czwartek, 26 lipca 2018

Stylizacje, a pogoda...

Hey!


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie podziękowała za szeroki odzew nawiązujący do poprzedniego posta. Sporządzenie całej relacji zajęło mi dobrych, kilka godzin. 

Zmieniając całkowicie temat dotychczasowych notek, dzisiaj przygotowałam dla Was moją wishlistę produktów z internetowego sklepu Zaful. Kto wie, może od czasu do czasu będę zasypywała Was taką formą postów :)



Kilkakrotnie miałam już okazję osobiście zamawiać na stronie Zaful.
Sklep wyróżnia przede wszystkim dobra jakość ubrań i rzetelna rozmiarówka. To właśnie tabele rozmiarów są kluczowe podczas kompletowania zamówienia. Jeszcze nie spotkałam się z sytuacją, żeby produkt, który wybrałam nie spełniał moich oczekiwań. Najważniejsze jest zadowolenie klienta, marka od lat budując stopniowo swoją renomę zapewnia nam produkty najwyższej klasy.


Niekiedy jak wskazuje tytuł dzisiejszego posta, stylizacje nie zawsze idą w parze z pogodą. Rozpoczynając sezon letni liczyłam na to, że ze swojej szafy będę mogła wyciągnąć wdzianka adekwatne do wakacyjnych looków. Niestety obecnie na letnie ciuszki mogę tylko cierpliwie zerkać.
Mam nadzieje, że w sierpniu może nie dotrą do nas afrykańskie upały, ale temperaturami powyżej 25 stopni na pewno nie pogardzę :)


Rozbieżność cenowa na stronie jest całkiem widoczna. To dobrze, że możemy znaleźć produkty warte zaledwie od kilku dolarów. Myślę, że każdy jest w stanie wybrać coś dla siebie, a to ze względy na różnorodność. Kolejna cecha, którą warto wyróżnić...
Zaczynając od pięknych sukienek (do których od jakiegoś czasu mam słabość), po fajne, stylowe topy  na butach, biżuterii i innych dodatkach kończąc.  
Takie stronki są wybawieniem dla osób, które nie lubią buszować po Internecie. Zakupy na jednej stronie, w łatwy, szybki i przystępny sposób? Czy to nie brzmi, aż nadto cudownie? 

Koniecznie zerknijcie na ciuszki, które aktualnie zawróciły mi w głowie! 

 




KLIK1                    KLIK2                    KLIK3                   KLIK4








KLIK1              KLIK2              KLIK3              KLIK4







KLIK1             KLIK2              KLIK3              KLIK4

 

 

 ZAFUL CHOJNIE NAGRADZA SWOICH KLIENTÓW 


WPISUJĄC PRZY ZAMÓWIENIU SPECJALNY KOD RABATOWY - ZFMine wydając 25 USD oszczędzamy 3 USD, 50 - 6, 100-12




Tymczasem kochani zmykam! Niestety ponownie przy pisaniu notki towarzyszy mi burzowa aura, przez co muszę się uwijać. Pamiętam jak 2 lata temu wakacyjna burza uszkodziła łączę, przez co byłam pozbawiona przez przeszło tydzień Internetu... to był bardzo trudny okres dla mojej blogerskiej działalności. Życzę miłego dnia! ♥ Pa! Pa!



1. Co sądzicie o internetowym sklepie Zaful?
2. Czy mieliście okazje coś już od nich zamówić? Wasze spostrzeżenia na temat ich asortymentu?



 

30 komentarzy:

  1. wszystkie ubrania sa naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałaś bardzo ładne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne propozycje, idealne na lato:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne ciuszki na lato nie dziwię się że zawróciły ci w głowie bo nie tylko ci mi też.
    Czekam na kolejną notkę
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka jest piękna :D ale wszystkie ubrania super, ciężko było wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia sukienka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy! Idealne na lato ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz miałam problem z zakupami w Zaful, ponieważ z niewiadomych przyczyn odrzucali moją kartę. Ostatecznie nie kupiłam nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Zaful. Sklep ma szeroki asortyment, ubrania są świetnej jakości, przesyłka szybka.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten sklep. Zamówiłam kiedyś u nich bluze i koszlki.
    Obserwuję :)
    https://in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że masz taki wybrany internetowy sklep.
    Świetne są te sukienki i kompleciki - bardzo ładne.
    Jeśli o mnie chodzi nadziałam się kiedyś kupując przez neta, że dziś dalej wolę tradycyjny sposób. Udać się na zakupy, dotknąć, przymierzyć i daną rzecz kupić.
    https://sikorkowyswiat.blogspot.com/ - zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne sukienki *o*
    Zapraszam do mnie: monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają świetne ubrania sama zamawiałam! Super ciuszki :)

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo ciekawych propozycji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne! Jeszcze nie miałam okazji od nich zamawiać ale kto wie może się to zmieni :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te rzeczy, bardzo mi się podobają. Szkoda tylko, że pogoda średnio pozwala w takich ubraniach chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania cudowne, mega mi się podobają ;) Sama mam ochotę coś zamówić z tego sklepu :) https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, przepiękne są te rzeczy, każda z nich mi się podoba, są naprawdę śliczne ♥

    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podobają te szare spodenki i bluzka i to z czarną lamówką 😀 bluzka szara z pięknymi czerwonymi motywami. Nabiera dzięki takim postom ochoty na zakupy ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis! Jestem ciekawa jak zrobiłaś te piękne ustawienie zdjęć! Wygląda bardzo obiecująco!
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ubrania, a aura to niestety taka jest. Często burze, które nie wiadomo co przyniosą. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do tej rzetelnej rozmiarówki to ja się nie zgodzę :) Zamawiałam coś nie raz i często ciuchy były za małe:( Ale zestawiki przedstawione na zdjęciach są prześliczne!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ciuszki, poklikane:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy właśnie kupują i piszą o zaful a ja nie znam tego sklepu.. Muszę koniecznie zajrzeć i kupić żeby dowiedzieć się czy warto tam kupować. ❤
    Ps. Ubrania ze zdjęć piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się propozycja sukienkowa nr 4, fajny zestaw na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥