środa, 20 marca 2013

Hey !




Na samy początek chce przeprosić , że nie dodałam wczoraj posta , ale ucząc się do sprawdzianu , padłam jak mucha . Na szczęście dzisiaj mam luźniejszy dzień i dodaje posta . Mam wrażenie , że ten tydzień , bardzo , szybko zleciał . Jutro już czwartek , a przed chwilą był poniedziałek . Dzisiaj dowiedziałam się , że wygrałam w jednym konkursie densing bloga - ( chyba dobrze przepisałam słowo densing xD ) . Jutro mam sprawdzian z religii , więc to i owo sobie przypomnę . Chociaż nie wiem czego się trzeba uczyć do spr .  z religii . Dzisiaj na w-f okropnie się zmęczyłam , a przez przypadek nie wzięłam picia , więc konałam z pragnienia ( oczywiście w przenośni ) . Dzisiaj wpadłam na pomysł , że ci co czytają mojego bloga mogą zostawić link swojego w komentarzu , następnego dnia pisząc notkę , będę polecać blogi , które wzięły udział w zabawie . Przez to możecie zyskać kilka wejść , a przy okazji się zareklamować =) . A więc zapraszam . Nie wiem czy zwracacie uwagę na dni , bo ja podczas szkoły nie za bardzo wiem czy jest 1 czy 18 . Mimo to wam przypomnę , że jutro jest pierwszy dzień wiosny . Jupi ! Chociaż wyglądając za okno nie zgadła bym jakie jutro jest święto . Ja i większość ludzie pewnie chciało by już tą porę roku . Kalendarzową już mamy , ale tą w naturze zdecydowanie , nie . Nie mam zdjęć , ponieważ aparat mi się rozładował , ale za to dam wam jedno zdjęcie =) . No to co ja lecę . Pa ! Pa !

2 komentarze:

  1. Fajny pościk :) Dodaję się do zabawy czyli zostawiam link do swojego bloga: manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥