swoją galerie ścienną czuję niezwykły spokój, harmonię, głębie i przypływ refleksji. Wybór innych motywów niż natura i zwierzęta zdecydowanie nie pasowałby do moich preferencji. Tylko takie plakaty podkreślają osobowość i oddanie z jakim spoglądam na te właśnie motywy. 
Który z plakatów jest moim ulubionym?
Choć każdy jest wyjątkowy na swój sposób to Plakat Przyjaciele sprawia, że spoglądam na niego nieco przychylniej. Posiada w sobie niezwykłą głębie, tajemnicę i niedopowiedzianą historię. Motyw w piękny i urzekający sposób przedstawia bezgraniczną miłość tych cudownych zwierząt. 
A jak prezentują się przedstawiciele kategorii Plakaty Natura & Botanika?
Plakat Trawa Plażowa - przedstawiający trawę i porośnięte wydmy, z plażą i morzem w tle to przejaw wakacyjnego powiewu. Z pewnością rozkosznie będę spoglądać na te grafiki w nieco pochmurniejsze dni w nostalgicznym oczekiwaniu na lepszą pogodę. Piaskowa kolorystyka dodaje wnętrzu harmonii pozwalając jednocześnie na łatwe połączenie z innymi grafikami. 
Plakat Letni Wschód Słońca - to przedstawienie fascynującej ścieżki, łąki i starego ogrodzenia. Tajemniczość otoczenia, pełen rozkwit i piękno wschodu słońca daje cudowne - wspomniane letnie uczucie.  
Czy stworzenie konstrukcji wymaga szczególnych umiejętności? 
Nie! Jedyną trudnością może być powieszenie plakatów. My kobiety zawsze możemy poprosimy o pomoc płeć przeciwną; co osobiście zrobiłam. 
Sama konstrukcja i czynność zamieszczenia plakatu zajmuje kilka chwil. Najlepszym momentem bez wątpienia jest przekręcenie plakatu na właściwą stronę by móc ujrzeć jego prezencje końcową. 
Wielką zaletą ramek, o której pragnę wspomnieć jest dowolność ich zawieszenia - w pionie i poziomie dzięki dwóm metalowym zawieszkom z tyłu.  
Układ obrazów był moim pomysłem, czy skorzystałam z pomocy Galerii Ściennej - Przewodnik?
Szczerze mówiąc dopiero podczas przygotowania dzisiejszej notki dokładniej przewertowałam politykę strony i oferowaną pomoc. W dniu wybierania plakatów/ ramek byłam tak zafascynowana asortymentem, że nawet nie pomyślałam o tak praktycznej zakładce jak - Galeria Ścienna - Przewodnik.
Układ obrazów na jaki się zdecydowałam był totalnie spontaniczny - ot, niedzielny przypływ inspiracji. I choć wcześniej miałam co nieco rozrysowane na kartce, po wstępnych przymiarkach uznałam, że początkowy zamysł niekoniecznie będzie ze sobą współgrać.
Zapewne gdybym wcześniej zajrzała na stronę wybór odpowiedniego układu zająłby mi jeszcze mniej czasu, aczkolwiek takie niedopatrzenie jestem w stanie sobie wybaczyć. Same przymiarki sprawi mi wiele frajdy - poczułam się niczym rasowy dekorator. 
Ważnym elementem jest stworzenie bazy - obrazu, który ma budować "historię" jaką pragniemy przedstawić. Punkt główny, od którego rozchodzą się kolejne motywy plakatów. Takową bazą w mojej galerii ściennej stał się Plakat Lwi Bracia. Ciepłe, ziemiste barwy, ich delikatność i "przemawiający" spokój sprawił, że plakat na dłużej przyciąga nasz wzrok. Motyw uroczych lwów opierających się o siebie głowami w porannym słońcu sawanny rozbudza, napawa niezwykłą energią i miłością. Spoglądając na taki plakat o poranku człowiek nabiera chęci do działania - choćby nawet w dzisiejszy - pochmurny dzień. 
Skoro baza pojawiła się w koszyku w trakcie tworzenia galerii w jakie strony powędrowały moje kolejne poszukiwania? 
W tworzeniu najtrudniejszy był zdecydowanie początek i określenie plakatu - bazy. Pretendentów do tego tytułu było zdecydowanie więcej! 
Po wybraniu pierwszego obrazu kolejne trafiały do mojego koszyka w ekspresowym tempie. W trakcie godzinnej "przechadzki" po stronie nastąpiła zaledwie jedna roszada-zmiana grafiki. 
Czy wielkość obrazów ma znaczenie?
Wszystko zależy od ilości miejsca jakim dysponujemy. Ja mogłam sobie pozwolić na dwa - poziome obrazy, których rozmiary wynoszą 50x70, dwa - pionowe 30x40 i jeden - po raz kolejny poziomy 21x30. Choć większość przejrzanych inspiracji opiewa na plakaty pionowe Ja od razu wiedziałam, że pójdę w drugim kierunku. Poziomy układ zdecydowanie bardziej mi się podoba.
Pojawiło się jeszcze jakieś zaskoczenie?
Tak! Plakat Businness, który pomimo niewielkich rozmiarów dumnie wisi obok wielkich grafik. Jest to jedyny z plakatów, który przedstawia coś innego niż założone motywy. Ilustracje & Abstrakcja to zakładka, którą chciałam przejrzeć z czystej ciekawości. Ostatecznie nie stała mi się obojętna i takim sposobem na ścianie wisi jej reprezentant. 
Ostatni akcent do skomentowania.
Poczuliście już jesienny klimat? Jeżeli nie to z pewnością macie jeszcze na to czas, jeżeli tak to zachęcam Was by przemycić choć troszkę jesiennej aury do swoich wnętrz. Plakat Jesień to potęga rogów jelenia przechodzących w drzewo klonowe z ognistymi, czerwonymi liśćmi, pięknie kontrastującymi z beżowym tłem obrazu. Skomponowanie owej grafiki z dębową ramą wygląda niepowtarzalnie, prawda?


Poster Store - Galeria ścienna w skandynawskim stylu


Nie przedłużając zainteresowanych zapraszam na stronę marki w poszukiwaniu własnych inspiracji. Stworzenie domowej galerii obrazów na ścianę sprawiło mi wiele frajdy. Poszukujecie podobnych wrażeń? Dobrze wiecie w jaki odnośnik kliknąć. Życzę udanych "łowów" 

Do zobaczenia w kolejnym poście. Pa! Pa! 



1. Jakiej aranżacji wnętrz jesteście zwolennikami?

2. Spokojna, a może dynamiczna tonacja grafik? 

3. Któryś z wybranych plakatów widzielibyście u siebie? 


19 komentarzy:

  1. Dla strasznie lubię jasne i stonowane pomieszczenia mimo to pełne roślin i świeczek. Dużo u ciebie się dzieje ja we wrześniu poświęcam czas dla siebie ostatnio nie miałam na to czasu. Natomiast najbardziej z obrazów chciałabym zobaczyć u siebie na ścianie te lwy!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zawsze po sesji chciałam zapomnieć co to laptop ;p uwielbiam takie plakaty :) bardzo mi się podoba jak widza na ścianach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się to prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam plakat Lwi Bracia - piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie galerie, można dzięki takim plakatom zmienić wygląd pomieszczenia w łatwy sposób ;) Te lwy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam taki galerie, super to wygląda :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu pokój piękniej wygląda! <3
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne plakaty <3 dodają fajnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne plakaty, ale nie wiem, który podoba mi się najbardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plakaty! U mnie dom ozdabiają moje ręcznie malowane obrazy i niestety nie ma już miejsca na nic nowego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham zwierzęta, więc mogłabym mieć wszystkie plakaty z nimi ;D Ja nie znalazłam jeszcze swojego stylu, jeśli chodzi o dekorowanie wnętrz, ale chyba bardziej wolę minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  13. Plakat z tymi lwami bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. W domu na ścianach mam wyłącznie moje zdjęcia z licznych podróży, super klimat i wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne plakaty! W ostatnim czasie bardzo podobają mi się wnętrza w stylu nowoczesnym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie plakaty mi się podobają tak samo. Ja jestem raczej minimalistką jeśli chodzi o wnętrza.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow! Cudowne obrazy! U mnie na ściany ozdabiają bardziej zdjęcia rodziny i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie się podoba taki wystój ścian. Od razu w domku jakoś milej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥