piątek, 29 września 2017

Delikatność ukryta w minimalizmie...

Hey!


Piąteczek jest dla mnie wyjątkowo łaskawy. Skończyłam lekcje o godzinę wcześniej, przez co zdążyłam na wcześniejszego busa. Do domku zawitałam po pierwszej


Jak tam kochani Wasze zdrówko?


Mnie szczerze mówiąc dopadło przeziębienie. Od dwóch dni próbuje uporać się z bolący gardłem, głową i towarzyszącym katarem. Niestety zaliczenie 800 m na stadionie w wietrzny dzień nie przyniosło mi żadnych korzyści. Jesienna pogoda jest bardzo zdradliwa. Wydaje się, że na dworze jest całkiem ciepło, ale powietrze jest bardzo mroźne, co zwłaszcza dzisiaj jest bardzo odczuwalne.
W przyszłym tygodniu mam baaardzo dużo sprawdzianów i kartkówek. Pomimo złego samopoczucia weekend przesiedzę w książkach. Tak to jest, kiedy wszystko zwali się na jeden tydzień, i człowiek chcąc, nie chcąc musi przyswoić dany materiał.


Chciałabym się Wam również pochwalić moim małym osiągnięciem. 10 października jadę na V Powiatową Olimpiadę Wiedzy o Zdrowiu Psychicznym. Udało mi się przebrnąć przez etap szkolny przez co będę brała udział w kolejnym. Jestem pełna nadziei i głęboko wierzę w swój dalszy sukces :) Na pewno na blogu wspomnę o wynikach, jakoby nie były.








Do zdjęć nałożyłam nowy łańcuszek pochodzący. Zapraszam do zapoznania się z ofertą -  Biżuteria, sklep internetowy.
Jeżeli jesteście miłośniczkami delikatnej, podkreślającej kobiecość biżuterii zapraszam na podaną powyżej stronę. Znakomita jakość, wykonanie i fakt, że jest to biżuteria srebrna o próbie 925 utwierdza mnie w przekonaniu, że naszyjnik będzie służył mi na długie lata. Świetnie dopełnia typowo eleganckie stylizacje. Potrafi przyciągnąć spojrzenie ze względu na swą subtelność i delikatne, mieniące się kryształki.


Zapraszam - Biżuteria, sklep internetowy

 

 

Srebrny naszyjnik Double Beads 925 - KLIK 

 

 

Tymczasem kochani uciekam! :) Pa! Pa!


 
1. Jak samopoczucie?
2. Plany na weekend?
3. Co sądzicie o takich minimalistycznych dodatkach?

37 komentarzy:

  1. Mnie też niestey coś aktualnie bierze, ale walczę jak mogę!
    Dużo zdrówka, kochana! ♥♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udziału w Olimpiadzie ^^ Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam delikatne dodatki :) Powodzenia na olimpiadzie! ;*

    http://nouw.com/ania_lubkowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzonka w kolejnym etapie olimpiady ^^ U mnie też już coraz więcej nauki, coraz mniej czasu :< A co do biżuterii, to jestem właścicielką tylko tej delikatnej i minimalistycznej.

    http://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, I loved it! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here -> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/09/books-i-read-this-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w kolejnym etapie!:) Ładne zdjęcia:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny łańcuszek, taki delikatny 💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jacie! Jakie oczy. Śliczny kolor, takie tajemnicze ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie

    fotorelacja z muzeum Narodowego w Poznaniu.

    zapraszam do komentowania

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/09/30/blog-muzeum-narodowe/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udziału w olimpiadzie i życzę powodzenia! :) PS. Masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj mnie także dopadło przeziębienie :)
    Powodzenia w kolejnym etapie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz cudownie oczka pomalowane! bardzo do gustu przypadl mi ten lancuszek

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik bardzo w moim guście. Gratulacje kochana <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia życzę ;) i powodzenia w dalszym etapie. Ja ten weekend mam już cały zaplanowany, ale głównie królować u mnie również będzie nauka. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjęcia
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam minimalistyczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie zdrowa i mam nadzieję, że tak zostanie - rozpoczyna się rok akademicki ;)

    Minimalistyczne dodatki są super ;) ten naszyjnik też ;)
    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję udziału w olimpiadzie ☺
    Zdrowia życzę 😘
    Też uwielbiam biżuterię tylko że wolę kolczyki☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny naszyjnik :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Minimalizm to coś co lubię nigdy nie przepadałam za przepychem mała ilość i porządek to coś o wiele ciekawszego. Bardzo śliczny naszyjnik. Kuruj się i wracaj do zdrowia ja ostatnio także chorowałam także wiem jak musisz się czuć :)
    trzymaj się ciepło :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od kilku dni jestem przeziębiona,ale to już standard u mnie, zaczyna się jesień---> zaczynam być chora conamniej raz w miesiącu :/

    Obserwuje!:) https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Będę musiała na nią zajrzeć. łańcuszek jest śliczny.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też od kilu dni jestem przeziębiona. Ładny naszyjnik :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny naszyjnik. Powodzenia na Olimpiadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam deliktną biżuterię ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny naszyjnik. Ładnie się prezentuje.
    Życzę zdrówka, zdrówka.
    Też troszkę na gripexie jestem, bo ból głowy i stan podgorączkowy. Mimo to gnam do przodu!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Obecnie pogoda jest bardzo zdradliwa. A łańcuszek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci dużo zdrowia! :) Powodzenia w następnym tygodniu na kartkówkach i sprawdzianach. Pierwsze zdjęcie, to z różowym kwiatkiem bardzo mi się podoba. Minimalistyczna biżuteria jest super, bo pasuje praktycznie do wszystkiego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do zdrowia? To leżę z katarem i kaszlem w łóżku, na całe szczęście obyło się bez gorączki. Zdradliwa ta wrześniowa pogoda.. Łańcuszek prześliczny.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie taki tydzień miałam teraz, w piątek ze przemęczenia aż się gorzej czułam w szkole, ale teraz będzie lepiej, muszę się nauczyć czasem odpuszczać :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję Ci udziału w Olimpiadzie i życzę sukcesów w dalszych etapach :)
    Już taki sezon chorobowy się zaczyna. Duużo zdrówka:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał to gigant gratulacje za olimpiadę! Byleby dojść do finału, no nie? A co do posta to bardzo lubię takie delikatne dodatku. Biżuterię zawsze nosiłam srebrną, jakoś lepiej się w niej czuję, dopóki rodzice mi nie sprezentowali na 18-ste urodziny złotej bransoletki. Niby złotego nie lubię, ale ta bransoletka podoba mi się bardziej niż wszystkie moje srebrne dodatki. Być może wartość sentymentalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w tym naszyjniku! Jest prześliczny <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja na szczęście właśnie wyleczyłam się z przeziębienia. Uf. Współczuję tobie :/ Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny post, wszystko bardzo dopracowane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Przy okazji, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/olive-dress.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥