środa, 17 kwietnia 2013

Hey !


Dziś przyszłam do was z recenzję kremu - żelu do twarzy z firmy Bebeauty . A , więc zapraszam do przeczytania tej notatki , być może ten produkt jest przeznaczony dla was .

Firma : Bebeauty , Face Expertiv . Delikatny żel - krem , łagodzący do mycia twarzy . Skóra sucha i wrażliwa . Ładnie oczyszcza skórę twarzy i oczy z makijażu i zanieczyszczeń , nie powoduje wysuszenia . Delikatna formuła żelu koi podrażnienia i pozostawia uczucie komfortu . Wyciąg z owocu noni działa na skórę antyoksydacyjnie i odżywczo , dodaje energii oraz wspomaga jej naturalną ochronę . Zawarta w żelu gliceryna utrzymuje optymalny poziom nawilżenia . Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona , nawilżona i ukojona . Ogólnie żel po zastosowaniu daje uczucie komfortu , np . u mnie twarz była ciągle wilgotna . Co najważniejsze żel jest przebadany dermatologicznie i produkt jest hypoalergiczny . Moim zdaniem
ten produkt jest warty kupna =) . To co , mam nadzieje , że recenzja komuś się przyda . Będę lecieć . Pa ! Pa !



6 komentarzy:

  1. Myślę, że po Twojej recenzji zachęciłaś mnie do kupna tego żelu
    Masz bardzo fajny wygląd bloga
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się, może kupię sobię :) Zachęciłaś mnie tą recenzją :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Można go kupić w Rossmanie?
    Ciekawy ;) Może spróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ciekawyy o.O musze spróbować :**

    zapraszam :**
    będzie miło jeśli wpadniesz :**

    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj mam pisac z prośbą o polecenie w poście ? ;d chyba że sie 'przeczytałam' i mialam napisac gdzie indziej ;p
    loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥