czwartek, 11 lipca 2013

Recenzja - żelu do twarzy =) .

Hey !


Dziś zorganizowałam dla was recenzje żelu do twarzy z firmy - Bebeauty .  Będę oceniała najważniejsze funkcje tego żelu jak : wydajność , konsystencję , zapach , skuteczność , pojemność , dostępność , cenę =) .
Nawilżający żel
do mycia twarzy ,
firmy Bebeauty .


Informacje od producenta :


Moja opinia : 

Żel do twarzy firmy Bebeauty - jest przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej , leczy zaczerwienienia i krostki . Po wielokrotnym zastosowaniu widać efekty , mniej więcej , skóra jest gładka , elastyczna , bez żadnych zanieczyszczeń . Oczyszcza skórę , odświeża i nawilża , jest moim faworytem odkąd go mam =) .

Wydajność : 1/1 . ( mam go od kilku miesięcy ) .
Konsystencja : 1/1 . ( z drobinkami , gęsty i leciutko klejący ) .
Zapach : 1/1 . ( ładny , wyrazisty ) .
Skuteczność : 1/1 . ( goi zaczerwienienia , zmniejsza krostki ) .
Pojemność : 1/1 . ( tubka zawiera 150 ml . ) .
Dostępność : 1/1 . ( kupiłam go w Biedronce , która jest prawie wszędzie ) .
Cena : 1/1  . ( około 5 - 6 zł . ) .

Ogólna ocena :  7/7 . Polecam !


Ten post miał pojawić się wczoraj , nawet go zaczęłam pisać , ale zaczęło grzmieć , i wolałam wyłączyć komputer , jutro zrobię troszkę nietypową notkę , ale reszty dowiecie się w swoim czasie . W poprzednich 2  postach dostałam trzy nominacje do Liebster Blog Award , od :  Klaudii - Klik , Wiktorii - Klik i Kasi$Maji - Klik . Tego typu post powinien pojawić się w przyszłym tygodniu . Przy okazji robię taką akcje , będzie ona polegać na tym , że w komentarzy każdy zainteresowany może podać link do swojego bloga , a ja co dziennie w kolejnym poście będę polecać trzy wybrane blogi . Każdy , kto postanowi brać w niej udział , będzie polecony , a więc zapraszam =) . Mam nadzieje , że recenzja pomogła w podjęciu decyzji . Słyszałam , że są też inne kolory , do innej cery , więc jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie . Ja akurat wybrałam normalną i mieszaną , w moim przypadku żel sprawdził się idealnie . Na blogu pojawiły się małe zmiany , np . nagłówka i tła , wszystko wykonałam sama i jestem zadowolona z efektu . To , będę lecieć . Pa ! Pa !


30 komentarzy:

  1. Też go kiedyś używałam :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałam ostatnio kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo fajny pomysł z polecaniem blogów :))
    świetna notka :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie można go kupić ? :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie używałam, ale mam swój c:


    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się czyta i chyba sobie taki kupię, bo mnie zachęciłaś :)

    Jeśli znajdziesz czas to wpadnij i skomentuj, będę wdzięczna:

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Świetny blog pozdrawiam i
    zapraszam do obserwowania mojego bloga i
    skomentowania ostatniego post hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog! :) Genialny nagłówek :) Zapraszam do mnie, nowa notka, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka nati ;)) + tutaj link do mojego bloga http://gosia-and-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam już styczność z tym żelem i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uzywam tego : <
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam jeszcze. ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję takiego żelu ;) już biegnę do sklepu! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :* OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra recenzja :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu, i tak, obserwujemy! Ja już.
    Pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze napisana recenzja ;d
    Pozdrawiam : )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog !! No jasne,że obserwujemy :)
    mery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam i był całkiem okej :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze go nie używałam.
    Super blog!
    I tak obserwujemy.
    Ja już :)
    never--say-never.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią bym zakupiła ten żel, ale niestety - po każdym specyfiku do mycia twarzy wyskakuje mi więcej pryszczy i krostek. :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze. Ale muszę spróbować<3
    Pewnie ,że obserwujemy :D Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nominuję cie do Liebster Blog Awards.
    Więcej informacji znajdziesz na : http://by-megg.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-awards-2.html

    OdpowiedzUsuń
  23. super post
    blok też supcio :)
    obserwuje ;)
    ja dopiero zaczynam blogować, ale mam nadzieję, że ci się u mnie spodoba http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog !!!
    Zaprasazm do siebie : fainucike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki tobie kupiłam sobie ten żel :D

    tosia0809.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałam zgłosić swój blog do akcji polecania blogów. Jego adres to http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niedawno zaczęłam używać żelu od Garnier i odpowiada mi, ale może kiedyś wypróbuję :)

    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś poleciła bloga i z góry dziękuję lolliesolies.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie się zgłoszę do polecenia bloga. Dzięki!

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam i raczej nie użyję tego żelu, bo jestem alergikiem i nie mogę ;C

    Zapraszam do siebie ^^
    http://zrobtosamkiedychcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥