piątek, 19 marca 2021

for healthier people, on a healthier planet.

 Hey!


Witam Was kochani w nowym poście! Kolejny tydzień mija w zatrważającym tempie. Na jednym z blogów wyczytałam, bardzo intrygujące porównanie, z którym chciałabym się z Wami podzielić, a który rewelacyjnie odnosi się do wspomnianych słów. A więc, cóż to za porównanie? Szybkość mijających dni jako odczuwanie osobistego szczęścia. Godziny, daty nie mają dla nas większego znaczenia, kiedy życie wypełnione jest radością i pogodą ducha. Cóż, po dłuższym zastanowieniu trudno się nie zgodzić. Niejednokrotnie zdarzało mi się zatracić poczucie czasu. Czas, który był miło, efektywnie bądź po prostu satysfakcjonująco spędzony. Post rozpoczęłam od lekkich przemyśleń, bo blogi, które czytam dostarczają nie tylko wielu inspiracji, ale również pozwalają spojrzeć na otaczającą nas rzeczywistość z kompletnie innego punktu widzenia. 

A tymczasem chciałabym się Was zapytać jakie macie plany na najbliższe - weekendowe dni? Szczerze mówiąc oprócz domowych sposobów spędzania czasu nie mamy większych możliwości. Wdrożona kwarantanna to kolejny sprawdzian dla nas-obywateli by zniwelować szybkość rozprzestrzeniającego się wirusa. Ja szczerze mówiąc niekiedy czuję ogromną ilość przytłaczających informacji. Choć istotna jest sama świadomość istniejącego zagrożenia, czasami moje myśli kieruje w stronę normalności. Pewnie wielu z nas zastanawia się jak będzie wyglądała przyszłość. Choć obecnie nie prezentuje się to obiecująco nie możemy tracić nadziei, prawda?


W dzisiejszym poście chciałabym zrecenzować produkty, które przyszło mi testować. The Humble Co. to strona, która od razu wzbudziła moje zainteresowanie. Jej czołowe hasła to dbałość o zdrowie ludzi i zdrowie naszej planety. Parę słów, które od pewnego czasu stają mi się coraz bliższe. Moje zainteresowanie ekologią, środowiskiem i wszystkim co z nim związane rozpatruje także w kontekście fakultetu, na który mam przyjemność chodzić na studiach. Poruszana tam tematyka pozwala dogłębnie sobie uzmysłowić jak człowiek zdegradował to co najcenniejsze - planetę, na której żyje. Nasze wyniszczające wybory, zachowania, brak perspektywicznych działań każdego dnia przybliżają nas do katastrofalnych skutków. 

Co zrobić by temu zaradzić? Czy jednostkowe działania mają jakiekolwiek znaczenie? Wielu z nas może sobie zadać pytanie: Co z tego, że Ja będę dbał o to by oszczędzać wodę i energię, skoro na świecie jest tylu ludzi, którzy kompletnie nie przykładają do tego uwagi? Zapewne ten ktoś ma rację, jednakże w jednej kwestii śmiało możemy zgłosić swój sprzeciw. Każdy wybór, każda decyzja to przyczynianie się do wspólnego dobra bądź wspólnie postępującego zła. 



W ofercie strony The Humble Co. znajdziemy lepsze, alternatywne wersje tradycyjnie znanych nam produktów. Tworzywa, z których są wykonane sprzyjają środowisku. Jak podkreśla sam producent my-konsumenci decydując się na te konkretne produkty okazujemy swoją życzliwość planecie, na której żyjemy. A więc nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią dzisiejszego wpisu. Jestem niezmiernie ciekawa czy zaprezentowane rzeczy widzicie po raz pierwszy, a może mieliście okazje testować je osobiście. Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. 



Przeczytacie o:

- nici dentystycznej (KLIK)
- paście do zębów (KLIK)
- bambusowych patyczkach higienicznych (KLIK)
- szczoteczce do zębów (KLIK)




Nim przejdę do opisu poszczególnych produktów, chciałam zaznaczyć, że idea The Humble Co. to nie tylko prawienie mądrych zdań. To także gotowe działania, które mają sprawić, że oferowane produkty są szczerze przyjazne środowisku. Co przez to rozumiemy? Na przykładzie patyczków - na opakowaniu znajduje się informacja o kosmetykach wolnych od okrucieństwa tzn. podczas produkcji nie wymagane jest przeprowadzenia jakiegokolwiek testu na zwierzętach. Kolejna ikonka - Vegan, to informacja iż produkty w swoim składzie nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Idąc dalej - opakowania podlegają 100% recyklingowi - można je przetwarzać. Marka otrzymała także stosowne certyfikaty. 

#thehumbleco #gohumblegivesmiles




natural humble floss picks - charcoal (50 pack)

Nici dentystyczne - podstawowy element poprawnej higieny jamy ustnej. Niezastąpione w walce z usunięciem resztek pokarmu oraz bakterii z przestrzeni między-zębowych. Skuteczne nitkowanie spowalnia proces tworzenia się i odkładania osadów i kamienia nazębnego. Jak dobrze wiemy zwykła szczoteczka nie jest w stanie dotrzeć i usunąć nieczystości zgromadzonych pomiędzy zębami. Do tych celów stworzono nici dentystyczne. 
Szczerze mówiąc marka The Humble Co. już na wstępie bardzo mnie zaskoczyła. Nici dentystyczne - formę ich zaprezentowania zazwyczaj kojarzyłam z tradycyjnym pudełeczkiem i ostrzem do odcięcia interesującej mnie długości. Później zazwyczaj nawijamy taką nić na palce wskazujące rąk i przechodzimy do czynności właściwej. Proste? I tak i nie.
 Tutaj mamy do czynienia z innowacyjną formą. Nigdy wcześniej nie widziałam tak ciekawej prezencji nici dentystycznych. Ich ciekawy wygląd to jedno, drugie to skuteczność i poręczność. Na uznanie zasługuje także zaostrzony koniec, który również można wykorzystać w trakcie czyszczenia przestrzeni między-zębowych. 




toothpaste in glass jar – charcoal with fluoride 50 ml

Szklany, elegancki słoiczek. Co kryje jego wnętrze? Pastę do zębów na bazie naturalnych składników. W zachowaniu zdrowego wyglądu swoich zębów staram się wybierać takie produkty, których formuła jest skuteczna i delikatna zarazem. Na stronie marki możemy wyczytać dwie kluczowe informacje: wysoka jakość produktu i rekomendację dentysty. To dla mnie bardzo istotne. Pasta do zębów jest zabezpieczona wewnątrz specjalną folią, dopiero po jej zerwaniu możemy poznać dobroczynne właściwości produktu, a także przepiękny-miętowy zapach, który unosi się w trakcie szczotkowania. Konsystencja? Żelowa, nieco rzadsza niż w tradycyjnie spotykanych pastach. Z wielką łatwością rozprowadza się po zębach, w połączeniu z wodą delikatnie się pieniąc.

Po umyciu zębów czuć zniewalającą świeżość. Zęby są śliskie, dokładnie oczyszczone i lśniące. Systematyczne stosowanie pasty przyczyniło się do efektu wybielającego - węgiel drzewny perfekcyjnie spełnia swoje zadanie!

Do opakowania dołączono także drewnianą szpatułkę z wygrawerowanym logo marki, która ułatwia wydobycie pasty. 





cotton swabs - purple 100-pack

Higieniczne patyczki są nieodzownym elementem wyposażenia każdej kosmetyczki - zarówno tej męskiej jak i damskiej. Przeze mnie wykorzystywane najczęściej w celu oczyszczenia uszu, ale jak to każda kobieta potrafi znalazłam jeszcze dla nich wiele innych-ciekawych zadań. Pomocne w trakcie robienia makijażu - naniesienia delikatnych poprawek, w trakcie malowania paznokci - by oczyścić skórki wokół paznokci i nanieść oliwkę. Patyczki zasługują na uwagę ze względu na fakt, że są biodegradowalne - zgodnie z ideą przyjazne środowisku.




humble brush adult - purple, medium bristles


Bambusowa szczoteczka do zębów - kolejna rewelacja, którą szczerze polubiłam. Nie tylko Ja... jak podaje sam producent zaprezentowana szczoteczka jest tą najchętniej sprzedawaną na świecie. Ta informacja - te kilka słów dają nam do zrozumienia, że rzeczywiście jest wyjątkowa.
Szczoteczka - cóż w niej może być takiego wow? Zaskoczę Was - wszystko! Prosty design, poręczna w użytkowaniu, z delikatnym, ale bardzo skutecznym włosiem. Te kilka cech sprawia, że produkt jest taki, jakim od niego oczekujemy. Najwyższej jakości nylonowe włosie zapewnia wysokie rezultaty potwierdzone przez samych dentystów. Delikatne dla dziąseł, skuteczne dla odpowiedniego wyszczotkowania zębów. Z osobistych refleksji mogę dodać tylko to, że początkowo trudno było mi się przyzwyczaić do bambusowej szczoteczki. Zawsze używałam tych plastikowych. Moje "dziwne" odczucia towarzyszyły mi zaledwie podczas pierwszych 3-4 szczotkowań, później było już tylko lepiej i zdecydowanie naturalnej. 




Zapraszam na stronę i social media



Mam nadzieje, że tematyka dzisiejszego wpisu była dla Was interesująca. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć jedno - promowanie produktów przyjaznych środowisku jest wielką radością! Życząc miłego wieczorku serdecznie się z Wami żegnam! Pa! Pa!


27 komentarzy:

  1. Same ciekawe i mało znane produkty. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, przydatne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych produktach, ale wyglądają super ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też ten czas leci bardzo szybko i nieco mnie to przeraża, że ten czas leci jak szalony. Ja w weekend zamierzam sie lenić i odpoczywać. Miała bardzo ciężki tydzien- pracowałam po 12h i jestem wykończona tym tygodniem :p Fajne produkty :) Ja bardzo lubie takie czarne pasty :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty, lubię poznawać takie perełki :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne wydają się te produkty, chciałabym je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy po raz piewszy mam styczność z tymi produktami, nigdy o nich nie słyszałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Super strona, świetnie że o niej napisałaś, bo naprawdę wcześniej jej nie znałam :) Ma bardzo ciekawą ofertę i asortyment, który warto wypróbować. Sama chciałabym bliżej poznać te produkty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana!
    Rzeczywiście porównanie bardzo ciekawe. To niesamowite jak to miejsce sprawia, że ludzie się nawzajem inspirują. Na ten tydzień nie mam większych planów, trochę pracy się szykuje, a oprócz tego mam w planach wpis, którego już nie mogę się sama doczekać :) Staram się mieć cały czas nadzieję na lepsze jutro i liczę na to, że w końcu takowe nastanie :)
    Super, że mają takie zdrowe motto. Nie słyszałam o nich wcześniej, ale super, że miałaś okazje ich produkty przetestować. Mega jestem ciekawa tej pasty, a szczoteczka wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty, zwłaszcza ta szczoteczka :)Jeśli chodzi o moje plany weekendowe i nieweekendowe to cały czas to samo- rzwój osobisty pod różnymi względami :) I do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej z tych produktów zainteresowała mnie szczoteczka.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach 🙂
    Najbardziej mnie zainteresowały nić dentystyczna oraz patyczki -te ostatnie najczęściej służą mi do poprawy makijażu (głównie usunięcia kleksu zrobionego tuszem do rzęs)
    Szczoteczka i pasta raczej nie dla mnie - mam swoją ulubioną pastę a co do szczoteczki to używam elektrycznej 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt, dni mijają w zatrważającym tempie.Zaraz święta wielkanocne a dopiero co zaczynał się ten rok :)

    Produkty bardzo ciekawe, od dłuższego czasu zastanawiam się nad taką szczoteczką bambusową :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie dni uciekają. Nawet nie wiem kiedy zleciało nam do końca marca.
    Produktów nie znam, ale z chęcią przyjrzę im się z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas leci jak szalony,dopiero były Święta a tu już za rogiem kolejne :)
    Bardzo lubię czarne pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki. Czarne pasty lubię, a czas bardzo szybko leci, dla mnie za bardzo nawet :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej tej marki, ale cieszę się, że dzięki Tobie ją poznałam. Z chęcią zaopatrzę się w te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pasta i szczoteczka mnie bardzo ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio doświadczyłam na sobie tego, że kiedy jest mi dobrze czas płynie szybko, a kiedy mam gorsze dni to każdy z nich się ciągnie. W zeszłym tygodniu miałam strasznie posępny nastrój. Wydawało mi się, że przez to, że dni wydają się długie. Myślę jednak, że to na odwrót - dni mi się dłużyły, bo nie miałam na nic chęci, byłam zmęczona. Ten tydzień z kolei już się kończy, a ja miałam wrażenie, że wczoraj był poniedziałek :D No i jestem ogólnie weselsza.
    Jeżeli chodzi o produkty i przyczynianie się do dbania o środowisko - warto, aby każdy z nas przyłożył do tego cegiełkę, bo tylko wtedy będziemy w stanie zbudować duży dom i coś zmienić. Zastanawiałam się nad tego typu szczoteczką. Nici dentystyczne i pasta również mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po raz pierwszy słyszę o tej serii produktów i mam nadzieję, że zostanie ona importowana do mojego kraju. Wygląda na to, że ten produkt jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o nich słyszę. Dobrze, że coraz więcej firm myśli ekologicznie. Dobro naszej planety jest bardzo ważne. Małymi kroczkami można zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie ekologiczne produkt :) Moje plany posprzątać w szafie i spacer z psem .

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze nic tej marki :) lubię firmy, które podczas produkcji myślą też o środowisku :) Ja w ten weekend miałam się wybrać do Warszawy ale niestety, koleżanka którą miałam odwiedzić złapała covid :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak będzie wyglądała przyszłość to się okaże, jednakże trzeba mieć nadzieję, że to co obecnie się dzieje
    kiedyś się skończy. Z tymi produktami spotykam się pierwszy raz. Fajnie prezentuje się bambusowa szczoteczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie ta szczoteczka do zębów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty. Mam podobną szczoteczkę do zębów.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiła mnie szczoteczka do zębów, chyba sobie kupię :) W sumie pasta też oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥