piątek, 23 sierpnia 2019

Zakochałam się...

Hey!


Piątkowy poranek rozpoczynam od zamieszczenia kolejnej publikacji. Wczoraj udało mi się zrealizować sesje, na której szczerze mówiąc w tym tygodniu najbardziej mi zależało. Czwartek obdarował nas przepiękną, słoneczną pogodą, która w odróżnieniu od pozostałych dni uległa znacznej poprawie! Bez tak ważnej kwestii, nie było mowy o udanych zdjęciach! 
Początkowo kompletnie nie miałam pomysłu na scenerię i stylizację jaką skomponuje. Zależało mi na uwydatnieniu torebki i jej wzoru. To była baza, od której rozpoczęłam poszukiwania. Dotąd w swoich outfitach torebki były tylko bądź aż zgrabnymi dodatkami, w dzisiejszym wpisie kompletnie zmieniłam ówczesne priorytety, przełamując pewien stereotyp. 
Mówi się, że w szczególności kolorowe torebki "robią całą stylizację" Ja w swojej notce chcę nie tylko potwierdzić słuszność tych słów, ale i dodać coś od siebie.
Czy biała torba zasługuje na miano centrum outfitu i czy jest w stanie podkreślić kolorystykę stroju?
Czy zamierzony efekt finalnie się udał? O tym przekonacie się w dalszej części posta! 







❃❃❃ O SKLEPIE TOREBKASTYL.PL ❃❃❃




Właścicielem sklepu internetowego Torebkastyl.pl jest firma Bagaże Sklep Firmowy.
Sklep Bagaże istnieje na rynku od 2009 roku. Od 2014 działa także jako sklep internetowy pod adresem www.torebkastyl.pl
 Oferta sklepu to propozycja dla Pań i Panów o najbardziej wymagających gustach. Oferta gromadzi torebki damskie w różnych modelach i fasonach. Cała kolekcja torebek mieści się w Opocznie przy Placu Kilińskiego 23 - sklep stacjonarny.








Przybliżając Wam kilka informacji w tzw. "pigułce" warto wspomnieć o wyglądzie internetowej strony. Pod zakładką PRODUKTY - znajdziemy nie tylko torebki damskie - które górują w dzisiejszym poście. Oferta portfeli damskich również zachęca do zerknięcia bądź szczegółowego przejrzenia przez wszystkie miłośniczki stylowych dodatków. Obecnie nie poszukuje portfela, ale w razie takiej potrzeby od razu będę wiedziała na jaką stronę zajrzeć. Inwestycja w jakościowy dodatek zwróci się swoją wieloletnią użytkownością i zachowanym stanem. Specjalnie nie będę opisywać poszczególnych modeli, abyście sami zerknęli na stronę. Dla leniwców zamieszczam bezpośredni odnośnik - PORTFELE DAMSKIE
Marka wychodzi naprzeciw swoim klientom wystosowując liczne promocje i wyprzedaże. To fantastyczna okazja by kupić wyjątkowy dodatek w bardzo atrakcyjnych cenach. 
Dodatkowo na stronie głównej administrator sklepu umieszcza polecane TOREBKI DNIA! Nie wiem czy moje czytelniczki mają podobnie, ale Ja czasami sugeruje się pierwszym wrażeniem. Zapoznając się z ofertą marki od razu jedna z torebek wpadła mi w oko, i pomimo, że inne niczym jej nie ustępowały, to Ja nie mogłam oprzeć się jej urokowi. Podczas przeglądania cały asortymentu czas z tyłu głowy wracałam podświadomie do upatrzonego modelu. 

Ostatni akapit poświęcę na nową kolekcje wystosowaną w zgodzie z obecnymi trendami wychodzącymi na rynek. To idealna okazja by poszukać inspiracji, uzupełniając swoją kolekcję o oryginalny bądź klasyczny wzór. Wszystko zależy od naszych preferencji, zapotrzebowań bądź urzekającego blasku torebek. Niejedna z nich aż prosi się do przygarnięcia, mówiąc - "wybierz mnie!"


❃❃❃ CO TU DUŻO MÓWIĆ - WYBRAŁAM! ❃❃❃






❃❃❃ TOREBKA Z KWATOWYM WZOREM BIAŁA (KLIK) ❃❃❃


Spośród licznych rodzajów torebek od razu powędrowałam w kierunku SHOPEREK. Zabierając ze sobą torebkę nie ograniczam się w ilości pakowanych "pierdułek" Ich gabaryt niejednokrotnie przeważył możliwości torebek... Najmądrzejszym i najbardziej poręcznym rozwiązaniem okazują się duże i pojemne fasony. Pomimo tych cech torebka Monnari wizualnie prezentuje się bardzo zgrabnie, nie przytłaczając nas swoją obszernością. 
Dodatkowe centymetry pod względem szerokości i wysokości cennego materiału pozwalają mi wrzucić niezliczoną ilość gadżetów nie deformując i wypychając torby. Takim sposobem shoperka wizualnie prezentuje się o wiele lepiej, sprzyjając także naszemu komfortowi podczas noszenia. 
Stabilna, sztywna forma nie ma prawa się załamać, opaść bądź wgnieść. To wpływa na żywotność torebki, jakość materiału, którym jest obszyta i nasze zadowolenie z produktu. Usatysfkacjonowany klient ponownie zawita "w progach" internetowego sklepu sporządzając kolejne zamówienia.

Wybrana Shoperka w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza. Już wirtualnie mnie urzekła, ale to moment, w którym zobaczyłam ją na żywo potwierdził słuszność decyzji. Biała torebka z ażurowym kwiatowym wzorem to kilkoma słowy - połączenie wyborne i perfekcyjne pod każdym względem.
Spotkałam się już z ażurowymi torebkami, aczkolwiek ich wzór był tradycyjny i dość monotonny. W torebce Monnari główne skrzypce odgrywa motyw kwiatów. Jego delikatność, spójność i elegancja zarazem przykuwa spojrzenia ciekawiąc i intrygując. 

Biel torebki została przełamana szarymi długimi uchwytami i dołączonym paskiem, z możliwością regulacji. Ja w swoim zestawieniu noszę torebkę na ramieniu bez dołączonego paska. Przy tak dużych, preferowanych modelach lubię mieć je zawsze w zasięgu wzroku tuż przy sobie. Moim zdaniem wielkie gabarytowo torby noszone na pasku nie wyglądają już tak efektownie jak w formie zaprezentowanej. 


Przedłużenie żywotności torebki objawia się często w niezauważalnych, ukrytych elementach. Metalowe stopki chronią materiał w kontakcie z podłożem. Stopki zapewniają nas o 100% ochronie i braku zabrudzeń. O biel trzeba dbać w szczególności!

Torebka jest jednokomorowa, zapinana na sztywny suwak, z niewielką kieszonką wewnętrzną i zewnętrzną (suwak) , oraz dwoma dołączonymi kieszeniami na chusteczki/ telefon. W środku wyścielona jasną podszewką z logiem modelu. 


Odpowiadając na pytania z początku wpisu... TAK biała torebka z pewnością stanowi centrum outfitu, podkreślając jego kolorystykę. Nigdy nie przepuszczałam, że biel będzie prezentowała się tak efektownie. Jej uniwersalizm pozwala mi na zestawienia typowo klasyczne, eleganckie, dziewczęce, a także codzienne z charakternym powiewem. Biel, świetnie pasuje do większości stylizacji - i za to pokochałam ten model!
Bacznie śledząc nadchodzące trendy zdradzę Wam, że białe torebki widnieją w kolekcja jesień-zima 2019! To pewna sugestia, podpowiedź, a może zachęta... dla wszystkich moich czytelniczek! 










ZAPRASZAM - torebkastyl.pl


FACEBOOK - torebkastyl



DARMOWA WYSYŁKA/ EKSPRESOWA DOSTAWA


Pierre Cardin
Doca
Monnari

Evien

 




David Jones


Dobrze kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Życzę wszystkim udanego dnia! Pa! Pa!




1. Standardowe odcienie torebek, czy kolorowa kolekcja? Jak wyglądają Wasze zbiory?
2. Znaliście asortyment internetowej strony - torebkastyl.pl?



36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka, nadaje fajny urok tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja torebka wygląda świetnie! W mojej kolekcji dominują kolory czerni, brązu i beżu, może pora się przekonać do białej?
    Buziaki!
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Na maksa mi się podoba Twój blog. Powodzenia życzę i zapraszam przy okazji do mnie https://my-own-philosophyy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta torebka :D

    rilseee.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta torebka 😍
    Choć mi o wiele bardziej podoba się sukienka ❤
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci pasuję ta torebka! Ja osobiście wolę troszkę mniejsze torebki :)
    Świetne zdjęcia kochana!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Wszyscy tak narzekali ostatnio na pogodę, a ja jedynie odczułam delikatnie chłodniejsze wieczory. Może w końcu pogoda polubiła się z województwem pomorskim :D
    Ta torebka niesamowicie przyciąga uwagę przez swój wzór! Jest niezwykle piękna, ale i też elegancka.
    Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale mam nadzieję, że kiedyś coś z niej uda mi się zamówić.
    Wyglądasz niesamowicie pięknie na tych zdjęciach!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jak torebka to musi być Monnari :) W większości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna do letnich stylizacji👌🏾

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna torebka. Ślicznie wyglądasz :)!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo ta torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz a i torebka bardzo ładna :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebek nigdy za wiele. szczerze to szukam nowej takiej na codzień więc przeglądnę ofertę tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem,że chodzi o torebkę(która swoja drogą jest praktyczna i racja -pomieści dużo rzeczy)Ale! masz śliczną sukienkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego sklepu ale torba bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna torba, świetnie się prezentuje w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się sukienka podoba bardzie niż torebusia:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz fantastyczną torbę kochana, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Piękna torebka. Widać, że bardzo pojemna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna torebka! Uwielbiam kwiatowe wzory ;) Będę musiała sobie kupić podobną torebkę

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka torebka pomieści w sobie wiele niezbędnych rzeczy. ;) Ja wybieram raczej mniejsze modele, a ostatnio zakochałam się w plecaczkach. Są mega wygodne. ;)
    Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna torebka. Idealna na lato. Ja jednak jestem zwolenniczką małych torebek, które mogę sobie przewiesić przez ramię i mieć wolne ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka mi się podoba. A zdjęcia wyszły przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tus fotos son maravillosas ! El vestido es ideal ! 👏👏👏 Me encantaría verte pronto por mi blog ! Feliz domingo ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze to bym wolała coś ciemniejszego. Biała nie jest totalnie dla mnie ale i tak wygląda bardzo dobrze
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie duże torebki <3 Kolor dla mnie nie jest ważny, lecz wzór i fason. Ta przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja, wyglądasz jak Paryżanka!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś przesliczna kobietką z pieknymi oczami <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna torebka, sama chętnie bym ją sobie sprezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cenię sobie markę monnari. Mają naprawdę bardzo fajne i dobre jakościowo torebki. A Twoja jest piękna! <3
    No i cudowne zdjęcia Kochana, wyglądasz rewelacyjnie! <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście piękne torebki mają w swojej ofercie. Twoja jest równie piękna i świetnie pasuje do całej stylizacji!
    CTNBEE | https://ctnbee.com/pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥