wtorek, 23 kwietnia 2013

Hey !



Dziś będzie post pod tytułem : Moja pielęgnacja włosów . Ogólnie pokarze wam 3 produkty , których używam i podam jakie mają właściwości =) . A więc zapraszam do krótkiej notatki .



1 . Na sam początek myję włosy szamponem , którego dawałam recenzje , a jest nim Syoss . Bardzo fajny szampon , który nadaje blask włosom . Jest przystosowany do włosów suchych i szorstkich . W butelce mieści się 500 ml  płynu , i jest dosyć gęsty =) .


2 . Odżywka do włosów Elisse . Jest dosyć dobra , lecz często pieką mnie po niej oczy i boli głowa . To chyba z powodu intensywnego zapachu jaki ten produkt posiada . Jest przeznaczona również do włosów suchych oraz zniszczonych .


3 . Nizoral , jest to taka odżywka do włosów oraz leczniczy szampon przeciwłupieżowy . Ja zawsze po zimie mam suchą skórę na głowie , więc jakiś tam niewielki łupież się pojawia . Na razie używam w saszetkach , ale mam zamiar kupić w butelce =) .

 Gdy mam czas , to często suszę włosy i układam . Czasem próbuje pokręcić lokówką , ale w moim przypadku jest to niemożliwe , ponieważ mam dosyć sztywne włosy . Mam nadzieje , że wam się spodobało . To co , będę lecieć . Pa ! Pa !




2 komentarze:

  1. Może wypróbuję odżywkę :)
    Na razie stosuje Schauma - Schwarzkopf i też jest bardzo dobry
    Polecam!
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar kupić odżywkę z tej serii Syoss :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥