poniedziałek, 9 października 2017

Mieniące się oczka...

Hey!


Kolejny październikowy weekend spędziłam w zupełniej izolacji od nauki. W domowym zaciszu mogłam w pełni się zregenerować, z dala od wrzasków i niekiedy niezrozumiałego dla mnie haosu. Internat rządzi się swoimi prawami, w zupełności odmiennymi od domowych przyzwyczajeń :D


Ten tydzień będzie bogatszy w doświadczenia od pozostałych. Dzisiaj otrzymałam stypendium, za znakomite wyniki, które uzyskałam w pierwszej klasie liceum. Jest to dla mnie wielkie wyróżnienie. Nigdy nie sądziłam, że moje naukowe osiągnięcia mogą wspiąć się na tak wysoki szczebel. Jutro natomiast jadę na olimpiadę, o której już Wam niejednokrotnie wspominałam. Jadąc dzisiaj do szkoły towarzyszyła mi myśl, że będą to tak na prawdę 3 dni nauki (nie licząc wtorku). Ze względu na piątkowy dzień nauczyciela, do domku wracam już w czwartek, co za tym idzie przedłużam swój weekend o jeden, cenny dla mnie dzień.

O ile wrzesień należał do typowo powolnych miesięcy, o tyle październik mija mi w zawrotnym tempie. Tak to jest, kiedy mój grafik dnia jest bardzo napięty. Czyżby zakres obowiązków nie pozwalał mi na chwilę wytchnienia? :)








Do dzisiejszej stylizacji ponownie nałożyłam srebrną biżuterię - Biżuteria, sklep internetowy

Bransoletka jest dopełnieniem zestawu. Kilka postów wstecz zaprezentowałam łańcuszek o takim samym wzorze. Jest to bransoletka wykonywana własnoręcznie z najwyższej jakości srebra rodowanego o próbie 925. Model, który wybrałam urzekł mnie swą prostotą i filigranową wielkością. Malutkie kryształki - mieniące się oczka, idealnie współgrają z delikatnym łańcuszkiem. Pewnie wywnioskowaliście, iż jestem miłośniczką srebrnej biżuterii, dlatego cieszy mnie fakt, że akurat ten produkt trafił do mojej kolekcji. 


Srebrna bransoletka White Beads 925 (KLIK)

 

 

Tymczasem kochani zmykam :) Pa! Pa!


1. Co sądzicie o takiej biżuterii?
2. Jak kochani samopoczucie?



26 komentarzy:

  1. biżuteria śliczna :) bardzo Ci do twarzy w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bransoletka jest prześliczna!
    Zauroczyłam się nią <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki a jeszcze bardziej zauroczył mnie Twój kapelusz. Jest wspaniały!!!!

    Trzymam kciuki i życzę powodzenia na olimpiadzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobała mi się ta bransoletka <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie delikatne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bransoletka. Kapelusz też super! Świetnie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kapelusiku - pasuje Ci :) A bransoletka cudowna! Chętnie bym Ci ją podkradła :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba biżuteria taka delikatna ;)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę bardziej rzucającą się w oczy biżuterię ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka to goal <3 Ciesze się z Tobą z Twoich osiągnięć i sama próbuje walczyć z matematyka rozszerzoną! :D

    https://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, do twarzy Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusze Ci pasują :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna delikatna biżuteria!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię taką delikatną biżuterię :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko noszę bransoletki. Ta jest śliczna, bardzo subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękną masz tą bransoletkę :) bardzo Ci do twarzy w tym kapeluszu!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, delikatna bransoletka ;)
    Kliknięte :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatna bransoletka ma w sobie to coś, super wyglądasz w kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję stypendium i piękna bransoletka ;) ja nie zbyt lubię nosić coś na nadgarstku wolę naszyjniki i pierścionki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia i ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie bransoletki! Śliczna stylizacja :)
    Gratuluje stypendium i powodzenia w dalszej nauce! :D

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥