niedziela, 19 maja 2013

Hey !


Dziś byłam na wycieczce rowerowej . Ogólnie cały wyjazd uznaje za udany . Narobiłam kilka zdjęć , które są poniżej . Zaczęłam również czytać lekturę pod tytułem : Szatan z siódmej klasy : Nie jest to najlepsza książka , lecz jak mus to mus . Jutro mam sprawdzian z języka rosyjskiego , który został przełożony z ubiegłego piątku . Jak na razie się nie uczyłam , ale jeszcze mam chwilkę czasu , więc na pewno do książek zajrzę . Dziękuje , też za te wszystkie komentarze pod ostatnim postem , są one dla mnie bardzo ważne i przyjemne.









Dobra , lecę oglądać program pod tytułem : Tajemnice meteorytu z Czelabińska . Nie wiem czemu , ale lubię  , takie filmy dokumentalne . Pa ! Pa !

4 komentarze:

  1. My ostatnio przerabialiśmy lekturę " Szatan z siódmej klasy " :)
    Fajne zdjęcia .
    http://carmelovy-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kto robił ci zdjęcia ?
    fajny post czekam na następny
    imtwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, niezły nagłówek, a blog jest super ;))

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    U mnie nowy post z outfitami, zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥