wtorek, 9 lipca 2013

Ognisko =) .

Hey !


Pisałam wam o ognisku , które robiłam w niedziele , wszystko wróżyło , na to , że będzie udane i jak najbardziej niezapomniane , mimo , że minął już tydzień wakacji , miało one oficjalnie je rozpocząć . To jest taka niewielka tradycja , która daje uśmiech na twarzy , zawszę na początku wakacji i pod koniec jest rozpalany ogień , przy którym można na prawdę miło spędzić wieczór . Niestety był jeden kłopot , latający , czyli komary , strasznie mnie pogryzły , w domu miałam pełno bąbli , mam nadzieje , że w końcu one znikną i
nie będę musiała na tym cierpieć , nie chce mieć  pogryzionych nóg , rąk , tylko dla tego , że mam na sobie cienkie ubrania . W domku mam mały remont , jak na razie wszystko jest w nieładzie , ale jakoś da się wytrzymać , myślałam , że nie będzie internetu z przeniesieniem biurka i tego wszystkiego , na szczęście wszystko dało się poukładać i internet działa bez zarzutu =) .



Jutro zrobię obiecaną recenzje żelu do twarzy . Do zobaczenia . Pa ! Pa !


23 komentarze:

  1. Dobrze że się chociaż dobrze bawiłaś. Niestety komary gryzą i nie można się tego w całości pozbyć... :\
    Fajne kapselki ;D

    http://just-life-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Num będę musiała zobaczy c tą recenzje :D
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ostatnio strasznie komary gryzą :/
    Czekam na recenzje

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooo jak ja nienawidzę komarów ! sama jestem strasznie pogryziona ale używam Fenistila ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na jutrzejszy post! ;) też nienawidzę komarów -,- tylko gryzą i gryzą ; p

    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na naszym blogu. Zapraszamy!
    thonlysuch.blogspot.com

    ~kat&majczi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ogniska <3 czekam na recenzję :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje :) i mnie też cały czas komary gryzą ;/ , mam chyba już z 24 ugryzienia ;/

    klaaaaudyna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ogniska..
    obserwuję :P
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o obserwację :) Ja już :) czekam na cb :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Calkiem fajny blog :-)

    Ja juz obserwuje, teraz kolej na Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejj Nati, blog jest naprawdę świetny, obserwuję cię i na swoim blogu http://gosia-and-gosia.blogspot.com/ mam twój blog na liście moich ulubionych ;** A to że robisz listę polecanych blogów to nadal jest aktualne? bo bardzo bym chciała znależć się na tej liście bo na mojego bloga prawie nikt nie wchodzi :( Co mam zrobić by móc się znależć na tej liście ? proszee odpowiedz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że przynajmniej się odbyło. A komary to kłopot całego świata :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy blog :) fajnie go prowadzisz jak na taką młodą osóbkę :))
    zapraszam do mnie + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nati o której dziś będzie nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też miałam ognisko na rozpoczęcie wakacji i komary też dokuczały :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Na komary, pomaga cytryna jak ją rozkroisz i przyłożysz albo w plasty ją pociachać i położyć na ugryzieniach, ewentualnie wycisnąć z niej sok i wsmarować.

    Obserwuję liczę na to samo...
    http://ja-kontra-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za komentarz :)
    ja już Cię obserwuję od dawna :D
    zapraszam:
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje zostałaś nominowana do libster blog award !!! Dostałaś nominację za ciężką pracę nad swoim blogiem resztę znajdziesz na moim blogu !!!
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu!!!
    hitoshy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią chciałabym mieć ognisko, a komarów też nie nawidze :)


    komentuj>>>>>http://forever-shopping-blog.blogspot.com/<<<<<<komentuj

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym, komary też mnie pogryzły...
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga o modzie:happybyfashion.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te komary to masakra jakas!!! Ognicha sa fajne:P

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥