niedziela, 13 stycznia 2019

Słodki post...

Hey!


Dzisiejszy post to całkowicie inne wydanie zamieszczanych przeze mnie treści. Zapewne tytuł coś już Wam zdradził. O słodkościach piszę rzadko, można by powiedzieć wręcz sporadycznie. Dieta zobowiązuje do ścisłości w tym temacie. Nie przekoloryzuje mówiąc, że nie czuję potrzeby częstego sięgania po słodkie chwile rozpusty. Kiedyś dzień bez słodkiego uważałam za stracony, natomiast dzisiaj staram się urozmaicić mój codzienny jadłospis o coś zdrowszego - owoce i warzywa.

Jednakże od razu nasuwa mi się na myśl pytanie czy można całkowicie wyeliminować słodkie przekąski?

Na pewno dużą rolę odgrywa silna wola i nasze samozaparcie. Ale czy to dobre podejście... 
Osobiście jestem wielką zwolenniczką równowagi tego co spożywamy. Czasami zbyt nadmierne przestrzeganie norm może i wpływa na rewelacyjny stan sylwetki, ale niekiedy cierpi nasza "głowa". 
Takie uporczywa zarzekanie się, że nie sięgnę po to, czy tamto może przyćmić radość życia. Bo, kto chciałby się borykać z uporczywymi myślami?
Warto celebrować chwile, nagradzać się i żyć w zgodzie ze swoimi przekonaniami. 
Tylko wtedy uzyskamy tak ważną równowagę!


Zmierzając do tematu i powoli wprowadzając Was do postu właściwego chciałabym zaprezentować Wam słodkie produkty marki - CHOCOLISSIMO

Słodkie wyroby w ostatnim czasie zyskały na uznaniu. To nie są słowa rzucone na wiatr. Ostatnio oglądałam reportaż, w którym była mowa o rozkwicie artystycznych cukierni. W przeciągu kilku lat ich liczba w Polsce zwiększyła się kilkukrotnie. Producenci oferuje nam na prawdę rewelacyjne projekty słodkich wyrobów z użyciem produktów najlepszej jakości i klasy. 
Na pewno duże znaczenie ma wygląd i dbałość o każdy detal. 
Te wszystkie cechy wpływają na cenę słodkich wyrobów. To od nas zależy czy chcemy zaznać chwili luksusu czy zjeść coś standardowego, bez nutki "szaleństwa".

Płacąc więcej inaczej też spoglądamy na produkt. I to przekłada się nie tylko na słodycze. Ta "polityka" wpływa na zupełnie inne walory i nasze postrzeganie dobrego smaku.

Marka, o której dzisiaj mowa ma kilkunastoletnie doświadczenie w Polsce. Należy ona do grupy, która jest producentem i dystrybutorem wyrobów czekoladowych na terenie Europy. W ofercie znajdziemy produkty z Francji, Belgii, Niemiec, Holandii, Szwajcarii, a nawet Madagaskaru i Australii.

Z wymienionych państw znajome mi są wyroby pochodzące z Belgii. Chyba każdy z Was słyszał o popularnych czekoladach i pralinach. Ahhh, można by rzec niebo w gębie! 

Bacznie strzeżone receptury wpłynęły na renomę i rozkwit firmy na światowym rynku. Producent wspomina, że pasja, która zgłębiana jest każdego dnia wpływa na unikalnej kolekcji i perfekcyjną formę. 


Realizując noworoczną kampanię w moje łapki wpadło kilka luksusowych produktów. Choć większą część z nich podaruje komuś innemu to i mi coś pozostanie do skosztowania. Ufff! :D





Tak jak już pisałam marka skutecznie stara się zadowolić każdego konesera cukierniczych wyrobów. 

Internetowa strona to skarbnica słodkości. Wielką zaletą są podkategorie, spośród których możemy wybrać personalizowane prezenty. Takie uroczystości i święta jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Urodziny i Imieniny nie powinny stanowić dla nas zagwozdki pod względem wręczanego prezentu. Na stronie znajdziemy wiele propozycji prawdziwych czekoladowych dzieł sztuki. Jedynym problemem może stanowić wybór smaku, wzoru i formy. Aczkolwiek taki problem to tylko sama przyjemność. Kto zna lepiej niż my naszych bliskich? Chyba każdy choć ociupinkę zna ich gusta i preferencje smakowe. Choć mogłabym powiedzieć, że z każdego otrzymanego czekoladowe prezentu z pewnością bardzo się ucieszą. 
"A jakby coś jednak nie smakowało, to z pewnością znajdują się inni amatorzy - w tym Ja!"



Wszystkim babciom i dziadkom składam najszczersze życzenia. Seniorzy rodu to podstawa rodziny. Dbajmy o naszych najbliższych. To w nich drzemie życiowa mądrość, skarbnica wiedzy i przeżytych doświadczeń. Warto czerpać od nich jak najwięcej!



SUPER BABCIA - KLIK 






SUPER DZIADEK - KLIK






Zainteresowanych wręczeniem luksusowych pralinek zapraszam pod zamieszczone powyżej odnośniki.
Tam znajdziecie wszystkie składniki (w trosce o naszych najbliższych zachęcam do zapoznania się ze składem by uniknąć ewentualnych reakcji alergicznych)
Poza tym producent zamieścił rozpis wartości odżywczych i opis produktu. 

Musicie mi przyznać, każda z pralinek jest niepowtarzalna i niezwykła na swój sposób!





CZEKOLADOWY PILOT DLA DZIADKA - KLIK


Stety bądź nie ta słodka propozycja pozostanie u mnie. I tak się dziwię, że tylko pilot uległ zniszczeniu, gdyż stan i wygląd paczki jaki otrzymała moja mama był zatrważający. No cóż pośród wielu paczek nie zawsze przewoźnik ma na uwadze zawartość kryjącą się wewnątrz opakowań. 

Jestem zachwycona precyzyjnym odwzorowaniem każdego elementu. Lepiej nie kłaść takiej słodkiej przekąski obok prawdziwego pilota bo dziadek może się pomylić. Chyba nikt nie chciałby, żeby nasz najbliższy wpadł w złość :D 


Seria czekoladowych pilot jest dedykowana dla najważniejszych mężczyzn w naszym życiu. Na stronie znajdziemy pilot przepasany dekoracyjną wstążką także dla: chłopaka, mężczyzny i taty. 






OBSESSION - ORZECHY MACADAMIA - KLIK


Nigdy nie miałam okazji skosztować orzechów macadamia w całości. Miałam jedynie zarys ich smaku i zapachu. Pralinki  z serii CHOCO OBSESSION to połączenie dużych chrupiących orzeszków oblanych pyszną mleczną czekoladą. Smak przenosi nas do odległej Australii, gdzie rośnie drzewo Macadamia. Czekolada jest niezwykle delikatna, rozpływająca się w ustach, orzeszki natomiast dają całości niepowtarzalnego, wyrazistego smaku, którego nie sposób zapomnieć. 




Bez wątpienia data jest wyznacznikiem naszej uciechy z cukierniczych wyrobów. W przypadku otrzymanych słodkości do pierwszej połowy kwietnia. Może by tak najpierw nacieszyć oko, a później duszę! Co Wy na to?


ZAPRASZAM - CHOCOLISSIMO



A jeżeli mowa o uczczeniu ważnych wydarzeń i sukcesów słodkim akcentem to dzisiaj był do tego idealny moment. Rewelacyjne wyniki naszych skoczków narciarskich to jedna z lepszych okazji do sięgnięcia po rozkoszną pralinkę. Jako fanka tej dyscypliny sportu musicie zrozumieć moją ekscytację! Takie weekendy kocham najbardziej, ahhh <3 
Tymczasem kochani zmykam przygotowywać się do kolejnych szkolnych zmagań. Pierwsze półrocze powoli uważam za zamknięte! Wyniki? Jak najbardziej satysfakcjonujące, czego chcieć więcej? Takich samych bądź ciut lepszych, a co! 
Pa! Pa!




1. Co sądzicie o słodkich, luksusowych przyjemnościach?
2. Zastanawialiście się co wręczycie swoim dziadkom?


17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie te pralinki są świetne - a ten pilot z czekolady to już w ogóle bomba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłąś ochoty na słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne pralinki!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie polecam tą stronę z slodkosciami, na każdą okazję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wygląda wszystko przepysznie <3

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się z tą firmą. Trzeba przyznać, że posiadają świetne produkty na przeróżne upominki :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chocolissimo zawsze zaskakiwało mnie swoją szeroką ofertą

    https://skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takimi słodkościami to chyba nikt by nie pogardził!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobiłaś ochoty na słodkośći!

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te pralinki <3

    https://jmzphotography.eu/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , ale cudowne słodkości <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jak ja lubię takie spersonalizowane prezenty. Super pomysł!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na prezent:) Ja uwielbiam słodkości, podobnie jak cała moja rodzina hihihi

    OdpowiedzUsuń
  14. MMMMMmmmmm sam bym schrupał takie słodkość ale z umiarem raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaki słodki post tak jak napislaan 😍😍 bardzo podoba mi się ta bombonierka super babcia super dziadek fajny prezent ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysl na slodki prezent, nie za duzo nie za malo :) idealnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥