czwartek, 24 stycznia 2013

Hey !

Dziś doszłam do wniosku  , że za niecałe 3 tygodnie mam ferie niby jeszcze zostało mi 17 dni licząc z weekandami , ale to już coś  . Na dworze zimno , jak zwykle , dokładnie nie wiem ile jest na termometrze , można powiedzieć , że w granicach - 10 stopnia Celsjusza . Ciągle pada śnieg itd . Ten tydzień szkolny był dosyć lużny tylko 3 takie poważniejsze sprawy szkolne : spr . z angielskiego . kartkówka z religii oraz wypracowanie z j .  polskiego . Trochę przybijają mnie dodatkowe projekty , których z 6 jest 2 , jedyną pociechą są dobre oceny . Dzisiaj również wpadłam na pomysł , że w najbliższym czasie zrobię post tematyczny , czyli będzie w nim chodziło tylko o wycieczce w góry . Dobra a tu macie  zdjęcia wiosenne czy letnie , ponieważ marzę o tym porach roku , a jakby tak zapaś w sen zimowy i obudzić się na 1 dzień wiosny
 , ( u człowieka ) ?  - nierealne .



A i jeszcze polecam bloga , który niestety musi zaczynać od nowa zapraszam :  KLIK 


Dobra lecę . Pa ! Pa !



4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://outfitsbypatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo :P
    Zapraszam : raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten twój blog. A ten do którego link podałas w notce równiez przypadł mi do gustu ;> Postanowiłam zostać obserwatorką i liczę na rewanżyk ;)

    maagda-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ferie dopiero za trzy tygodnie, ale poczekam! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥