sobota, 16 grudnia 2017

10h

Hey!


W ostatnim czasie moje notki dotyczyły zazwyczaj produktów do włosów, tym razem jednak postanowiłam się skupić w szczególności na kosmetykach. W nieco świątecznej odsłonie, bo takie najbardziej, możecie dostrzec produkty, o których dzisiaj mowa. Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć i zagłębienia się w treść notki :)





Podkład pod makijaż, fluid do makijażu (kość słoniowa) (KLIK)



Tym razem nie zamieszczę opinii od producenta. Jeżeli jesteście ciekawi o czym nas zapewnia to zapraszam do lektury, ale już na stronie - www.drogeria-ekologiczna.pl


Podkład jest bardzo uniwersalny, gdyż jest przystosowany do wszystkich rodzajów skóry. Może go zarówno stosować osoby z przesuszoną, mieszaną, tłustą bądź wrażliwą cerą. Ja wypowiem się od strony osoby posiadającej cerę mieszaną ze skłonnościami do podrażnień.


Wybierając podkład miałam problem z doborem odpowiedniego odcienia. Wiedziałam, że odcień jasny miodowy (03), odpada, wybór pozostał między kość słoniowa (01), a ciepły beż (02). Jedynki niekiedy są ciemniejsze od dwójki, często sięgam właśnie po odcień 02, gdyż o dziwo jest najjaśniejszy. W tym przypadku jednak zaryzykowałam i wybrałam odcień kość słoniowa, sugerując się oznaczeniem słownym. Ryzyko się opłaciło, gdyż podkład idealnie współgra z moją tonacją.  


Przed opisaniem typowych właściwości warto wspomnieć o zapachu. Fluid ma intensywną, ziołowo-kwiatową woń, która jest dość długo wyczuwalna. Przyjemny dla noska zapaszek to sprawka zawartych w formule ekstraktów m.in z kwiatu malwy, kwiatu lipy, korzenia lukrecji, rokitnika, a także wyciągu z kwiatu róży. Oprócz wymienionych, w formule jest o wiele, wiele więcej ciekawych składników, o których nawet nie będę wspominać, bo troooochę tego jest! :D 


Czas by nawiązać do tytuły dzisiejszego posta. 10 h to czas, jaki podkład powinien utrzymać się na naszej twarzy. Czy tak jest? Spokojnie mogę Was zapewnić, iż po 10 godzinach makijaż pozostanie na Waszej twarzy w nienaruszonym stanie. 


Produkt jest w 100% stworzy z naturalnych składników, których zadaniem jest odżywić i nawilżyć naszą skórę. Dodatkowo ma właściwości kojące i ochronne. Po zmyciu makijażu cera jest gładka, delikatna, miękka w dotyku. Nie odczuwam skutków ubocznych kilku godzinnego make-upu. 


Cena fluidu jest z wyższej półki. Dla osób ceniących sobie jakość na podkład na pewno jest warty zakupu. Wydane pieniądze odwdzięczą nam się zadowoleniem z przetestowanego kosmetyku.





 Jak widać na zdjęciach firma rozpieściła mnie poprzez wrzucenie do paczuszki sporej ilości próbek, za które bardzo dziękuje! <3 Próbki są świetnym sposobem na przetestowanie danego produkty, bez wcześniejszego wydawania pieniędzy. Jeżeli zawartość próbki spełnia nasze oczekiwania zawsze możemy zainwestować w pełnowymiarowe kosmetyki, a jeżeli nie, to zbędnie się nie rozczarowujemy. 




Ekstrakt z dziurawca ma właściwości przeciwbakteryjne, regeneracyjne, wspomagające odnowę naskórka. Przeznaczony jest dla osób, które lubią łagodne oczyszczenie skóry. Kosmetyk ma neutralne pH, przez co nie podrażnia nawet bardzo wrażliwej skóry. 


Próbka jak i pełnowymiarowy produkt mają świetną, słodką szatę graficzną.

 


 Kolejne 3 próbki to żel pod prysznic z ekstraktami z Kardamonu i Imbiru z ekologicznych upraw. 


Żel o właściwościach odświeżających i tonizujących z ponad 95% naturalnych składników. Świetnie oczyszcza, nawilża i odżywia.



Pozostałe trzy próbki to szampon do dziennego stosowania z ekstraktami z lnu i pokrzywy z upraw ekologicznych


Szampon o właściwościach orzeźwiających, dających uczucie ukojenia i wzmocnienia włosów.Szampon ma wiele innych korzystnych składników, o których zachęcam przeczytać osobiście na stronie. Cena jest bardzo przystępna, liczę, iż kogoś zachęci. Jak na razie testuje inny szampon, więc próbki oddaje mojej mamie :D Po przetestowaniu uznała, iż produkt ma gęstą konsystencje. Niewielka próbka jest w stanie umyć dość długie włosy i utworzyć spore ilości piany. Dla osób o krótkich włosach taka próbka starczy na dwa użycia.

Zapraszam - Better Land :-) Zdrowo, mądrze i pomocnie...



Na stronie znajdziemy mnóstwo produktów o ekologicznym składzie. EKO DOM, DZIECKO, KOBIETA, MAMA, URODA, ZDROWIE, EKO ŻYWNOŚĆ, EKO MEN - to zakładki, które zawierają wiele produktów różnych kategorii. Reasumując w kilku słowach - każdy znajdzie coś dla siebie! <3


Tymczasem kochani zmykam do książek! Nauka nie zając, nie ucieknie, aczkolwiek w tym przypadku może uciec, więc lecę go łapać :D Pa! Pa!


1. Jakie są Wasze odczucia po przeczytaniu dzisiejszej notki?
2. Produkty wyglądają dla Was znajomo?


30 komentarzy:

  1. Produkty niestety nie wyglądają dla mnie znajomo, ale są zachęcające :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lavery nie próbowałam, ale ten żel z dziurawca jest mega :D plus za kosmetyki vegan i cf <3
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja, fajne zdjęcia, a przede wszystkim - cudowne, naturalne produkty!
    Obserwuję i czekam na więcej!:)
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziurawiec dziurawcem, ale czy jest coś napisane, że po tym cudzie trzeba uważać na słońce bo moga wyjść przebarwienia? :O

    Kurcze chciałabym zobaczyć jak wygląda ten podkład na twarzy bo tak fakt, ze utrzyma się 10h na mojej buzi nic mi nie mówi :<

    Pozdrawiam!
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/amazing-for-curly-hairs-hair-diffuser.html

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie nowość ale bardzo ciekawa, chętnie bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same plusy! Poszukuje jakiegoś fajnego podkładu więc być może skusze się na ten.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe produkty, nie słyszałam o nich wcześniej :)
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firm, ani też nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale bardzo fajne "opakowania" mają :D W nowym roku skuszę się na wypróbowanie ich :)
    zapraszam na najnowszy post :) migliorevita.blogspot.com/2017/12/the-best-christmas-gift-for-your-love.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów, ale wyglądają obiecująco! :)
    Zapraszam do mnie
    JOANNEAA

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania tych produktów są obłędne 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentowane przez Ciebie produkty widzę pierwszy raz w życiu, nigdy nie rzuciły mi się w oczy, a że mają piękną szatę graficzną, z pewnością bym je zapamiętała...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, ciekawe. Ja niestety tych produktów nigdy w życiu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czegoś takiego szukam! Dzięki:* Gdzie mogę dostać taki fluid?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oki przeoczyłam klik :) Koniecznie muszę to wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam,że najbardziej zainteresował mnie żel z ekstraktami z imbiru ❤
    Grafika rzeczywiście SUPER

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbardziej zaciekawił mnie fluid! ;) koniecznie muszę go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten żel pod prysznic z imbirem brzmi zachęcająco :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam wiele dobrego o Yope:)

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako że nie znam się na kosmetykach, napiszę że świetnie opisałaś produkty :).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Z chęcią przetestowałabym te produkty ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. brzmi super :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam się zbytnio na kosmetykach, ale twój post mnie naprawdę zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥