sobota, 15 czerwca 2013

Hey !



Dziś obiecałam posta tematycznego . Oczywiście wszystko zrealizuje , a będzie on polegał na przedstawieniu dwóch rzeczy z kategorii mody . Mam nadzieje , że notka się spodoba .


Spodnie : ♥


Są to moje ulubione spodnie . Z kroju są bardzo podobne , jedyna różnica : to te wiosenne kolorki . Za sztukę zapłaciłam : 35 zł . =) .

Buty : ♥


Wiosenne i letnie buty . Te dwie pary są zdecydowanie moim najlepszym zakupem . Czerwone kosztowały : 39 . 99 , a beżowe : 69 =) .

Koszulki : ♥


Wybrałam te oto : koszulki . Są luźne , a przede wszystkim cienki , w sam raz na lato . Za różową dałam :15 zł , a za czerwoną : 25 zł . =) .

Sukienki : ♥

Pokazane już wcześniej w poście : Moja Szafa ( sukienki ) . Są przeznaczone na wiosnę i lato . Ceny niestety nie pamiętam =) .

Spódnice : ♥

Czarna spódnica pasuje do wszystkiego , więc stała się jedną z moich ulubionych , oraz niedawno kupiona zwiewna i długa spódnica . Pierwsza kosztowała około 55 zł , a druga 45 =) .


Powoli zakańczamy pierwszą cześć posta pod tytułem : Moje Ulubione Rzeczy .W najbliższym czasie zrobię drugą cześć , nie tylko z ubraniami . Dobra , to będę lecieć . Pa ! Pa !


2 komentarze:

  1. Wszystko jest bardzo ładne :) Szczególnie bluzki i spodnie ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi tą różową spódnice!! ;oo

    http://lifebywiki.blogspot.com/
    zapraszam =D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥