piątek, 15 listopada 2019

Ponownie - po raz trzeci...

Hey!


Witam Was kochani w kolejnym poście. Dzisiaj na piedestale umieszczam trójkę produktów pielęgnacyjnych. Kwestią zasadniczą jest utrzymywanie higieny... całą przyjemnością jest dostosowanie takich kosmetyków by owa czynność stała się dla nas chwilą relaksu, którą możemy przeznaczyć tylko i wyłącznie dla siebie. Normalność zastąpiona celebracją? Czy bohaterowie posta zasługują na naszą aprobatę i uwagę?  Zapraszam do zapoznania się z treścią wpisu i poszukiwaniu odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Rozwiejmy wątpliwości...



Marka www.e-fryzjernia.pl nieustanie się rozwija, a Ja czuję, że rozwijam się wraz z nią! Bo czy jest coś fantastyczniejszego jak poznawanie nowych formuł? Nieznane dotąd produkty stały się moimi wiernymi "kompanami" codziennej pielęgnacji. Spośród ogromu oferowanych produktów, wydobyto prawdziwe perełki. Ich cena to prawdziwa rewelacja dla naszego portfela. Marka dowodzi, że nie zawsze tanie oznacza gorsze. To dobra inicjatywa dla osób rozważnie kierującymi swoimi wydatkami. Chyba nikt nie chciałby wyrzucać pieniędzy w błoto... na myśl narzuca się ogrom negatywnych aspektów, a jak dotąd poruszyliśmy kwestię materialną. A co z naszym nadwyrężonym zaufaniem? Tak być nie może! Zaprezentowane trio pozwoli Wam skompletować zestaw must have.





✹✹✹ KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC - ZMIĘKCZAJĄCY (KLIK) ✹✹✹



OD PRODUCENTA:


Zmiękczający kremowy - żel pod prysznic oparty na bazie naturalnych składnikach (sok brzoskwini, ekstrakt moreli, olejek rozmarynowy). Soczysty aromat brzoskwini przypomni o ciepłych dniach lata, aromatach sadu i smaku świeżych owoców. Sok brzoskwini zmiękcza skórę, zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, ekstrakt moreli przeciwdziała stanom zapalnym, a olejek rozmarynowy tonizuje skóry, przywraca jej elastyczność.


✔ Produkt nie zawiera SLS, silikonów i parabenów
✔ 95% składników pochodzenia naturalnego


SKŁAD:


Aqua, Cocamidopropyl Betaine (z oleju kokosowego), Prunus Persica Juice concentrate (sok brzoskwini), Armeniaca Vulgaris Extract (ekstrakt moreli),  Sodium Coco-Sulfate (z oleju kokosowego), Aloe Barbadensis Extract (ekstrakt aloesu), Glycerin (gliceryna roślinna), Sodium Chloride,  Rosmarinus Essential Oil (olejek rozmarynowy), Prunus Amygdalus Oil (olej ze słodkich migdałów), Perfume, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 75300





MOJA OPINIA:


Pierwszą pozytywną cechą jest opakowanie gromadzące żel. Matowa butelka świetnie sprawdza się podczas kąpieli, gdy nasze dłonie są śliskie i niepostrzeżenie mogłyby wypuścić z rąk nasz ulubiony płyn. Miłe wprowadzenie przed rozpoczęciem właściwych testów obiecująco nastraja.

Na kolejny plus składa się pomarańczowa butelka z widocznymi informacjami i etykietą z tyłu w języku polskim.
Zawartość wydobywa się poprzez naciśnięcie nakrętki - zamknięcie typu klik bądź poprzez bezpośrednie odkręcenie (choć nie ma takiej potrzeby)

Rozkoszny zapach brzoskwini i moreli - "aktorek pierwszoplanowych" uwodzi swoją słodyczą wabiąc i pobudzając nasze zmysły. Wakacyjne wspomnienia sadu i świeżych owoców, ahhh idzie się rozmarzyć. Śmiem sądzić, że nikt nie przeszedłby obok niego obojętnie; bo i jak? Skoro ponętna brzoskwinka tak kusi, pozostawiając na skórze cudowny, utrzymujący się zapach?

Aksamitna formuła pozwala na szybkie wytworzenie piany, to z kolei sugeruje, że produkt jest wydajny. 

W trakcie regularnych testów zauważyłam, że skóra stała się mięciutka i gładka. Tak dobrze oczyszczona tylko się prosiła by nałożyć lekki, nawilżający balsam. Odpowiednie przygotowanie skóry by móc cieszyć się z efektu finalnego. Zima ma to do siebie, że nasze pielęgnacyjne działania powinny być wzmożone - i to podwójnie! Pamiętajmy o naturalnych żelach wzbogaconych o odżywcze składniki i moc olejków! 
Zachęcam, namawiam, proszę? 






✹✹✹ TEA TREE FOAMING FACE WASH (KLIK✹✹✹



OD PRODUCENTA:


Pianka głęboko oczyszczająca do codziennej pielęgnacji skóry. Dokładnie myje twarz pozostawiając ją czystą, świeżą i zdrową.
Formuła oprócz bazy herbacianej posiada dodatek mięty, dzięki
czemu po użyciu odczuwamy ponadprzeciętną świeżość i czystość cery.

Olejek herbaciany posiada znakomite właściwości kosmetyczne.
✔ Odświeża cerę,
✔ przeciwdziała stanom zapalnym,
✔ oczyszcza,
✔ przeciwdziała powstawaniu wyprysków.

SKŁAD:

Aqua, Sodium Laureth Sulphate, Propylene GlycolCocamidopropyl BetainePEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Bis-PEG/PPG-20/20 DimethiconeMelaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf OilMentha Piperita (Peppermint) OilSodium ChlorideSodium HydroxideBenzophenone-4Triethylene GlycolCitric AcidBenzyl AlcoholLimoneneMethylchloroisothiazolinoneMethylisothiazolinoneMagnesium ChlorideMagnesium NitrateCI 19140CI 42090.






MOJA OPINIA:


Studenckie realia wymagają ode mnie by podzielić kosmetyki i produkty pielęgnujące na te, które wywożę do studenckiego mieszkania i te które pozostają w rodzinnym domu. 

W przypadku pianki postanowiłam, że pozostawię sobie ją w domu, uzupełniając równocześnie brak spowodowany zużyciem innego produktu. 

200 ml zawartość  jest niezwykle wydajna - pomimo miesięcznych testów nie zdążyłam jeszcze zużyć 1/4 opakowania (przy poranno-wieczornej pielęgnacji)
Płynna zawartość wraz z naciśnięciem pompki zamienią się w delikatną piankę. Nałożona na twarz w połączeniu z wodą tworzy warstwę oczyszczająco-myjącą.

Codzienna pielęgnacja w oparciu o piankę to prawdziwy relax dla mojej cery.
Czuję, że twarz jest 100% oczyszczona, pozbawiona wszelkich zanieczyszczeń i pozostałości po wykonanym demakijażu. Zauważyłam także poprawę w kondycji skóry, mniejszą ilość zmian skórnych - poprzez punktowe złagodzenie zaczerwienień, a także naturalne wyrównanie kolorytu. 
Dodatek mięty po osuszeniu twarzy daje uczucie przyjemnego chłodu i świeżości. Zapach i formuła pianki rozbudza obiecująco rozpoczynając nasz dzień!







✹✹✹ ECO LAB BIO DEZODORANT ŁAGODNOŚĆ I KOMFORT (KLIK) ✹✹✹



 OD PRODUCENTA:


Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i delikatną pielęgnację. Chroni skórę przed podrażnieniami.
Bio dezodorant na bazie soli cynku z dodatkiem kwasu hialuronowego, organicznego ekstraktu z aceroli i pudru perłowego zapewnia delikatną pielęgnację i przyjemne uczucie świeżości. Dzięki łagodnej formule może być stosowany do codziennej pielęgnacji, bez ryzyka zatykania gruczołów potowych i podrażnień.

Zawarte w jego składzie składniki pielęgnacyjne zmiękczają i nawilżają skórę, zapewniają jej utrzymanie naturalnej równowagi, zapobiegają swędzeniu, pieczeniu i podrażnieniom, a dodatkowo absorbują nadmiar potu.

SKŁAD:


Aqua, Organic Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract, Pearl Powder, Хanthan Gum, Zinc Ricinoleate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Propanediol, Vegetable Glycerin, Allantoin, Panthenol, Perfume, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sodium Hyaluronate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.





MOJA OPINIA:


Od lat dość ostrożnie podchodzę do antyperspirantów. Moja skóra pod pachami jest bardzo delikatna i wrażliwa. Niejednokrotnie spotkałam się z produktami, które znacznie uczuliły i podrażniły moją skórę. Uczucie swędzenia, pieczenia i mocnego wysuszenia... skutecznie zraziły mnie do drogeryjnych dezodorantów. Rozpoczynając każdy test czuję wielką niepewność i strach. Nieznane produkty, których zamierzam użyć dostają ode mnie wielki kredyt zaufania.

Tak samo było z zaprezentowaną kulką. Choć napis"bio" bije po oczach nie mogłam być pewna czy dezodorant zaoferuje mi swoją skuteczność i formułę przeznaczoną dla posiadaczy takiej skóry jaką mam Ja. 

Dezodorant nie tylko ma za zadanie zniwelować zapach potu, ale także nawilżyć i odpowiednio odżywić skórę pod pachami. Zawarte ekstrakty utrzymują świeżość, dodając komfortu i pewności siebie. 
Gruczoły potowe nie są zatkane, co niweluje ryzyko powstania ewentualnych podrażnień.
Co więcej dezodorant używam także po wykonanej depilacji by dodatkowo zabezpieczyć naskórek. Łagodna formuła, pozbawiona wszelkich ulepszaczy, składników pochodzenia zwierzęcego i alkoholu - to niezwykle ważne informacje! 
W tym produkcie na pierwszym miejscu stawiam na bezpieczeństwo i mądrą pielęgnacje. ECO LAB BIO DEZODORANT jest mi w stanie to zaoferować.





↠↠  ZAPRASZAM ↞↞ 

(różnorodność i 100% oryginalność produktów/ polskie opisy)








Dobrze kochani czas zmykać. Czeka na mnie szereg obowiązków, a jak wiadomo nic samo się nie zrobi :D Pa! Pa!



1. Co tam ciekawego u Was słychać?
2. Czytaliście poprzednie posty z serią produktów marki www.e-fryzjernia.pl?
3. Żel, pianka a może dezodorant? W którym kierunku powędrowały Wasze myśli?


27 komentarzy:

  1. Nie znam produktów, ale zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z powyższych produktów, ale z tego co napisałaś wypadają naprawdę zachęcająco :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty :> Fajny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię firmę Eco Lab, szczególnie polecam ich piankę myjącą do twarzy - odkąd jej używam stan mojej cery znacznie się poprawił, w dodatku ma świetny skład i pięknie pachnie! Będę chciała przetestować również ich dezodorant. Cieszę się, że przypadł Ci on do gustu. Świetny post!
    Buziaki ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa tych produktow

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze tych kosmetyków. Dziękuję za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta pianka wygląda iście cudnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty:)!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym przetestowała :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam truskawkową wersję tego żelu, ale zapach nie do końca była taki jakiego oczekiwałam... wcześniej miałam próbkę i pachniała obłędnie, pełnowartościowy produkt już nie był taki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam produkty tea tree, Pięknie pachną i faktycznie relaksują �� Super wpis, bardzo fajnie się czytało, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ✨

    OdpowiedzUsuń
  12. Pianka i żel do mycia twarzy mnie zainteresowały bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te produkty to dla mnie nowości, ale z chęcią je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. O musze zajrzeć do tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nabrałam ochoty wypróbować tą piankę ! Miałam już różne, ale żadna nie sprawdziła się jakoś specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, z ciekawości sprawdziłam i muszę stwierdzić że mają fajny asortyment :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie korzystałam dotychczas z kosmetyków tej marki, ale zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą piankę bym chętnie wybróbowała. Nie korzystałam jeszcze z kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie korzystałam wcześniej z tej marki, jednak kusisz aby wypróbować na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja, bardzo zaintrygowały mnie wymienione produkty, a najbardziej ta pianka oczyszczająca <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów, ale wydają się być na prawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie produkty fajne, ale najbardziej zaciekawił mnie żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że z chęcią bym przetestował te produkty. ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście do pielęgnacji używam tylko naturalnych kosmetyków i przyznam szczerze, że sprawdzają się cudownie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥