środa, 6 lutego 2013

Hey !

Sorry , że nie dodałam wczoraj postu , ale musiałam się pouczyć i trochę chciało mi się spać pierwszy raz jak padłam na łóżko zasnęłam , sama się dziwie , ale czasem się tak zdarza . Dziś postanowiłam zrobić recenzje szamponu niektórym bardziej niektórym mniej znanego . A oto zdjęcie .

  Tutaj nie wszystko jest widoczne więc przepiszę większość . Termoaktywna pielęgnacja  z olejkami dla intensywnie odżywionych i lśniących włosów . Włosy suche , szorstkie . Butelka ma 500 ml , więc płynu jest dosyć sporo do tego jest gęsty . Ja już po 2 zastosowaniach mogę dać opinię 10 na 10 , ponieważ włosy nie przetłuszczają się aż tak mocno i są puszyste . Na drugiej naklejce piszę : Nowy Syoss z pro-cellium keratin . Wysoce skuteczna formuła wzmacnia włókna włosa . Sprawia , że włosy wyglądają pięknie , jak po wizycie w salonie fryzjerskim . Szampon Oleo Intense Thermo Care . Formuła z cennymi olejkami intensywnie odżywia włosy nadając im  sprężystość i połysk . Termoaktywna , lekka pielęgnacja - aktywowana ciepłem suszarki dla uzyskania optymalnych rezultatów . Nałożyć na mokre włosy , masować , a następnie spłukać . W celu uzyskania efektu użyć suszarki .  Tak jeszcze na koniec cena takiego szampony około 15 zł . po obniżce 12 : 47 , ja kupiłam za 15 , wtedy chyba nie było promocji  Polecam !

Dzisiaj skończyliśmy o 13 : 00 , a planowo mieliśmy o 14 : 00 . Pół klasy miała  kartkówkę z j . angielskiego , ponieważ kilka osób pisało w piątek a pozostali dzisiaj , oraz taki sprawdzian pisemny z j . polskiego , można powiedzieć , że był trudny . Na w- f  porządnie się wkurzyłam i nie ćwiczyłam , jutro zamierzam robić to samo . Nauczyciel nie może komuś czegoś narzucić a ja to wykorzystuję . Szkoda , że nauczycielka nie docenia starań . Jutro też kończymy o 13 chyba , mam nadzieję , że wcześniej oby nie o 14 . W piątek też , więc ten tydzień nawet całkiem całkiem , spr . z matematyki przełożony po feriach , to dobrze bo tak chciałam . Już tylko 2 dni i ferie nareszcie ferie .To ja już kończę . Pa ! Pa ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥