wtorek, 3 lipca 2018

Sen wśród kwiatów...

Hey!


Pierwsze dni wakacji spędziłam w słonecznej Brukseli. O samym wyjeździe na pewno jeszcze niejednokrotnie się rozpiszę, bo była to podróż zadziwiająco-cudowna! :) Oczywiście w zanadrzu mam jeszcze zaplanowanych kilka postów odnoszących się do tygodniowego pobytu na Litwie. Na razie musicie się uzbroić w ciutkę cierpliwości, gdyż w pierwszej kolejności muszę nadrobić inne, zaległe posty :)

Jedynym minusem w przypadku obydwu wypraw była ilość kilometrów, która wpływała na czas przebytej drogi. O ile na Litwę do punktu docelowego dotarłam w ciągu 8-10 godzin o tyle podróż do Brukseli wiązała się z ponad 20 godzinnym przebywaniem w autokarze. 


Zazwyczaj po powrocie z jakiejkolwiek podróży marzę by położyć się w swoim ukochanym łóżku by najzwyczajniej w świecie odpocząć i dać ukojenie obolałym od pieszych wypraw stopom. Według badań naukowych to właśnie łóżko jest najważniejszym miejscem w osobistym pokoju. Ludzie nie tylko w nim śpią, ale jedzą, uczą się, czytają książki i tak jak Ja - blogują ❤


Pościel, w której śpię ma dla mnie ogromne znaczenie. Musi być przede wszystkim wygodna, miękka i ładna. Co innego, jak wzór może ucieszyć nasze oko?

 
W doborze pościeli i poszewki w zgodzie z moimi upodobaniami i rozmiarem łóżka pomógł mi internetowy sklep eStilex.pl
Strona w głównej mierze jest dedykowana płci pięknej. W kategorii kobieta znajdują się wszystkie możliwe podgrupy ubrań, natomiast kategoria dom mieści wszystkie akcesoria dla naszego, wymarzonego łoża. 
Wybór pomiędzy fasonami pościeli przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Do ostatniej chwili wyboru wahałam się pomiędzy doborem wzoru. W szczególności motyw kwiatów do mnie przemówił, i już od samego początku wiedziałam, że to właśnie one niebawem zagoszczą na moim łóżku. Jedynym dylematem był rodzaj kwiatów, stokrotki, lilie, maki, bzy, tulipany - co wybrać spośród kwiatowych kompozycji?


Niestety mój wzór pościeli został wyprzedany. Chyba wiele kobiet tak samo jak Ja chciały otulić się niepowtarzalną kompozycją! Poniekąd czuje się zaszczycona,  już nikt więcej nie stanie się posiadaczem tego cudownej pościeli ❤





Pościel - KLIK

 

Prześcieradła - KLIK 



Stronka jest bardzo prosta w obsłudze, pościel i prześcieradła możemy zakupić w trzech możliwych rozmiarach 140x200, 160x200 i 200x200. W skład zestawu dołączone są poszewki na poduszki w liczbie 1 bądź 2 w zależności of fasonu jaki chcielibyśmy zamówić. Skład pościeli to 100% bawełna wysokiej jakości, jest bardzo miękka, wręcz jedwabista w dotyku. Technologia 3D i nowoczesne wzornictwo pozwalają cieszyć się intensywnością barw i trwałością koloru. Zapięcie w postaci zamka błyskawicznego jest wielką wygodą dla osób, które niekoniecznie lubią męczyć się przy nakładaniu poszewek. Pościel została wyprodukowana w Polsce. Myślę, że z czasem strona zyska uznanie wśród szerszego grona zainteresowanych ❤


 Tworząc niepowtarzalny komplet zdecydowałam się na prześcieradło o barwie jasnego fioletu
Miękkie, 100% bawełniane prześcieradło jest w stanie zapewnić nam komfort snu, a to za sprawą wszytej dookoła gumki, która bardzo dobrze dopasowuje się do materaca. O zwijaniu i rolowaniu podczas spania nie ma mowy. Duża zszywka sprawia, że prześcieradło spokojnie zachodzi na materac o wysokości ok. 17 cm. 








Zapraszam - eStilex.pl

 

Tymczasem kochani lecę odpoczywać. Dzisiejsze kilkugodzinne zakupy pozbawiły mnie cennej energii. Uwielbiam kompletować swoją garderobą, aczkolwiek jeżeli poszukuje już czegoś konkretnego, a nie mogę tego znaleźć wpadam w małą furię. No cóż, chyba pozostają mi zakupy przez Internet. Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym nie wróciła do domu z pustymi rękoma. O swoich łupach na pewno napiszę w najbliższym, możliwym czasie ❤ Pa! Pa!




1.  Co sądzicie o moim komplecie?
2. Czym kierujecie się podczas doboru pościeli?



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik, pasuje ci <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta pościel mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pościel :) Lubię taką kolorystykę.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka pościel, uwielbiam takie wzory, szczególnie te kwiatowe, są takie przyjemne i pasują na lato :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/07/andromeda-anna-kasiuk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawszę kieruje się rodzajem tkanin, ponieważ skóra musi oddychać i jest po prostu przyjemniej ;) Ta wygląda przecudnie i na pewno jakością dorównuje tym droższym - super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pościel jest świetna! Lubie takie z ładnymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna ta pościel! :) i masz śliczną piżamkę :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pościel! Ja zawsze wybieram kolory stonowane, a kieruje się głównie materialem i tym, żeby pasowały mi do wystroju :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna pościel <3! Uwielbiam gdy pościel ma motyw kwiatów

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu do Brukseli! Bardzo ładna pościel i piżamka :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna pościel! Czekam na więcej informacji o wycieczkach :P

    https://tynaaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, dziewczęca pościel. :) Ja zwracam uwagę na to, by pościel była z naturalnego materiału (najlepiej 100% bawełny) i by mi się podobała. ;)
    Życzę Ci udanych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wolę zakupy przez internet. Ładna ta pościel:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta pościel ! Jest naprawdę ładna.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna pościel :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow super ta pościel :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna pościel podoba mi się, ja lubię jeżeli pościel wygląda ładnie i do tego jest dobrej jakości wtedy przyjemnie się w niej śpi.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna posciel! Uwielbiam kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥