czwartek, 18 sierpnia 2016

Ulubieńcy lipca-sierpnia...

Hey!


Dzisiaj postanowiłam, że zrobię troszkę luźniejszego posta, gdzie przy okazji będziecie mogli się podzielić swoimi ulubieńcami. Z racji tego, że sierpień powoli zmierza ku końcowi, będą to ulubieńcy sierpnia jak i lipca. Szczerze mówiąc sporo się ich nazbierało. Forma tego posta będzie przebiegała tak jak zazwyczaj, czyli podzielimy ją na kilka pod części, m.in kosmetyki, ubrania, jedzenie, wydarzenie, filmy i muzyka. Nie przedłużając, zapraszam poniżej :)

Kosmetyki

 
 
 

Pierwsze dwa produkty są Wam znane. Kosmetyki ze strony Ladymakeup, zagościły u mnie w połowie lipca, i od pierwszego użycia stały się moimi ulubieńcami. Jeżeli jesteście ciekawi dokładnych recenzji to zapraszam do wcześniejszych postów. Kolejne dwa produkty, o których niedługo pojawi się post dostałam do przetestowania. Płyn jak i żel stosuje dwa razy dziennie i już widzę spore zmiany. Poprawa stanu cery było dla mnie priorytetem. Bez zawahania mogę polecić Wam ten duet :)

Ubrania

 
 

Moją ulubioną stylizacją, była ta przedstawiona na zdjęciach. Jest ona dość luźna i wygodna, czyli to co lubię :)

Jedzenie

W tym wydaniu ulubieńców królują pierogi ruskie. 


Wydarzenie

Niedawno byłam z wizytą u fryzjera. Ponownie wybrałam sombre. Zażyczyłam sobie pogłębienia blondu na dolnych partiach włosów oraz zafarbowanie odrostów. Logiką sombre jest duża ilość odcieni, które połączone w całość sprawiają wrażenia pasemek. Ogólnym zamysłem mojej wizyty było mocne rozjaśnienie włosów. Szczerze mówiąc jestem trochę rozczarowana, po kolejnych 8 godzinach w salonie fryzjerskim, liczyłam na o wiele lepszy efekt. Na dole zdjęcie z pierwszego farbowania, oczekiwania drugiego, a także obecna fotka. Sami oceńcie...

 
 

Film

W ostatnim czasie oglądałam sporo ciekawych filmów. Wybrałam dwa najlepsze!

"Jad" - Kapłanka Voodoo ginie w wypadku samochodowym. Z walizki, którą przewoziła wydostają się węże, w których uwięzione są dusze złych ludzi. Ray, mężczyzna, który próbował ją ratować, zostaje uwięziony w jej samochodzie i tonie razem z nimi. Węże kąsają go. Zwłoki mężczyzny zostają przewiezione do kostnicy lecz po krótkim czasie znikają a ludzie zaczynają ginąć...

"Martwa rzeka" - Trójka przyjaciół - Grace, jej chłopak Adam i młodsza siostra Lee postanawia wybrać się na wycieczkę po bagnistej rzece północnej Australii. Jednak to co zapowiadało się jako wakacje, przeradza się w prawdziwy koszmar. Okazuje się, że grozi im śmiertelne niebezpieczeństwo ze strony krokodyla ludożercy. 

Dodatkowo...
"Czas honoru. Powstanie" - tak na prawdę ta seria została nagrana 2 lata temu. Dopiero w wakacje obejrzałam ją po raz pierwszy. Zawsze miałam słabość do tego serialu. Interesuje się tematyką II wojny światowej. Dla mnie, dla osoby, która w szkole nie miała jeszcze tej tematyki omawianej serial jest świetną alternatywą :)

Muzyka


Frans - If I Were Sorry
Tom Odell - Here I Am
Little Mix - Secret Love Song


To byli moi ulubieńcy, podzielcie się w komentarzach swoimi! :) Pa! Pa!


1. Twoi ulubieńcy sierpnia-lipca?

45 komentarzy:

  1. Spodobała mi się ta paletka , koniecznie musze przeczytać post o niej, świetni ulubieńcy.
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te włosy ombre!!

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ombre!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie ci w tych włoskach <3
    Fajni ulubiency :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna paleta! Piękne włoski masz teraz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paleta! Ja się strasznie boję mojej wizyty u fryzjera... Znowu obetnie mi 'końcówki' do ramion. Ale Tobie wyszła świetnie nowa fryzurka!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tusze Loreala !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/magiczne-kosmetyki-zamkniete-w.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem twoje włosy wyglądają bardzo dobrze :) Jeśli chodzi o moich ulubieńców to zdecydowanie zespół Pink floyd

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę piosenkę Fransa :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka przepiękna*.*
    Zapraszam do mnie http://morpho-luno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten tusz, jeszcze takiego nie miałam. :)

    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie włosy jak najbardziej na plus! Pięknie ci w takich ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne włosy ;) jak najbardziej do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie! Pięknie wyglądasz w tej fryzurce :) Pierogi ruskie są przepyszne <3 Intrygują mnie kosmetyki z Bielendy :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lublins.blogspot bawi i uczy - teraz wiem co to sombre, chociaż zjawisko na dziewczęcych włosach kojarzyłem i lubiłem, ale nazwy nie znałem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  18. Wow śliczne masz teraz włosy :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się co do pierogów ruskich, kocham, kocham, kocham! Dla mnie również są ulubieńcami. :) Szkoda, że jesteś zawiedziona efektem, jeżeli chodzi o włosy. :/ 8 godzin? To ja podziękuję bardzo! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. 8h to baaaaaardzo długo. Ale mimo wszystko wyglądasz fantastycznie:)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm mi tam Twoje włosy się podobają! Świetny post :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka jakie ma piękne kolorki, śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Frans - "If I were sory" <3 kocham tą piosenkę <3
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/
    Opowiadam na obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten tusz do rzęs!♥ ;)
    Świetni ulubieńcy, chyba skuszę się na zakup tego duetu do oczyszczania cery :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja...?;)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Tusz z Loreala również lubię, jednak mój mega ulubieniec to tusz do rzęs z bourjois :)
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Super jest ta paletka.
    U mnie na pewno w ulubieńcach znalazłby się krem z Ziaji pod makijaż. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj pierogi również lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka bardzo zachęca do siebie swoimi pięknymi kolorami ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie ci w tej fryzurze

    POZDRAWIAM:)
    MUCHA

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę wypróbować ten tusz! ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. co jak co, ale włoski to ty masz piękne <3
    co do tematyki wpisu, także kocham pierożki haahha :D
    miłego tygodnia, buziaczki <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajni ulubieńcy :) włoski twoje bardzo mi się podobają :)
    a filmy koniecznie musze obejrzeć, bo nie widziałam żadnego tytułu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę wypróbować ten tusz, bo ciągle o nim słyszę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetni ulubieńcy!:)
    Ja także zrobiłam ,tylko haul! :)
    Śliczne ubranka ☻
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. O wiele lepiej Ci w jasnych odcieniach włosów. Może powinnaś zostać blondynką?

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne włosy! :) Muszę w końcu wypróbować ten tusz :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog, ślicznie wyglądasz :) www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥