piątek, 13 września 2013

Sport - interesujące hobby : ) .

Hey !
                                                                         


Dziś przygotowałam dla was post związany ze sportem . W szóstej klasie w-fu uczyła mnie nauczycielka , przy której nie mogłam się rozwijać . Straciłam również chęci do tego przedmiotu , wszystko robiłam " na odwal " . W gimnazjum sytuacja troszkę się zmieniła , jest o wiele lepiej , przede wszystkim mamy warunki , do ćwiczeń , oraz wysportowaną panię , która może nam wszystko staranie , zademonstrować . Teraz wymienię trzy ulubione dyscypliny sportu : ) .

Wiadczonych obraz

Najbardziej lubię grać , w piłkę ręczną . Najważniejsza jest zgrana drużyna , która bez przeszkód podaje sobie , nawzajem piłkę : ) .

Wiadczonych obraz

Druga dyscyplina sportu , która bardzo mnie zainteresowała . Będąc na koloniach , zawszę po kolacji czy śniadaniu nasza wycieczka grała sobie w siatkówkę , później sama się w to wciągnęłam : ) .

Wiadczonych obraz

Na samym końcu została nam koszykówka . Jest bardzo dobrym sportem , ponieważ można przy niej wyćwiczyć celność , bo przecież trafny rzut , jest ważny : ) .

Dziś wypada nam piątek 13 , uważajcie bo wypadki , czyhają na każdym kroku : D . Nadchodzący weekend , będzie poświęcony odpoczynku , codzienne , wstawanie o 6 : 00 , jest bardzo męczące . Mimo , wszystko jestem pozytywnie nastawiona do całej tej sytuacji , bo przecież od tego zależy , jak potoczy nam się przyszłość : ) . Pa ! Pa !


34 komentarze:

  1. Ja najbardziej lubię grać w ręczną i siatkę . ;3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie dzisiejszy piątek 13-ego był niestety pechowy ;/
    co do sportu to najbardziej lubie koszykówke <3
    zapraszam do mnie i gdybyś mogla to bardzo prosze o kliknięcie u mnie na blogu po prawej stronie w baner Sheinside, byłabym bardzo wdzięczna :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodzę do gimnazjum sportowego więc dla mnie najlepszy sport to akrobatyka lecz lubię lekkoatletykę , siatkówkę i piłkę nożną ;)
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już obserwuję, Twoja kolej : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo kocham sport <3 <3 <3

    i to też są moje ulubione gry zespołowe

    uwielbiam jeszcze lekkoaltetyke <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham reczną <3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat tych sportów nie lubię :D
    wolę piłkę nożną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham grać w ręczną i koszykówkę ;)
    mam dzisiaj urodziny i ten dzień nie jest dla mnie pechowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mimo, że nie jestem orłem w sporcie lubię grać w siatkówkę:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najbardziej lubie grać w siatkówkę i kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie nic złego nie spotkało w piątek ;)

    nie przepadam za sportem.
    Blog mi się bardzo spodobał <3

    http://alexwberry.blogspot.com - blog, ŚPIEWAM

    OdpowiedzUsuń
  12. ah te 13 piątki
    XD
    http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com - opowiadanie z NIRVANĄ. Kurtem Cobainem

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o sport jest siatkówka, na drugim bieganie :)

    Zapraszam : http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zniechęciłam do sportu, przez nauczyciela w-fu, zawsze się na nas darł, że w siatkówkę nie umiemy grać :<
    A co do koszykówki, też lubię!

    +Już obserwuję, i liczę na rewanż! :D
    http://karola13life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również lubię grać w piłkę ręczną :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dopiero w liceum przestali na wfie mnie ograniczać. W gimnazjum była ograniczona grupka osób, które w sumie ćwiczyły. Totalny chaos.
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, obserwujemy :) ja w siatke i ręczną nie lubie grać, ale w kosza tak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Siatkówka i ręczna-wymiatają ;)
    Też nie lubię tak wcześnie wstawac ;/
    Życzę powdzenia na w-fie ;)
    Pozdrawiam gorąco :**
    Zapraszam do mnie na nową notkę:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszykówka to coś co lubię :)
    ann-ankaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no... żadko statnio zamieszczasz posty na blogu...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie przepadam za sportem ale jak juz to siatka;d

    zapraszam konkurs u mnie www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię siatkówkę :) Ale z takich sportów rekreacyjnych to uwielbiam rolki i rower :) Pozdrawiam :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?:) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam siatkówkę <3 Piłkę ręczną już troszkę mniej ;) Ale biegi też są spoko. Świetny blog. Obserwuję kochana :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię tylko oglądać hokej ;) sama sportu nie uprawiam, no chyba że rower :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam koszykówkę, jednak nie mogę wykonywać wysiłku fizycznego, więc grać nie mogę. I tak już wystarczająco katuję się podróżami i dźwiganiem plecaka...

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie przepadam za wysiłkiem fizycznym ,w ostateczności mogę pojeździć rowerem ! hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię piłkę ręczną, ale do tego potrzebny jest zgrany zespół, a raczej nie często można do takiego trafić, bo u mnie w klasie z niektórymi to nawet podawanie piłki jest dramatem (brak zainteresowania, ciągłe narzekanie) ale jak już jest się w dobrym to wszystko jest świetnie :) i super się gra, z siatkówką dokładnie tak samo, a koszykówki nie zbyt lubię.
    :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie piłka nie lubi.
    Nie koniecznie z wzajemnością.
    Nie mam talentu ani zamiłowania do żadnej z dyscyplin sportowych związanych z piłką.
    Ale!
    Po wyjeździe integracyjnym odkryłam w sobie miłość do rugby <3

    xoxo
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :D
    + obserwuje
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim ulubionym sportem jest piłka nożna:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. tylko ręczna <3


    świetny blog, obserwuję.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥