piątek, 24 maja 2013

Hey !


Dzisiejszy dzień był w miarę udany . Lekcje w szkole skończyłam o 13 : 00 i teraz odpoczywam po dość męczącym tygodniu . Wczoraj byłam na obchodzie pól , a potem ksiądz poprosił mnie , abym przeczytała Modlitwę Wiernych , z przyjemnością się zgodziłam , i mimo stresu wyszło mi dobrze . Dzisiaj jak byłam w szkole rodzice pojechali do miasta i kupili mi bluzkę oraz dwie pary spodenek 3/4 . A , oto zdjęcia :







Nie wiem jak u was , ale u mnie pogoda jest beznadziejna . Od rana pada deszcz i ciągle jest pochmurno , wszędzie są kałuże oraz błoto . Mam nadzieje , że się polepszy . W następnym tygodniu do szkoły idę tylko w poniedziałek , więc posty pojawią się codziennie . To co , ja lecę . Pa ! Pa !


5 komentarzy:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥