czwartek, 7 sierpnia 2014

Tag : Mój pierwszy raz ...

Hey !


Dzisiaj postanowiłam zrobić tag : mój pierwszy raz . A , więc zapraszam do dalszej części postu : ) .


1 . Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością ( pierwszy chłopak ) ? .

Odp . Nie wiem do końca czy moim pierwszym chłopakiem był Mateusz czy Michał . Niestety , z żadnym nie otrzymuje kontaktu do dzisiaj , rozstaliśmy się w dość konfliktowej atmosferze . Poza tym dzieliła nas dość spora ilość kilometrów , więc nie wpływało to dobrze na nasz związek .


2 . Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy ? 

Odp . Jak byłam mała sięgnęłam po piwko , rodzice śmieli się , że wesoła stałam na ławce : D .


3 . Jaka była twoja pierwsza praca ? 

Odp . Nie miałam jeszcze okazji pracować , więc nie odpowiem na te pytanie .


4 . Jaka była pierwsza osoba , która do Ciebie dziś napisała ?

Odp . Mój kolega - Dominik : D .


5 . Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem ? 

Odp . Nigdy nie leciałam samolotem , ale kiedyś w przyszłości , możliwe iż wsiądę do tej maszyny : D .




6 . Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc ? 

Odp . Z tego co pamiętam , to na wycieczce w Góry Świętokrzyskie .


7 . Kto był pierwszą osobą , z którą dziś rozmawiałaś ? 

Odp . Pierwszą osobą , z którą rozmawiałam była mama : ) .


8 . Co było pierwszą rzeczą jaką zrobiłaś ? 

Odp . Od razu po przebudzeniu sięgnęłam po pilota i włączyłam telewizor .


9 . Pierwszy napój , którego dziś się napiłaś ? 

Odp . Woda o smaku jabłkowym .


10 . Pierwsza złamana kość ? 

Odp . Na szczęście , nigdy nic sobie nie złamałam .


11 . Pierwszy pierceeng ?

Odp . Po jednej dziurce w lewym i prawym uchu . Dopiero dwa lata temu zdecydowałam się na kolejne dwa kolczyki w lewym uchu .





12 . Pierwsze państwo za granicą do którego pojechałaś ?

Odp . Na dłuższy okres czasu nie byłam w żadnym państwie . Na wycieczce w góry przeszliśmy przez granice Polsko - Słowacką .


13 . Pierwszy film , który pamiętasz ? 

Odp . Z zaciekawieniem obejrzałam film pod tytułem " Błękitna Laguna " .




14 . Twoje pierwsze zwierzątko domowe ? 

Odp . Od dzieciństwa miałam kilka kotów i psa .


15 . Pierwsza uwaga w dzienniczku ? 

Odp . Może nie w dzienniczku , jak w zeszycie ćwiczeń z religii . Zapomniałam odrobić pracy domowej i wpadłam na pomysł , aby improwizować . Udawałam , że czytam z ćwiczenia , a tak na prawdę wszystko wymyślałam na poczekaniu : ) .


To by były wszystkie pytania na jakie miałam odpowiedzieć . Pa ! Pa !


1 . Może odpowiecie na dwa wybrane pytania ?



29 komentarzy:

  1. "Blekitna laguna" jest super!<3
    Fajne odpowiedzi, super tag ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    Zapraszam: http://gertrama.blogspot.com/2014/08/summer-wishlist.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. A odpowiem haha.
    8. Sięgnęłam po swój telefon
    12. Nie pamiętam czy to były Czechy czy Niemczech

    Zapraszam na mojego bloga.
    http://nicoole-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam tego TAG-u, może go niedługo zrobię :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie piłam alkoholu i też nigdy nie latałam samolotem xd
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nigdy nie leciałam samolotem ale zawsze chciałam =)
    mam pytanie : czy pytania do tag-u wymyślasz sama ? mogłabyś odpowiedzieć na to pytanie u mnie na blogu ? może też zrobię tag =)
    pozdrawiam !
    blog-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :)
    Ja też nigdy nie leciałam samolotem i nie byłam za granicą. No i na szczęście nic mi się do tej pory nie złamało. Tyle szczęścia ^^

    Pozdrawiam
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pierwszy piercing hmmm to dwie dziurki, obecnie mam cztery, a pierwsze zwierzątko pies xoxo

    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również na szczęście nigdy nic sobie nie złamałam ;P
    Świetny jest ten tag, nigdy go wcześniej nie widziałam ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag.
    Pytałaś się o wspólna obserwację.
    Ja już obserwuję.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne odpowiedzi. Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! No to odpowiadam :)
    7 . Kto był pierwszą osobą , z którą dziś rozmawiałaś ?

    Odp . Koleżanka, z którą dojeżdżam codziennie do pracy.


    8 . Co było pierwszą rzeczą jaką zrobiłaś ?

    Odp . Sięgnęłam po telefon, poszłam się umyć, załączyłam komputer i zaczęłam ćwiczyć z Jillian Michaels :)

    Zapraszam do siebie na lipcowy mix zdjęć :) zrealizowacmarzenia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też odpowiem na:
    9. woda mineralna
    10. nigdy w życiu, a jak byłam mała to chciałam, wydawało mi się to takie fajne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi :) Też niedawno robiłam ten TAG ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super notka :) i dzięki za komentarz u mnie, oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. też nigdy nie latałam samolotem :)
    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy tag, może niedługo zrobię go u siebie.
    A ja odpowiem na te:
    5. Leciałam do Anglii.
    6. Chyba u koleżanki w jakimś domku działkowym. :D
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Na moim blogu pytałaś się mnie o wspólną obserwację :) Ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż. Tu mój blog- http://greenskycalms.blogspot.com/. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na post. :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowy tag! ;)

    http://podrugiejstronieobiektywuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też na szczęście jeszcze nie mam nic złamanego :D
    Ciekawe odpowiedzi ;p

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć!
    Na moim blogu proponowałaś wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam :)
    Przy okazji ciekawe odpowiedzi, pozdrawiam!
    Link do mnie--> http://pszczola-maja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne, ze tak. :) zacznij, ja sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś o wspólną obserwację !
    Ja już teraz ty ! :)
    pozdrawiam
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny tag ;) Ciekawe odpowiedzi, ja nawet nie mam przebitych uszu xD

    zapraszam :3
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny tag, lubie je czytac :)


    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy tag :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dziekuje za mily komentarz :) świetnie prowadzisz bloga :) oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny ten kolczyk w uchu z serduszkiem :) !

    http://sensiblees.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o wybór pierwszej pracy, to jestem zdania że warto zgłosić się do agencji pracy tymczasowej. Sama miałam możliwość korzystać z oferty MG Solutions - dość szybko znaleźli dla mnie pracę, z moim wykształceniem i korzystnymi warunkami zatrudnienia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥