wtorek, 27 sierpnia 2019

Kobieco - bezpieczna higiena...

Hey!


Kobieca pielęgnacja nie odnosi się tylko do pięknego makijażu, ułożonych włosów i markowej, stylowej odzieży. Higiena - to priorytet, od którego powinniśmy rozpocząć, by czuć się świeżo i komfortowo przez cały dzień. Bezpieczeństwo o własne zdrowie i świadomość, że nie jesteśmy odrębną jednostką, a przebywamy wśród innych ludzi - tak definiuje zachowanie higieny.
By przybliżyć i rozwinąć wątek, zaprezentuje dwa otrzymany produkty. Zapraszam do przejrzenia zdjęć i zapoznania się z moją opinią.




↠↠ BEAUTY FORMULAS Dezodorant do higieny intymnej (KLIK↞↞





↠↠ MOJA OPINIA ↞↞



Zasięgając źródeł odkryłam, że dezodorant do higieny intymnej króluje na naszym rynku od ponad dekady. To dobry czas by zyskać popularność wśród odbiorców płci żeńskiej. 
Produkt w 100% spełnia swoje zadania: nie podrażnia, nie powoduje infekcji ze względu na delikatną formułę. Dezodorant znakomicie sprawdza się podczas długotrwałych podróży, kiedy niekoniecznie mamy możliwość odświeżenia się w postaci kąpieli/ prysznica. Pomimo, że producent nie zawarł takiej informacji na etykiecie, śmiało można napisać, że mgiełka daje uczucie chłodzenia. To wielki plus podczas upalnych, gorących dni. 
Piękny zapach daje pełne poczucie komfortu, w szczególności w "te, kobiece dni"
Niska cena idzie w parze z jakością i wydajnością produktu.




↠↠ SKŁAD/ OD PRODUCENTA ↞↞



Butane, Isobutane, Propane Hexamethyldisiloxane, Dimethylimidazolidinone Rice Starch Cyclomethicone, 
Parfum, Chlorheksydyna, Dihydrochloride, Quaternium-18 Hectorite, Alcohol Denat




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



↠↠ SPLAT AROMATHERAPY PASTA DO ZĘBÓW (KLIK↞↞





↠↠ MOJA OPINIA ↞↞



Pasta do zębów to nieodłączony element codziennej higieny jamy ustnej. Wraz z rozpoczęciem dnia i jego zakończeniem obowiązkowo myję zęby oczyszczając oddech i oczyszczając szkliwo przed zgromadzonymi zanieczyszczeniami/ bakteriami. Zdrowe, czyste i zadbane zęby to wizytówka każdego człowieka. Brak wynikającego dyskomfortu wpływa na to, że częściej się uśmiechamy zarażając wszystkich wokół pozytywnym nastawieniem. Aura jaką wokół siebie tworzymy jest niezwykle istotna w codziennym funkcjonowaniu.

Żelowa formuła pasty o fioletowym zabarwieniu gromadzi w sobie olejki eteryczne - z amazońskiego drzewa herbacianego, lawendy i bergamotki o silnym działaniu antybakteryjnym. To kluczowa -a nawet mogłabym się pokusić o stwierdzenie, iż najważniejsza informacja w tego typu produktach. 

Ciekawostką jest informacja o zapewnieniu relaksu i antystresowym działaniu poprzez połączenie wspomnianych olejków eterycznych. Podczas moich testów rzeczywiście poczułam uwalniającą się podczas szczotkowania aromatyczną, przyjemną dla nosa woń. Wieczorem zapach wycisza i uspokaja by rano pobudzić "wyrywając" ze snu. Dwa oblicza zawartych olejków. SPLAT AROMATHERAPY - ta nazwa nie bez przyczyny widnieje na pudełku i samej tubce. 

Pasta do zębów dba nie tylko o nasze zęby, ale i dziąsła. W tym zakresie w szczególności na pochwałę zasługuje ekstrakt z fiołka i bioaktywny wapń Calcis® , które zadaniem jest zmniejszenie nadwrażliwości. Krew podczas szczotkowania? Ten problem mnie nie dotyczy i mam nadzieje, że tak pozostanie! Nadwrażliwość potrafi skutecznie utrudnić nie tylko szczotkowanie zębów, ale spożywanie potraw - zwłaszcza tych ostrych i pikantnych bądź picia zimnych/ gorących napojów. Nie powinniśmy zwlekać jeżeli ta dolegliwość występuje także u nas. 

Testy pasty do zębów SPLAT AROMATHERAPY uznaje za przyjemne, w pełni komfortowe, skuteczne i delikatne zarazem. Obecnie pasta stała się jedną z moich ulubionych. W lipcu zamieściłam publikacje na temat aktywnego węgla. Przemywając nim zęby kolejnym krokiem w pielęgnacji jest użycie ulubionej pasty. Dostosowując się do wskazówek na przestrzeni czasu widzę spektakularną różnicę. 

Zachęcam do zapoznania się z wynikami klinicznie udowodnionych badań zamieszczonych na stronie - www.e-fryzjernia.pl - SPLAT AROMATHERAPY PASTA DO ZĘBÓW




↠↠ SKŁAD/ OD PRODUCENTA ↞↞



Sorbitol, Hydrated silica, Aqua, PEG-8, Sodium Lauryl Sulfate, Aroma, Calcium Lactate, Xylitol, Xanthan Gum, PVP, Alcohol (and) Viola Odorata Extract, Sodium Methylparaben, Propylene Glycol (and) Caviar Extract, Menthol, Citrus Aurantium Bergamina Fruit Oil, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil, Lavandula Angusfigfolia Oil, Papain, Bromelain, d-Limonene, Cl 14720, Cl 42090




↠↠  ZAPRASZAM ↞↞ 







Dobrze moi kochani zmykam obejrzeć ulubiony serial! Pa! Pa!




1. Testowaliście zaprezentowane produkty? Opinie i spostrzeżenia?



22 komentarze:

  1. Nie miałam okazji testować wyżej wymienionych produktów. Powiem szczerze, że bardzo zaciekawił mnie dezodorant do higieny intymnej. Nie wiedziałam nawet, że taki produkt jest na rynku :o
    Tak jak wspomniałaś jest to bardzo dobry produkt w podróżach. Będę musiała się z nim bliżej zapoznać, ponieważ jak na razie w podróży używam tylko chusteczek do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że wcześniej nie wpadłam na tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej fimry, ale zapowiada się nieżle :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedzialam ze sa w ogole dezodoranty do higieny intymnej :D
    Mysle, ze sprobowalabym chetnie paste do zebow tej firmy, firma wydaje sie byc dobra.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki dezodorant fajna sprawa miałam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam tej firmy. Jednak produkty, które przedstawiłaś wydają się ciekawe. Chociaż muszę powiedzieć, że na pastę do zębów bym się nie pokusiła, jakoś ciężko mi odzwyczaić się od mojej, która jest po prostu miętowa.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem szczerze ,ze nie słyszałam o tej firmie <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak dezodorant do higieny intymnej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy, ani tego rodzaju kosmetyków :D Podobnie jak koleżanka powyżej jesem w szoku, że takie coś istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio kolor lawendowy mna zawładnął;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jaki to jest Twój ulubiony serial? Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Zaskoczył mnie dezodorant do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiedziałam, że są dezodoranty do higieny intymnej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Szata graficzna przykuwa uwagę i zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się wcześniej z tą firmą, ale produkty są interesujące :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dezodorant do higieny intymnej? Brzmi baaardzo ciekawie
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tych produktów ale chyba skuszę się przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Dezodorant do higieny intymnej? Pierwszy raz słyszę o czymś takim :)
    A o jamę ustną naprawdę warto dbać - dla swojego komfortu, jak i komfortu innych.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiednia higiena intymna to podstawa. Ja używam od dłuższego czasu płynu z AA. Twoje kosmetyki zaciekawiły mnie do tego stopnia, że będę musiała ich poszukać i wypróbować :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam dotąd tych produktów, czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥