niedziela, 20 listopada 2016

O krok od rocznicy...

Hey!


Już za 3 dni wybije 23 listopad. Dla jednych dzień jak co dzień. Dla mnie wyjątkowa data.  To właśnie 4 lata temu w moim życiu nastąpił wielki przełom. Więcej nie będę zdradzać, ciii! :D 




Pomyślałam, że dawno na moim blogu nie było notki tematycznej. Podjęłam się trudnego tematu, ale bardzo ciekawego, a przede wszystkim skłaniającego do refleksji. 

Co uszczęśliwia mnie w życiu?


Rodzina
Nie wyobrażam sobie niczego innego, na pierwszym miejscu. Rodzina to podstawowa forma budulcowa relacji. To ona kształtuje nasze wartości, tradycje, wychowuje a przede wszystkim uczy. Rodzina jest dla mnie najważniejsza w życiu. 

Najważniejsze jest, by gdzieś istniało to, czym się żyło: i zwyczaje, i święta rodzinne. I dom pełen wspomnień. Najważniejsze jest, by żyć dla powrotu. 



Przyjaciele/ znajomi
Akceptujący moją osobowość. Rozumiejący mnie, ze wzajemnością. Śmiejący się z moich żartów. Osoby, na których mogę po prostu polegać.

Nie skarby są przyjaciółmi, ale przyjaciel skarbem.


Blog
Mój internetowy zakątek. Miejsce, w którym dziele się swoimi przemyśleniami, opinią, problemami i sukcesami. Strona, na którą pracuje od kilku lat, i która od kilku lat przynosi sukcesy. Możliwość pisania dla Was notek zawsze będzie dla mnie wielkim szczęściem i niech tak pozostanie na kolejne długie lata! :)

Pisanie jest pasją. Pasja jest pisaniem.


Pasje
To one nas kształtują. Nie od dziś wiadomo, że każdy jest inny, różnimy się swoimi pasjami i zainteresowaniami. Pasje bardzo mnie uszczęśliwiają. 

Jest jedna zasadnicza rzecz określająca wyjątkowość człowieka - pasja.


Sport
Możliwość śledzenia swoich faworytów, bo nie będę tego ukrywać moje wyczyny sportowe są znikome :D Przede wszystkim skoki narciarskie, gdzie już w najbliższy piątek rozpoczyna się zimowa rywalizacja. Uwielbiam kibicować naszej narodowej drużynie, w różnych dyscyplinach sportu! Ps. Sama rozpoczęłam ćwiczenia. Uwielbiam te uczucie, kiedy po skończonym treningu człowiek nabiera jeszcze więcej dawki pozytywnej energii. 

Nigdy nie akceptuj cudzych ograniczeń. Jeśli jest coś, co chcesz zrobić, nie ma żadnego powodu, dla którego to miałoby Ci się nie udać. 


Sukcesy
Kiedy życiowe plany i założenia małymi lub większymi kroczkami zmierzają ku spełnieniu. Można do tego również zaliczyć marzenia.

Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.



Tymczasem uciekam. Pa! Pa! 


1. Co Was uszczęśliwia w życiu?


20 komentarzy:

  1. W życiu mym marcepanowym bania moja uszczęśliwia mnie ponad czasy wszystkie i dłużej i dalej. W mej bani życie swe baśniowe prowadzę.

    Zapraszam Ciebie serdecznie, zapukaj do mych drzwi!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudowny post! Dla nas najważniesza jest rodzina pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! :)
    Buziaki!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny post kochana! :)

    zapraszam do mnie: maaalox.blogspot.com <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzina i przyjaciele u mnie też są na pierwszym miejscu, tak samo jak blog, mogę dzielić się swoją pasją z ludźmi o tej samej tematyce :)
    Piękna bluzeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie uszczęśliwia kontakt z przyjaciółkami, sport i taniec <3 Dzięki temu chcę mi się żyć !
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie uszczęśliwia chwila wolnego, której obecnie nie mam :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Your eyes *-* Awesome photos!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie uszczęśliwia rodzina, ukochany, przyjaciele, moje zwierzęta i moja
    pasja, to jest dla mnie najważniejsze w życiu. Bez tego nie wyobrażam
    sobie życia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :)))) obserwujemy? daj znac w komentarzu! :))

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najwazniejsze, ze jestes szczesliwa! Nie musisz nam zdradzac wszystkiego, ale liczy sie to, bys po prostu otazala sie radosxia i miloscia od najblizszych ::p
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uszczęśliwia mnie dokładnie to samo, co Ciebie :)
    Dodałabym jeszcze idoli, muzykę, koncerty, książki... Ogółem zainteresowania hobby i pasje :D
    Trzymaj się!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie uszczęśliwia każda chwila spędzona z moim chłopakiem! :D
    Dodałabym jeszcze wiele opcji ale ten komentarz naprawdę byłby obszerny :D
    Super post! :)
    Bardzo pomysłowy :)
    Pozdrawiam:)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uszczęśliwiają mnie podobne rzeczy. Przede wszystkim rodzina. Czasem bywało tak, że kiedy miałam ciężki tydzień marzyłam o weekendzie w którym spotkam całą rodzinę w komplecie. Przy nich zawsze człowiek się uśmiecha. Na drugim miejscu jest moja przyjaciółka, moi znajomi. Cele do których dążę, marzenia o jeju jest tyle rzeczy. Pogoda, słońce, jesień po prostu wszystko mnie uszczęśliwia z wszystkiego staram się czerpać jakąś siłę ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie jak u ciebie , mnie uszczęśliwia rodzina.Jest najważniejsza i zawsze będzie cie wspierać , nawet jeśli wszyscy się od ciebie odwrócą. :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chyba wiem. 4 rocznica prowadzenia przez Ciebie bloga? :)
    Mnie w życiu uszczęśliwia rodzina, chłopak, pasje i moja praca :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie rodzina jest najważniejsza :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie uszczęśliwiają przede wszystkim przyjaciele ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak to co napisałaś to powody, które dają szczęscie wielu osobom;)
    Fajny post. Ladne zdjęcia;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥