czwartek, 28 lutego 2013

Hey !


Już mamy większą część nauki za sobą , czyli jutro już piątek , a potem sobota i nasza ulubiona niedziela . Dzisiejszy post jest dosyć późno , ale to z powodu długiego poświęcenia się nad książkami . Mogę powiedzieć , że nad książkami z j . rosyjskiego . Dzisiaj również pisałam spr . z historii i myślę , że poszedł mi dobrze , choć wolę nie zapeszać . Jutro już mamy 1 marca . Coraz bliżej świąd Wielkanocnych co wiąże się z kilkudniową labą . Ogólnie lubię to święto , choć powiem , że wolę święta Bożonarodzeniowe , może dlatego , że są dłuższe i bardziej wesołe np .  ubieranie choinki , powieszenie , w moim przypadku na werandę i świerka lampek oraz ozdób związanych z tym świętem . Ja np .  chcę już wakacje , więc podam wam kilka punktów na temat : Co zrobić , aby czas płynął szybciej ?


☼ Przede wszystkim nie myśl ciągle o Wakacjach i np . wydarzeniach , których się nie możesz doczekać . 

☼ Rób coś czym nie będziesz się nudził , wtedy będzie ci się wydawało , że czas płynie znacznie szybciej .

☼ Jeśli lubisz robótki ręczne , zajmij się nimi .

☼ Zabierz koleżanki / kolegów do kina , na spacer czy do baru .

☼ Pójdź do sklepu , pooglądaj ciuchy , może akurat coś wpadnie ci do koszyka .

☼ Poczytaj książkę , ona ci pomorze niż zaszkodzi .

☼ Nie patrz na zegarek .

☼ Wejdź na komputer , posłuchaj muzyki czy pooglądaj dobry film . 


Może to niewiele porad , ale mam nadzieje , że się spodobały .  To ja już spadam . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥