niedziela, 9 września 2018

W różnym stylu...

Hey!



Pierwszy tydzień uczniowskich zmagań już za nami! 



Jak Wasze samopoczucia? Pozytywne czy raczej oblane czarem goryczy? W moim przypadku wszystko idzie zgodnie z planem. Brak zmartwień, wolnego czasu i nudy to coś co lubię. Pomimo, że nauka jeszcze nie odgrywa tak wielkiej roli, mój codzienny rozkład dnia pęka w szwach. Już niejednokrotnie wspominałam na swoim blogu, że lubię wykorzystać każdą chwilę w 100%, dlatego nie tracę czasu na dziecinne wariacje, a inwestuje w swoją wiedzę i doświadczenia. Czas przygotowań do maturki, blogerskich projektów i wiele, wiele innych uważam za rozpoczęty! 



A w dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować kilka stylizacji. Zestawienia stworzyłam przy pomocy cudownej strony internetowej Zaful
Jak wiecie jestem wielką miłośniczką asortymentu, który oferuje sklep. Śmiem nawet sądzić, że zamówienia przez internet są przeze mnie częściej realizowane, aniżeli chodziłabym na zakupy. O ile w wakacje jest jeszcze odwrotnie, o tyle w roku szkolnym kiedy jestem z dala od domu i rodzinnych wyjazdów potwierdzeniem są moje wcześniejsze słowa. Oczywiście nie będę ukrywać, że moi rodzice od czasu do czasu sprawiają mi cudowne prezenty. Podobny gust w tej kwestii jest bez wątpienia kluczowy.
Wracając jednak do strony Zaful spośród rozbudowanego asortymentu wybór określonych rzeczy jest zadaniem arcytrudnym. Aktualnie największą pokusą są dla mnie sweterki, które dopiero co zawitały na stałe do oferty. Wraz z nadchodzącym sezonem i szałem na rzeczy typowo jesienno-zimowe marka uzupełnia swoje kolekcje o coraz to nowsze modele i wzory. A to dopiero początek! 










KURTKA (KLIK)



Kompletując swoje zamówienie pierwszą otworzoną zakładką była ta z kurtkami. Zależało mi na wiatrówce o modnym, sportowym motywie. Takiego ciuszka bez wątpienia brakowało w mojej szafie. Połączenie czerni, bieli i czerwieni jest dla mnie nie zawodne i nad wyraz współgrające ze sobą. Kurtka posiada kaptur, ściągacze przy rękawach, i w pasie, a także suwak. 
Jak to na wiatrówkę przystało jej materiał jest dość cienki, śliski, ale i zarazem delikatny w dotyku. Podczas noszenia nie słychać nieprzyjemnego szelestu, co mogłoby zirytować. 
Najczęściej będę ją komponowała z jeansami bądź sportowym lookiem.
Zdjęcia powyżej zostały wykonane w ostatni, wakacyjny piątek, kiedy pogoda na dworze w godzinach poranny powitała nas mżawką. Późniejsze rozpogodzenie w dalszym ciągu sprzyjało do noszenia tego jakże urodziwego ciuszka!










SUKIENKA (KLIK)



Na sukienkę zdecydowałam się dość spontanicznie, ale tuż po otrzymaniu paczuszki wiedziałam, że podjęta decyzja była jak najbardziej strzałem w 10!
Materiał sukienki jest karbowany, lejący się, ale i zarazem ładnie podkreślający sylwetkę. 
Cały urok tkwi w falbankach, zakładce i marszczeniach wzdłuż tułowia. Ostatnim elementem podkreślającym całość jest dołączony pasek, który możemy zawiązać wedle swoich upodobań. Ja jako zwolenniczka kokardek, tak postanowiłam urozmaicić całość kreacji. 
Sukienka ze względu na swoją długość z prezentacją zaczeka do przyszłego roku. Nie będę ukrywać, że ubolewam nad tym faktem, ale cóż zamówienie dotarło do mnie w późnych dniach sierpnia.









Koszulka - w dwóch wersjach kolorystycznych (KLIK) (KLIK)

 

Zamówienie dwóch takich samych rzeczy do niedawno było dla mnie czymś absurdalnym. Aktualnie stałam się posiadaczką koszulek, które odróżnia zaledwie kolor. Wersja różowa jest bardziej krzykliwa - idealna dla miłośniczek wyrazistych odcieni nie bojących się wyróżniać z tłumu. Biała natomiast spokojnie dopełnia codziennych look. W połączeniu z białym obuwiem tworzy fajną, o dziwo niebanalną kompozycję. 
Nadruk, traktuje z "przymrużeniem oka" ot, troszkę spontaniczności nigdy nie zaszkodzi. Zagłębiając się w nadruk odkryłam specjalną stronkę, oferującą produkty tylko z produktami logo HIPANDA

Warto byłoby wspomnieć o materiale, który przerósł moje oczekiwania. Jego miękkość, grubość, elastyczność, a przede wszystkim delikatność to coś co musiałby poczuć każdy z Was, by docenić go tak jak Ja. Rzadko trafia się na tak fajny ciuszek za zaledwie - 0.99 USD
Aktualnie na stronie wartość jest o wiele wyższa, Ja natomiast korzystając z mega promocji zgarnęłam podwójnie swoją dawkę zakupowego szczęścia ♥ To się nazywa prawdziwy fart!



ZAPRASZAM - ZAFUL





Tymczasem zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! ♥ Pa! Pa!




1. Jak podobają Wam się moje zestawienia?
2. Czy asortyment internetowego sklepu Zaful jest Wam osobiście znany?




29 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są świetne ale dwie pierwsze mi się najbardziej podobają 😍
    Zwłaszcza w tej sukience -wyglądasz przepięknie 😍
    Sklep Zaful znam,zresztą sama mam z tamtąd kilka rzeczy i są bardzo ładne i fajne jakościowo ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wolę zamawiać internetowo :) fakt, podobny gust jest kluczowy w kwestii prezentów. Jak dla mnie pierwsza stylizacja jest najlepsza :) totalnie w moim stylu, ta kurtka jest śliczna! Jeszcze nie zamawiałam z tej stronki ale na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka, ostatnio bardzo polubiłam czerwony! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś świetne zamówienie najbardziej podoba mi się sukienka i kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienia śliczne - zarówno sukienka jak i tshirty boskie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/zwiewna-sukienka-i-pomaranczowe-czoenka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja mega! ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka khaki jest cudowna! <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te spodnie z pierwszego zdjęcia bo mam takie same a w sukience ślicznie wyglądasz :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest cudna! Sama bym taką chciała. To mój styl. Sukienka delikatna i ma w sobie to coś. A bluzki są mega cudne. Sama też czasem kupuję takie same koszulki, ale rozróżnia je kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się twoje stylizacje, a najbardziej sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy wybrałaś ;) Najbardziej podoba mi się kurtka.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza stylizacja jest bardzo w moim stylu, natomiast spodnie z pierwszej i 3 propozycji są ekstra. A Panda.. kocham pandy, ale szczęśliwe pandy, złe pandy są złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na zamówienie od tej firmy musze przyznać mają bardzo wiele ciekawych ubrań:) zazdroszczę pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zielona sukienka śliczna *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. EH, szkoła wymaga poświęceń. Jak (nie)dobrze, że mam to już za sobą.
    Ładna kurtka i sukienka.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkołę mam już dawno za sobą, aczkolwiek Tobie życzę powodzeni w nowym roku szkolnym :)
    Wcześniej nie znałam tej strony,ale zajrzę ponieważ urzekła mnie sukienka.
    Pozdrawiam ;)

    https://wglanachprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie ale ciekawie się zapowiada, a stylizację śliczne :)
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje są świetne, najbardziej mi się spodobała kurtka z pierwszego outfitu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przez ostatnie kilka miesięcy stałam się bardzo produktywna i z tego się cieszę :)
    Śliczne outfity, zwłaszcza ten pierwszy :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne stylizacje! :)
    Bluzeczki z logo pandy urocze, ja bym wybrała dla siebie różową :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah, jak ja się cieszę, że przede mną jeszcze trzy tygodnie wakacji! :)

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz czadowo. Widać, że masz styl i gust. Ze mnie to bardziej taka chlopaczara od dziecka, ;) jeansy, podkoszulek glany. Dobrze czuje się w górach :)na szlaku. Pozdrawiam Cię Natka

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka cudna. Zdecydowanie moje kolory natury:-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥