wtorek, 25 lipca 2017

Drapieżne zapachy...

Hey!



  
Vabun - marka eleganckich perfum dla drapieżnych i odważnych kobiet, a także dla nowoczesnych i nietuzinkowych mężczyzn. Twarzą marki Vabun jest zapewne wszystkim znany Radosław Majdan. Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana. Na stronie oprócz perfum znajdziemy również żele pod prysznic dla mężczyzn. Ja stałam się posiadaczką 1 flakonika perfum damskich, i dwóch flakoników perfum męskich :) 




 Perfumy Vabun Gold (KLIK)

 

 Zmysłowość, Męskość, Intryga


Kobiecie trudno jest się wypowiedzieć na temat męskich perfum, ale dla Was dzisiaj przynajmniej spróbuje wyrazić swoją opinię. Perfumy mają przepiękną, elegancką szatę graficzną. Nuty zapachowe, które możemy wyodrębnić to: kardamon, kolendra, sandałowiec, piżmo. Moim zdaniem piżmo jest najbardziej wyczuwalne w formule perfum i odgrywa główną rolę. Zapach na prawdę należy do pięknych, kojarzy mi się ze zmysłowym mężczyzną :)

Pojemność: 100 ml

Cena: 89.00 zł - cena dostępna na stronie. Na innych natomiast wartość jest o wiele wyższa. Za flakonik męskich perfum należy zapłacić 150 zł.


Perfumy Vabun Sport (KLIK

 

Energia, Inspiracja, Charakter


Ten zapach w zupełności różni się od poprzedniej woni. Szczerze mówiąc, bardzo przypadł mi do gustu, gdyż ma bardzo tajemniczy powiew. Producent wspomina, że Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych, energicznych mężczyzn. W 100% zgadzam się z tym stwierdzeniem. W zapachu można wyczuć tę energię do działania. Zawarte nuty zapachowe kardamonu, drzewa sandałowego, piżma i ambry to zestawienie idealne. Śmiem sądzić, że w tym zestawieniu drzewo sandałowe, gra pierwsze skrzypce.

Pojemność: 100 ml

Cena: 89.00 zł



Vabun For Lady No 5 (KLIK)

 

Świeżość, Dojrzałość



Perfumy osobiście polecane i rekomendowane przez Małgorzatę Rozenek-Majdan. Jest to kwiatowo-drzewne połączenie, o trzech nutach zapachowych. Będąc otulona takim zapachem czuję się energiczną i zmysłową kobietką. Woń jest bardzo intensywna, wyrazista, i przede wszystkim długo wyczuwalna. Niewielka ilość (dwa psiknięcia) pozwala nam w pełni rozkoszować się zapachem. Przegląd inne blogi, zauważyłam, że jestem chyba jedyną posiadaczką damskiej wersji perfum Vabun. Sądzę, że zostały one stworzone całkiem niedawno. Sam fakt, że jestem ich posiadaczką, jestem dla mnie nie lada wyróżnieniem. Ten zapach pozostawię tylko na wyjątkowe okazje! <3


Nuta głowy: bergamotka, liczy
Nuta serca: drzewo różane, róża
Nuta bazy: kamelia, nuty drzewne

Pojemność: 50 ml

Cena: 89.00 zł - promocja. Cena rzeczywista na stronie - 129.00 zł 


Perfumy dostępne są m.in. w Hebe i Pako Lorente.

Jeżeli jesteście ciekawi jak pachną celebryci, zapraszam na stronę - Vabun.pl.

 

Tymczasem uciekam przejrzeć nowości na Waszych blogach :) Pa! Pa!


1. Co myślicie o takich perfumach?
2. Chcielibyście poczuć ich zapach?


38 komentarzy:

  1. Zdecydowanie tak☺
    Myślę że chciałabym po prostu sprawdzić jak pachną te perfumy ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zapach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy by mi się spodobały; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, raczej nie dla mnie ;) Zbyt intensywne zapachy ;) Wolę sięgać po delikatniejsze perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem zapachu !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogą być dobrym prezentem na różne okazje :> Jestem ciekawa jak pachną :> Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem ciekawa jak pachną, chciałabym je powąchać *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak w szczegolnosci perfum vabun sport. Ciekawi mnie jego zapach :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdze je akurat niedawno otworzyli u nas Hebe:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, zaintrygował mnie damski zapach, musi pachnieć obłędnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam kwiatowe i słodkie perfumy <3

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! Naprawdę supeer są te zapachy :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie drapieżne zapachy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja żona uwielbia takie zapachy, pomyślę nad sprezentowaniem jej takowego!
    Zapraszam na mój kanał:
    https://www.youtube.com/watch?v=iW5iqYMRZWI

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią poznałabym te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te damskie perfumy chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Nie wiem jak to możliwe, ale nigdy nie słyszałam o tej marce. Albo słyszałam i nie zapamiętałam. A szkoda, bo z tego co piszesz zapowiada się ciekawie i coś czuję, że muszę poczytać więcej na ten temat. ;)

    Pozdrawiam,
    paniflamingo.blogspot.com (KLIK)

    PS. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zdecydowanie wolę lekkie i słodkie perfumy :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię delikatne, dziewczęce zapachy, ale te perfumy maja ciekawe flakony :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfumy mają ciekawe opakowania :) Nie miałam żadnego, a uwielbiam dziewczęce zapachy :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa zapachów:) wyglądają interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa jak pachną w rzeczywistości ;) muszą być genialne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Mają ciekawe opakowania i już tym zachęcają do chociaż próby :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. W szczególności jestem ciekawa zapachu Vabun For Lady No 5. Być może skuszę się na zakup tych perfum.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Polubiłam się z tym damskim zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam, nie używałam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam i nie używałam, ale na pewno są ładne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę ich spróbować :)
    leldiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaja sie byc ciekawe ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam że cudownie pachną i szczerze mam ochotę ich wypróbować ;)

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie poznam bliżej te zapachy i powącham, może skusze się, by któryś kupić ;)
    Pozdrawiam

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥