poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Hey !


Pierwszy dzień szkoły mamy za sobą , lecz gdy pomyśle , że jutro mam do 15 jestem załamana . Mimo to trzeba się jakoś podnieść na duchu , dobrze , że w piątek mamy ten dzień wolny . Teraz sobie wchodzę na różne stronki internetowe np . nasza - klasa ( nk ) , besty i facebook ( fb ) , jakby to powiedzieć nuda ogarnęła mnie do maksimum . Jutro postaram się zorganizować recenzję kremu do twarzy . Można powiedzieć , że jest to taka nowość , przynajmniej tak piszą  xD .



To co , będę się zbierać . Pa ! Pa !

4 komentarze:

  1. heii. wygrałaś konkurs na moim blogu zaraz pojawi się o tym post cass-idy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dodałam prawidłowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY BLOG!!!!! bardzo mi się podoba, jest tu wszystko co powinien mieć swietny blog!ja już cb zaobserwowałam mam nadzieję że ty też mnie zaobserwujesz!!!
    kolorowa1233.blogspot.com

    xoxoxo weronika p.s czekam!!!!!!!!<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na recenzje!
    Super blog! ;3


    Zapraszam, dodałam komentarz , liczę na to samo♥ Dodajemy? Jeśli tak, napisz mi w komentarzu ♥ xx
    http://begin-with-nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥