czwartek, 16 lipca 2020

ZOJO Beauty Elixirs - Magic Cocoa

Hey!


Jak tam kochani spędzacie kolejne dni lipca? Ja jak widzicie nie próżnuje. Nowa notka, potwierdza systematyczność jaką sobie i Wam obiecałam.
Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie. Zaprezentuje Wam ZOJO Beauty Elixirs, który niejednokrotnie pomógł mi przetrwać trudy sesji. 
Choć na co dzień nie brakuje mi pozytywnych wibracji, od czasu do czasu wkradają się chwile znużenia i braku sił do zrobienia czegokolwiek. Człowiek nie jest maszyną do zaprogramowania, która od A do Z bezapelacyjnie wykonuje swoje obowiązki. Są oczywiście takie dni, kiedy możemy przenosić przysłowiowe góry, ale są też i takie, kiedy ratujemy się pobudzającym trunkiem bądź przekąską. Ja wkraczając kilka lat temu w tematykę zdrowego stylu życia (z przestrzenią na drobne grzeszki) zainteresowałam się naturalnymi produktami, które dorównują, a może i lepiej zastępują tradycyjną kawę, bądź uwielbiane przeze mnie cappuccino. W dobie rozwijającej się tematyki - naturalnych produktów/ zdrowego stylu życia na rynek wchodzi ogromna ilość ciekawych propozycji, które z roku na rok zyskują coraz to szersze grono odbiorców. To zarówno zaleta jak i wada. Wadą jest przede wszystkim nasza niepewność, który specyfik będzie najlepiej współgrał z naszym żywieniem. Jakie właściwości okażą się dla nas najbardziej satysfakcjonujące? Czy wrażenia zmysłowe - zapach, wrażenia praktyczne - sposób podania są równie ważnym elementem dyskwalifikującym bądź zachęcającym. 
Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na te i wiele innych pytań prezentując Macic Cocoa. Czy tradycyjnie znane nam kakao potrafi wprowadzić nas w obszar magii i zniewalających doznań? Tego dowiecie się czytając dzisiejszy wpis. 


Magic Cocoa (ZOJOELIXIRS)




Magic Cocoa ukoi zmysły i rozgrzeje ciało – a wszystko to w jednym kubku!
Ten pyszny i relaksujący napój dla dorosłych, bogaty w dekadenckie, surowe kakao i zawierający wspomagające organizm w okresach stresu składniki, pomaga UKOIĆ zmysły, USPOKOIĆ umysł i ZRELAKSOWAĆ ciało.
Filiżanka finezyjnego trunku to dodatkowa dawka energii, po którą możemy sięgnąć zarówno o porannej porze w celu pobudzenia bądź w chwilach popołudniowego bądź wieczornego chilloutu. Odprężenie, poprawa nastroju, zredukowanie stresu? Nic prostrzego! Kubek wysokiej dawki pozytywnych wibracji to prawdziwa dawka błogiego napoju. Najlepiej przygotowany - dwie łyżki Magic Cacao, gorąca woda bądź ciepłe mleko i opcjonalnie (naturalny) słodzik wedle uznania. 


Główne korzyści 


  • PROMIENNA SKÓRA - Zapewnia skórze naturalną promienność z Ashwagandhą (Withania somnifera), która wykazuje ogólny efekt odmładzający, odświeżający i pomaga utrzymać zdrową skórę.

  • SIŁA I NASTRÓJ - Ashwagandha (Withania somnifera) pomaga wspierać optymalny relaks, fizyczny i psychiczny dobrostan, a także wytrzymałość oraz uczucie energii i witalności.

  • WSPARCIE W STRESUJĄCYCH WARUNKACH - Ashwagandha (Withania somnifera) wspiera w okresach wzmożonego psychicznego stresu i napięcia. Grzyby reishi wspierają naturalne siły obronne organizmu.



Aktywne składniki


Kakao
Lion's Mane
Maitake
Grzyby reishi
Ashwagandha
                            


Składniki/ wartość odżywcza produktu


Sproszkowane kakao (Theobroma cacao)** 70% (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12%), Sproszkowana Soplówka jeżowata (Lion’s Mane) (Hericium erinaceus)** 10%, Sproszkowane Grzyby Maitake (Grifola frondosa)** 10%, Sproszkowane Grzyby Reishi (Ganoderma lucidum)** 5%, Ashwagandha (korzeń rośliny) (Withania somnifera) w proszku** 5%.
** Składniki pochodzące z upraw ekologicznych

WIELKĄ zaletą Magic Cacao jest wartość energetyczna kcal, która przy 100g produktu wynosi niewiele ponad 242 kcal. Przy 150g opakowaniu jest to wartość nie przekraczająca 400 kcal.
Opakowanie zawiera 15 preferowanych porcji. 



MOJA OPINIA


Rozpoczynając od kwestii wizualnych... Opakowanie to szklany słoiczek mieszczący 150g proszku, z dużym, wygodnym w użytkowaniu wieczkiem. Szata graficzna i umiejscowione na niej elementy graficzne od razu mówią nam jaki skład produktu kryje w sobie ten brunatno-czekoladowy proszek. Opakowanie ma także specjalną firmową naklejkę - która nie tylko zabezpiecza produkt w trakcie transportu przed rozsypaniem, ale informuje nas, że nikt wcześniej nie zaglądał do wnętrza słoiczka. Wraz z pierwszym przekręceniem wieczka naklejka jest rozerwana i od tego czasu mamy 90 dni by finezyjnie i namiętnie rozkoszować się smakiem magicznej mikstury. 

Zapach? Truskawkowy, pomarańczowy, biszkoptowy. No gdzież, kakaowy rzecz jasna! Piękny, nasycony, w żadnym, nawet minimalnym stopniu nie drażniący naszych zmysłów. Taki by pobudzić, uspokoić i zrelaksować zarazem. Dominuje w nim nuta znanej nam, kakaowej słodyczy, ale także coś bardziej przebijającego, powodującego, że Magic Cacao zyskuje prawdziwie szczery przydomek "Magii".

I co najważniejsze smak! Kakaowa uczta była dla mnie przygodą, coraz to nowszych doznań smakowych. Chodź pierwsza filiżanka nie spełniła w 100% moich oczekiwań, wraz z każdą kolejną czułam, że moje kubki smakowe potrzebowały takiej dawki wyrafinowanego trunku. Mówiąc o pierwszej filiżance mam na myśli źle odmierzone proporcje słodzika. Początkowo czułam, że jest jego zdecydowanie za mało, później stanowczo przesadziłam sprawiając, że kakaowa uczta stała się nieoczekiwaną ucztą białej słodyczy.
Nie zaprzeczając, Magic Cacao smakuje najlepiej i najbardziej wybornie zalane gorącą wodą bądź mlekiem. Bez zbędnych substancji słodzących i dodatków. Magic Cacao - proste pod względem podania, ale wyborne pod względem smaku. Czego chcieć więcej? Pod względem smaku, zupełnie niczego. By opinia nabrała jeszcze większego kolorytu wspomnę o wrażeniach zmysłowych.

W opisie widnieje sporo informacji o uspokojeniu, zredukowaniu stresu i pobudzeniu.
W zależności od pory wypicia, magiczny napój przybiera inne, równie interesujące oblicze. Wypite o poranku dodaje kopa do działania, natychmiastowej energii i pobudzenia; bezpośrednio po obiedzie - jako popołudniowe trunek relaksuje i przygotowuje do dalszego dnia; wieczorem totalnie redukuje stresy dnia codziennego. O jakiej porze najchętniej sięgam po Magic Cacao? W moim przypadku jest to zależne od samopoczucia i nastroju w trakcie konkretnego dnia. Magic Cacao jest nieprzewidywalne, nieprzewidywalna jest również moja decyzja, tak po prostu.



Magic Cocoa (ZOJOELIXIRS)



Dzisiejszy post stanowi wprowadzenie do serii, do której śledzenia szczerze Was zachęcam. Jedna z popularnych prezenterek w kilku słowy zdefiniowała naturale specyfiki - "Wpadłam w zdrowe uzależnienie od tych Waszych mikstur".
Jak będzie w moim przypadku? Jak na razie Magic Cacao powoduje, że moje zmysły się poddają i uzależnienie staje się coraz trwalsze i silniejsze. Od takiego uzależnienia nie sposób się uchronić, ale czy do tego dążę? Zdecydowanie NIE. Śmiało mogę się uzależnić, byleby zdrowo kroczyć przez życie.



Tymczasem kochani zmykam szykować się do snu. Pisząc posta popijałam Magic Cacao, wraz z jego zakończeniem mój kubek widnieje pustkami. To dobry znak by się z Wami pożegnać. Życzę miłego wieczoru. Pa! Pa!




1. Znacie naturalne produkty marki ZOJO?
2. Magic Cacao - czy pragniecie poznać prawdziwą rozkosz dla podniebienia?



20 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, ale nie wiem czy by mi smakowała, bo nie przepadam za takimi smakami w napojach typu herbacianych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z takim specyfikiem. Może i by mi smakowało, ale za ogół wolę sobie zrobić klasyczne kakao bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam produktów tej marki ale bardzo lubię kakao i strasznej ochoty na nie narobiłaś mi tym postem😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) myśle, ze musi pięknie pachnieć i smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh so nice product, looks super tasty and healthy
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę zmiany na blogu. Super!
    A tej marki nie znam, ale już wyobrażam sobie z nimi domowe SPA.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy trunek .;) Gdy się stresuję, sięgam po melisę. <3

    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia i życzę udanego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jestem bardzo zaciekawiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe bardzo, pierwszy raz słyszę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o takim produkcie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przywiązuję dużą wagę do smaku i zapachu, więc chętnie wypróbuję takie kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm... delicious. I like your blog, do you want follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę te markę, muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na bardzo ciekawy napój. Chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi mega ciekawie muszę wypróbować <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt, który wygląda naprawdę bardzo smakowicie i zapewne też tak smakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It has to taste like an heaven 🌹

    Thank you for this post, dear! Looking forward for the next one 🌹


    I'm following you, would you like to became friends and follow me back? 🙋💐

    Shades of Silvie

    Have a lovely day 🌸

    OdpowiedzUsuń
  18. To coś dla mnie ;) musze kiedyś wypróbować . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem, ale jestem bardzo ciekawa jak smakuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥