czwartek, 12 września 2019

Różowy grejpfrut...

Hey!


Po ponad dwóch miesiącach ponownie przychodzę do Was z produktami marki www.komodo24.pl
Zgrzewka 24 energy drinków rozeszła się niczym "świeże bułeczki" No cóż, napoje posmakowały nie tylko mi samej, ale i całej rodzinie. 
Uzupełniając widoczne braki w zgrzewce marka wręcz natychmiastowo obdarowała mnie kolejną porządną dawką orzeźwienia i pobudzenia nakręcającą do działania. Tym razem otrzymałam jednolitą zawartość paczki - energy drinków o smaku różowego grejpfruta - to właśnie te, różowe puszeczki ukazały się moim oczom w trakcie rozpakowywania zgrzewki. 



ENERGIA ZAMKNIĘTA W PUSZCE




POZNAJ KOMODO

 Polska marka, powstała w 2014 roku. Od początku zdobywała uznanie konsumentów, a napoje Komodo docenione zostały za jakość, niepowtarzalne smaki oraz oryginalny design. Młody i dynamiczny zespół. Wychodząc naprzeciw potrzebom marka wciąż doskonali i poszerza swą ofertę. Napoje Komodo wyróżnia szeroki wybór smaków, a każdy z nich jest wyjątkowy i powstaje z myślą o najbardziej wymagających konsumentach.
Każdy łyk Komodo Energy Drink to uderzenie energii, a przede wszystkim doskonały wybór dla miłośników intensywnych wysiłków oraz aktywnego życia. Poprawia wytrzymałość, błyskawicznie podnosi poziom koncentracji, a dzięki wysokiej zawartości witamin - przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu.




Różowy Grapefruit (KLIK)


Smak orzeźwienia z gorzką nutką to połączenie dla najbardziej wymagających osób. Grapefruit od Komodo postawi Cię na nogi oraz przywróci trzeźwość umysłu. Z tym napojem będziesz gotowy na podbój każdego dnia.



Smak w 100% pokrywa się z zapewnieniami producenta. Mocno wyczuwalna nuta orzeźwiającego owocu potrafi wręcz natychmiastowo pobudzić do działania. Energetyczna nuta grejpfuta objawia się lekko słodko-cierpkim smakiem. 
Zapach drinka to oczywiście wariacja z jednym bohaterem. Piękna woń umila spożywanie ulubionego napoju. 



Wartość odżywcza na 100 ml napoju:

Wartość energetyczna                 239 kJ/ 56 kcal
Tłuszcz                               0g
W tym kwasy nasycone      0g
Węglowodany                     14g
W tym cukry                       14g
Białko                                0g
Sól                                           0,18g
Niacyna                          7 mg (44 %*)
Kwas pantotenowy         2 mg (33 %*)
Witamina B6                    0,7 mg (50%*)
Witamina B12                  0,5 ug (20 %*)




ZAPRASZAM - WWW.KOMODO24.PL

FACEBOOK - KomodoEnergyDrink

INSTAGRAM - @komodoenergydrink




Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!




1. Plany na najbliższe dni?
2. Próbowaliście energetycznej dawki od KOMODO24? Ulubiony smak?
3. Różowy grejpfut nie wygląda równie interesująco?



32 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za smakiem grejpfrutu :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety nie dla mnie takie napoje ze względu na stan przedcukrzycowy. Zostaje woda z grejpfrutem i miętą. Taki naturalny izotonik :)

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, raczej nie przepadam za takimi napojami, ale woda z cytrynką i miętą pobudza najlepiej :D
    Buziaki!
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów i raczej po nie nie sięgnę, gdyż za energy drinkami nie przepadam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dla mnie- nie lubię grejpfrutow
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam jakoś bardzo za grejpfrutami, ale z chęcią bym spróbowała tego napoju. W mojej klasie stał się popularny smak (o ile się nie mylę) bananowy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takim produktom mówię stanowcze NIE. Producenci zachwalają pod niebiosa produkt, którego zastąpić można, a nawet trzeba wodą! Tfu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piję takich napojów, tylko wodę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie piłam energetyka, może kiedyś spróbuję, grejpfrut wygląda smacznie😍✨ Super opisane, pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie te różowe puszki ! To mój ulubiony kolor, o tej marce pierwszy raz przeczytałam u Ciebie na blogu ;> wydaje się być warta polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nie piję tego typu napojów :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za energy drinkami, ale to co mnie może skusić to właśnie smak! Kocham grejpfruta! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. JA nie pije raczej tego typu napojów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pijam takich napojów, ale tego mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od czasu do czasu można się napić jakiegoś energetyka. Szczególnie jak jesteśmy bardzo zmęczeni, a potrzeba nam więcej siły. Zdecydowanie takie napoje, pomogą stanąć na nogi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful pictures, dear! I love your lovely blog so much. I followed you, if you want, follow me back. xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W USA nie wiem jakos duzotakich drnkow nie ma :( sprobowala bym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam brzmi pysznie uwielbiam grejfrut!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za smakiem grejfrutu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pijam tego typu napojów. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze bałam się trochę energy drinków ze względu na ich często bardzo długie i niezbyt zadowalające składy.. ten jednak zachęca o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko kiedy sięgam po tego typu napoje :) Ale lubię ich różowe opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie piję energetyków, jak nie przemawia do mnie ich smak, ale ten mnie ciekawi. Lubię grejpfruta. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie przepadam za tym smakiem napojów..

    OdpowiedzUsuń
  25. Piłam wersję bananową- obrzydlistwo.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥