środa, 23 stycznia 2013

Hey !

Dzisiejszy post nawiązuje się do mojej kolekcji figurek z porcelany . Kiedyś zbieranie ich było moim hobby , ale teraz jakoś to minęło  . Nie jest to jakaś pokażna kolekcja  . Zapraszam do zdjęć .

























Nie wiem jak wy , ale ja z niektórymi figurkami wiąże pewne sentymentalność . Np . zdjęcia o numerach  2 , 3 , 5 i 15  są figurki . które mają największe dla mnie znaczenie , ponieważ są  przywiezione z wycieczek .
Na zdjęciu 12 jest aniołek , którego dostałam na mikołajki szkolne , jest dla mnie śliczny . Tu taka ciekawostka najstarszą figurką jest słoń , którego znajdziecie na zdjęciu nr . 19 ma 14 lat i został przywieziony przez moją mamę oraz but zdjęcie nr . 14 , którego przywiozła moja ciocia i ma około 20 lat  . Również pojawił się tu  łańcuszek dekoracyjny nie powinien tu być , ale mam do pary zdjęć o tym formacie i dodałam . Mam nadzieje , że tego typu post przypadł wam do gustu . Pa ! Pa !


A wy również zbieracie / zbieraliście figurki porcelanowe ? 



1 komentarz:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥