piątek, 7 grudnia 2018

Śmieszne...

Hey!


Kiedy wszystkim uczniom przyszło zmierzyć się ze szkolnymi obowiązkami, Ja zrobiłam sobie kilka dni wolnego. W głównej mierze wpływają na to poranne godziny jazd. Chciałabym jak najszybciej zdobyć prawo jazdy by już w pełni cieszyć się niezależnością. Przed rozpoczęciem wykładów myślałam, że pogodzenie wszystkiego ze sobą w jedną, idealnie współgrająca całość przysporzy mi nie lada zagwozdkę. Obawy to tylko bądź aż nasze chwilowe zwątpienie, bo wystarczy tylko przemyślanie rozdysponować czasem. Będąc na końcu swojej kursanckiej przygody zdałam sobie sprawę, że chyba jestem stworzona do życia w ciągłym biegu i niekiedy już do machinalnego wykonywania codziennych obowiązków. To dobry krok w przyszłość kiedy rozpocznę studia i pracę. Na razie może tego tak nie dostrzegam, ale to tylko kwestia czasu, który jak wiadomo upływa w zatrważającym tempie.
A właśnie, jeżeli mowa o czasie... Do świąt pozostało już na prawdę niewiele. Powoli wprowadzam się nastrój z ulubioną świąteczną playlistą, a w przyszłym tygodniu pomyślę o dekoracji pokoju. Bez wątpienia potrzebuje wyjątkowej celebracji czasu i kilka chwil na niezobowiązujące refleksje. Bo święta to nie tylko czas szaleństw, ale i doskonały czas na zaznanie wewnętrznego spokoju i wyciszenia. Od lat praktykowana metoda pozwala mi wkroczyć w nowy rok ze świeżą głową, dużą dawką motywacji i chęcią do stawiania sobie kolejnych życiowych celów. Nowy Rok, Nowa Ja? Nieee... Nowy Rok, Stara Ja, z kolejnym bagażem życiowych doświadczeń. Bo pamiętajcie kochani to one nas kształtują! 


Dzisiejsza notka to także możliwość zaprezentowania Wam moich nowych etui. Niedawno otrzymałam szansę zaprojektowania cases na stronie funnycase.pl
Takie strony umożliwiają nam stworzenie w pełni przemyślanego i co najważniejsze naszego, własnego projektu. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od naszej wyobraźni, pierwotnego zamysłu i chęci zabawy. 

Gdy chęci są, ale pomysłów brak nie warto się zrażać tylko zasięgnąć inspiracji. Takich na stronie jest bardzo, ale to bardzo dużo. W galerii wzorów znajduje się ponad jedenaście tysięcy gotowych już grafik uszeregowanych zgodnie z 80 działami tematycznymi/ kolekcjami. Fani sportu, błysku, kobiecej delikatności, emoji, kwiatów i najnowszych hitów z pewnością znajdą coś dla siebie.

Pierwotnie moje myśli krążyły w kierunku własnego projektu, jednakże przeglądając gotowce tak się nimi zauroczyłam, że postanowiłam zmienić swoje założenia. W tamtym momencie największym i jedynym problemem okazało się, na który motyw się zdecydować. 
Z jednej strony dumałam o prostocie i totalnej klasyce, z drugiej pragnęłam ubrać mój telefon w coś totalnie szałowego, przyciągającego wzrok.


Jeżeli jesteście ciekawi jakie etui do mnie trafiło zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami! 





Jak wiadomo odpowiednia reklama i sposób przekazania oferowanych treści w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Mówi się nawet o połowie sukcesu.
Marki wychodzą na przeciw swoim klientom udzielając się w sieci i zakładając konta na najpopularniejszych witrynach. W przypadku funnycase z widocznym sukcesem. 16 lat doświadczenia i rozpoznawalność na rynku europejskim mówi sama za siebie. W ofercie znajdziemy etui nie tylko na najpopularniejsze modele, ale i dla posiadaczy tych rzadziej spotykanych.


DLA CZYTELNIKÓW NA HASŁO: lublins MAM KOD RABATOWY - 20% NA ETUI Z KREATORA 





Wykonanie projektu jest dziecinie proste wystarczy wybrać producenta i model. Reszta to kwestia wizualna. Wzór tak jak już pisałam możemy wybrać z dostępnych gotowców, ale i z naszej galerii zdjęć, Facebooka i Instagrama. Każdy obraz można udoskonalić poprzez nadanie efektów (wyostrzenia, sepii, inwersji, biało-czarny i rozmycia), tekstu i tła.

Osoby niezdecydowane na jeden obraz mogą pokusić się o stworzenie kolażu w kilku, dostępnych układach. 




Etui to idealna forma ochrony naszego telefonu w połączeniu z najwyższą jakością. W grudniu minął 2 rok odkąd mam swojego Huaweia. Oprócz lekkich wytarć nie zauważyłam innych, widocznych uszkodzeń. I to jest dla mnie priorytet. By zachować nienaganny wygląd swojego telefonu.

 Cases jest w pełni kompatybilne z obudową telefonu. 
Tworzywo z jakiego zostały wykonane jest lekkie, giętkie, a zarazem mocne. Za sprawą takich cech mam pewność, że pokrowce posłużą mi na lata. 
Nadruk w pełni zgadza się z tym co jest zaprezentowane na stronie. O rozczarowaniu i niedosycie możecie zapomnieć! 
Pomimo, że jestem w szczególności przywiązana do jednego ze swoich etui na pewno będę sięgać po te zaprojektowane. 



Tymczasem kochani zmykam zajrzeć na Wasze blogi :) Wolny czas warto wykorzystać na chwilę przyjemności przy blogerskiej lekturze. Pa! Pa!



1. Jak celebrujecie przed świąteczny czas?
2. Znaliście internetową stronę funnycase?
3. W jakim stylu pokusilibyście się o projekt wymarzonego etui?


17 komentarzy:

  1. Ja moje etui kupuję na aliexpres wybór tam ogromny i też włąśnie wybieram śmieszne etui takie sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne etui, to w kwiatki bardzo mi się podoba !
    Życzę w takim razie powodzenia na egzaminie, na prawko ;)
    Odkąd rozpoczęłam studia, czas tak szybko mi płynie, że czasami nie wystarcza mi 24h na wszystkie obowiązki w tygodniu i z utęsknieniem czekam na weekend, który niestety też szybko mija !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne etui! Mam osobiście jedno, ale myślę nad zmianą na coś lepszego - więc ten rabat przyda mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety mam taki telefon że te standardowe etui mi nie pasują. Ale Twoje są piękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle w tym roku nie czuje magii świat. Nie wyczekuje ich z takim utęsknieniem i czuję się dziwnie. A natomiast u mnie case zdecydowanie byłby z jakimś motywem wilka :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są to etui wyglądają, to drugie dla mnie jest genialne. Ja swoje etui znalazłam na aliexpres i jestem też zadowolona. Ale Twoje etui są piękne, zapraszam do siebie na modnenewsy.pl i oczywiście pozdrawiam cieplutko kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strony nie znałam, ale casy są świetne! 💖 Muszę przejrzeć asortyment sklepu!
    Super post! Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak ja robiłam prawo jazdy... Ale to były czasy! Też myślałam, że jak już zdam to będę miała większą niezależność, ale właściwie wiele się nie zmieniło. Samochód i jego utrzymanie sporo kosztuje, więc z początku nie było mnie na niego stać. Rodzice nie pozwalali jeździć samemu swoim, bo wiadomo, że po 30h kursu człowiek jeszcze się w pełni prowadzić nie nauczył... Właściwie dopiero teraz (po trzech latach od zdania prawka) mam w pełni swobodę w tej kwestii i pewność, że mogę sama wsiąść za kółko :)
    Etui bardzo ładne! Podoba mi się to z motywem kwiatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałam jak najszybciej robić prawko, ale ostatecznie za niedługo kończę już studia i nadal go nie mam bo i tak nie miałabym kasy żeby kupować tyle paliwa. Droga na uczelnię długa, więc o wiele bardziej ekonomicznie wychodzi u mnie kupowanie biletu miesięcznego na komunikację miejską :D
    A te etui na telefon prezentują się znakomicie, na pewno zerknę na stronę sklepu <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. ja etui kupiłam na warsztatach gdzie pracuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym mieć teraz jakiś świąteczny wzór na etui, może sobie zamówię u nich. Słyszałam o tej stronie

    tanajmniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie swietne te etui, a co do prawa jazdy to jest szczypta prawdy ze jest sie niezależnym. Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci tego że potrafisz tyle rzeczy ogarniac na raz, ja zawsze marzyłam o prawie jazdy ale stres wygrał. Skupilam się na szkole i nie zrobiłam prawka. Myślę że zrobię jak będę gotowa. Wesołych świąt! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥