sobota, 16 września 2017

Porzeczka górą!...

Hey!


Ponownie przychodzę do Was z notką o tematyce kosmetycznej. Nie będzie to wpis o makijażu, a kuracji za sprawą niedocenianej w ostatnim czasie czarnej porzeczki. Porzeczka, nie tylko posiada właściwości zdrowotne (zwalcza migreny, problemy jelitowo-żołądkowe, przyspiesza proces uwalniania toksyn z organizmu), ale także może zdziałać cuda, jeżeli wykorzystamy ją w produktach kosmetycznych. W momencie kiedy posiadamy jakieś problemy skórne na głowie, śmiało możemy skorzystać z przedstawionego poniżej produktu. Pochodzi on ze strony - Bionigree
Oferta internetowego sklepu jest dosyć skromna aczkolwiek przedstawione na niej produkty są najwyżej jakości, co ja po przetestowaniu mogę z ręką na sercu potwierdzić.

A więc, co otrzymałam? Jaka jest moja opinia i spostrzeżenia? - Tego dowiedziecie się czytając dalszą część dzisiejszego posta :)






Serum oczyszczające do skóry głowy - (KLIK)

 

Zawsze w okresie jesiennym nasza skóra potrzebuje szczególnej uwagi, ze względu na przesuszenie. Serum oczyszczające, jak sama nazwa mówi ma za zadanie oczyścić skórę naszej głowy. Produkt ma właściwości złuszczające, przeciwłupieżowe i antybakteryjne. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych i innych nieprzyjemnych dolegliwości typu, swędzenie skóry głowy lub nadmierną pracę gruczołów łojowych.

Aplikacja jest bardzo prosta, najlepiej by zawsze mieć przy sobie kogoś do pomocy, aby należycie rozprowadził produkt, zwłaszcza z tyłu głowy. Serum używam raz w tygodniu, gdyż nie borykam się z wielkimi problemami skórnymi. Dla osób, które je posiadają serum zaleca się używać od 1 do 5 razy w tygodniu. Buteleczka o zawartości 50 ml, starcza na 10 aplikacji ( jedna aplikacja - 5 ml, pół pipety). Pipeta w tym produkcie jest rewelacyjna, jedno naciśnięcie pompki, idealnie odmierza 5 ml. Aplikacja za jej pomocą bardzo ułatwia użytkowanie. 


Efekty:

 
Po pierwszej aplikacji troszkę się przestraszyłam gdyż odczułam lekkie szczypanie na skórze, które w gruncie rzeczy nie sprawiło mi dyskomfortu. To tylko świadczyło o tym, iż preparat spełnia swe zadanie. Serum przepięknie pachnie, roznosi się po całym pokoju, w którym był wykonywany zabieg. Niesamowicie, intensywny, cudowny zapach czuć przez cały czas od momentu aplikacji. Na skórze możemy utrzymywać go pół godziny przed umyciem głowy,  kilka godzin, a dla uzyskania lepszego efektu aplikację warto wykonać nawet dzień wcześniej przed pójściem spać. Wtedy należy tylko pamiętać o czepku ochronnym, gdyż serum ma tłustą, wodnistą konsystencje. Przy pierwszym zastosowaniu z obawy, iż 5 ml to ilość niewystarczająca, zaaplikowałam podwójną dawkę. Był to błąd, ze względu na to, iż serum rewelacyjnie rozprowadza się na skórze.
Efekty, dla mnie są zauważalne już po drugiej aplikacji. Włosy przede wszystkim są mniej podatne na przetłuszczenia, skóra głowy nie swędzi, można by rzec, iż nabrała zdrowego wyglądu. Producent wspomina, iż po wykonaniu zabiegu oczyszczającego przy użyciu serum, skóra intensywnie wchłania substancje odżywcze, a włosy unoszą się u nasady, zwiększając swoją objętość i dając niepowtarzalne uczucie odświeżenia. O ile uczucie świeżości jest bardzo odczuwalne, o tyle z tą lekkością mam pewne zastrzeżenia. Mam dość długie, ciężkie włosy, przez co trudne jest mi je unieść tuż u nasady i w tym przypadku serum nie jest w stanie sobie poradzić. Czytając opinie innych osób testujących spotkałam się z pozytywnymi spostrzeżeniami, dlatego taki mały minusik nie uwzględniam nawet w swojej końcowej ocenie.


O produkcie/ Producent:


  usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka

rozpuszcza łój zalegający w mieszkach włosowych  

reguluje pracę gruczołów łojowych 


łagodzi podrażnienia skóry

Składniki:


Agua, Potassium Oleate, Potassium Cocoate, Glycerin, Potassium Citrate, Citrtic Acid, Ethyl Linolenate, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Palmitate, Ethyl Stearate, Ethyl Alcohol, Menthol, Bilberry Fruit Extract, Sugar Cane Extract, Orange Fruit Extract, Lemon Fruit Extract, Sugar Maple Exract, Rosmarinus Officinalis Oil, Parfum
 

Zapraszam - Bionigree



W dzisiejszym poście chciałabym również zamieścić życzenia z okazji urodzin dla mojej mamy. Nigdy nie ujawniała się na blogu, ale bardzo często towarzyszy mi w pisaniu notek, a dodatkowo wykonuje masę zdjęć do postów. Prawdę mówiąc wspólnie kreujemy bloga, bez niej wiele notek nie byłoby tak dopracowanych. Wszystkiego Najlepszego Mamusiu. Zdrowia, szczęścia, radości z życia.  Sto lat. Spełnienia wszystkich marzeń! <3 Kocham Cię! <3


Tymczasem lecę odpoczywać, weekend zarezerwowany na przyjemności :) Pa! Pa!



1. Wasza opinia i spostrzeżenia o tym produkcie?
2. Czy recenzja zachęciła Was do przetestowania serum oczyszczającego do skóry głowy?

34 komentarze:

  1. Nie miałam tego serum, ale chętnie bym go przetestowała <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować to serum :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :) Nie pomyślałabym o takim zastosowaniu porzeczki
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie zaciekawił mnie ten produkt! Myślę, że dla mnie byłby idealny :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt. Z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie korzystałam z żadnych produktów tego typu, ale zapowiada się świetnie :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Z opisu to kosmetyk idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ciekawy produkt:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie używałam czegoś takiego,ale wiele dobrego słyszałam o tej firmie ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ;)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to serum i bardzo je lubię!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm...własnie sobie uświadomiłam, że gdzieś to serum mam.Czas go poszukać :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam do czynienia z tym produktem ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Chętnie go przetestuje.

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę interesujące serum ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie używałam i nie słyszałam o takim działaniu porzeczek. Muszę przyznać, że bardzo lubię takie fajne naturalne kosmetyki i chętnie wypróbuję :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe serum :) bardzo chętnie bym je wypróbowała :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znałam tych kosmetyków, ale dzięki za recenzję:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Po Twoim opisie bardzo chętnie się zdecyduję na to serum. Bardzo fajny blog. Z pewnością będę zaglądać tutaj częściej. U mnie również pojawił się nowy post. Zapraszam i pozdrawiam cieplutko : http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/09/nowosci-i-bestsellery-kosmetyczne-od.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę wypróbować :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam ale może skuszę się na próbę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam produktu. Bardzo przydatny post! Obserwuję!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt przedstawiłaś :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten produkt. Na pewno by się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie, z chęcią bym go wypróbowała :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing review dear, love it!
    Follow for follow? ♥
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele słyszałam o tym produkcie ale nigdy go nie miałam, prezentuje się ciekawie:) obserwuje kochana!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy o tym nie słyszałam, ale Twoja recenzja mnie naprawdę zaciekawiła ;) Prezentuje się świetnie! Życzę cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Porzeczka zazwyczaj znam z przetworów i soków na półce sklepowej, a tu proszę nawet do kosmetyków dodają. Fajny post. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥