wtorek, 12 grudnia 2017

Dwie nagrody/ Jeden prezent...

Hey!


Jak już wspominałam na blogu na przełomie listopada-grudnia brałam udział w dwóch konkursach. Były to moje pierwsze wystąpienia po odbiór nagród w nowej szkole. Jakoś wcześniej nie miałam zapału i czasu na zgłoszenie się do konkursów. Jednak jak już mówiłam w tym roku roznosi mnie energia i trzeba było dać upust swoim pozytywnym emocjom, w postaci stworzenia twórczego plakatu i artystycznego zdjęcia. Jeżeli jesteście ciekawi jakie nagrody i prezent otrzymałam zapraszam do dalszej części dzisiejszej notki :)



  


Pierwsze zdjęcia przedstawiają nagrody za konkurs dotyczący szkodliwości palenia, w którym zajęłam 3 miejsce. Niestety nie zrobiłam zdjęcia mojej pracy, nad czym bardzo ubolewam. Czas gonił, i nie byłam w stanie zrobić ładnego, wyrazistego, dobrego jakościowo zdjęcia. 
Jak widać Pani pedagog przy wyborze nagród kierowała się hasłem profilaktycznym, które widnieje na smyczy, długopisie i odblasku. W typowo świątecznej torebce znalazłam także zestawik dwóch przepięknie pachnących żeli pod prysznic z urodziwą gąbeczką. Słodki dodatek w postaci czekolady jest o wiele korzystniejszy dla naszego zdrowia od papierosów, więc bardzo się cieszę, że również takowy znalazłam :D 



  


Podczas jednej uroczystości zostałam dwukrotnie wyczytana. Moje drugie wystąpienie dotyczyło wręczenia nagrody za uzyskane 1 miejsce w konkursie pod tytułem "Ubierz się w książkę". Prawdę mówiąc nigdy wcześniej nie wiedziałam, że istnieje takowy konkurs. Zajmując ex aequo 1 miejsce z przyjaciółką Ewelinką! <3 podczas robienia zdjęć na mieście mieliśmy niezłą zabawę. Ten konkurs był zupełną odwrotnością poprzedniego ze względu na fakt, iż trzeba było się gdzieś wybrać w plener by zdjęcie miało charakter i niepowtarzalny urok.

Jedną z nagród jest wielka i ciężka książka "Polskie Parki Narodowe". Bardzo się cieszę, że takową dostałam, ze względu na to, że chodzę na rozszerzoną geografię i przed maturą na pewno szczegółowo wczytam się w jej treść. Notesik, długopis, koszulka z logo muzeum, w którym całkiem niedawno miałam przyjemność być również wywołały na mojej twarzy uśmiech. Gorzka czekoladka to strzał w dziesiątkę, gdyż tylko takowe jadam (czyżby ktoś wiedział o moich żywieniowych nawykach?!) :D 
Niestety na zdjęciu nie została ujęta parasolka, która również wchodziła w skład nagrody. Na pewno niebawem ukarzą się zdjęcia z jej udziałem. Ps. Mam sporo ciuszków do zaprezentowania, więc udział parasolki może urozmaicić moje sesje :)





Wracając do domu po piątkowej wycieczce czekał na mnie zaległy Mikołajkowy prezent :) Głównym elementem jest termiczny kubek w postaci puszki, który mi się marzył już od jakiegoś czasu. W końcu będę mogła sobie wziąć ciepły napój do szkoły. Ilość czekoladek, które w miesiącu dostałam powoli przekracza moje normy :D Ta powyżej jest z dodatkiem mięty. Polecam każdemu osobiście ją spróbować - przyjemne orzeźwienie dla naszych kubków smakowych. Ahhh te zapasy magazynuje jak niedźwiedź na zimę tłuszczyk...
Dzwoneczki to nawiązanie do zbliżających się świąt, które już za 2 tygodnie, kto by pomyślał, że już niebawem trzeba będzie ubierać choinkę i stroić domek w iście świątecznym stylu :D




Tymczasem kochani zmykam! <3 Pa! Pa!



1. Zgłaszacie się do szkolnych konkursów? Wasze osiągnięcia?
2. Otrzymaliście Mikołajkowy prezent? Koniecznie pochwalcie się jego zawartością!



30 komentarzy:

  1. Ja bardzo często zgłaszam się do konkursów:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D Ja często zgłaszam się do konkursów i czasem też uda się coś wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody:D Ja też często zgłaszam się do konkursów;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nagrody ;)
    Za czasów szkolnych brałam udział w konkursach :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;), zestaw żeli jest bardzo fajny jak na nagrodę szkolną ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie nie spojrzę same słodkości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Ci osiągnieć , ja często brałam udział w konkursach w poprzednich latach nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że bierzesz udział. Kreatywność zawsze w cenie. Jak chodziłam do szkoły to też brałam udział, lubiłam się udzielać. Z kolegą z roku nawet dzięki projektom w nagrodę pojechaliśmy 2 razy do Czech na same południe - Brno i okolice oraz do Finlandii. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często zgłaszam się do konkursów. Sama na instagramie i blogu mam konkursy hehe.
    Co do szkoły mam wiele nagród i dyplomów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacja ! Świetny post. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  11. w konkursach nie stratuje
    A na mikołajki dostałam uroczą piżamę i czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :D Super nagrody. A słodycze? nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrody świetne wszystko mi się podoba :)
    Ja niestety nie mam szczęścia do konkursów a próbuje często :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulejszyn ^^

    Pozdrawiam!
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nagrody <3 wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje.
    Swietne nagrody, ten kubek mnie ursekl w pieknym energetycznym kolorze wniesie Tobie troche slonca w te mrozne zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!
    Jeśli jakiś konkurs mnie zainteresuje to zawsze biorę w nim udział. Z ostatniego mam bardzo pozytywne wspomnienia i teraz czekam na coś nowego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zgłaszam się do konkursów niestety jeszcze ani razu nie udało mi się nic wygrać :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  20. ten termiczny kubek jest świetny!
    Invincible

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje! 😍 Oby więcej takich osiągnięć

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepyszne nagrody! Ja także powinnam spróbować swoich sił, ponieważ mam szczęście to wygrywania ;)
    Może wzajemna obserwacja? - > staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne nagrody naprawdę :D
    Życzę więcej takich osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny nagrody! Gratuluję!;) Najbardziej spodobał mi się kubek!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥