sobota, 20 kwietnia 2013

Hey !


Dziś postanowiłam przedstawić wam 5 stronek , które najczęściej odwiedzam . A , więc zapraszam do zerknięcia , może wy też na któreś wchodzicie ?


1 .



Nk - nasza-klasa . Jest to portal społecznościowy , który pewnie większość osób posiada , lub posiadała . Ja osobiście  
wchodzę na niego często , ponieważ mam tam . wielu , fajnych znajomych =) .





2 . 



Fb - Facebook . Kolejny , fajny portal społecznościowy . Jest to super stronka , prosta w obsłudze . Jestem przekonana , że każdy chociaż  raz słyszał o Facebooku =) .




3 . 



YouTube - jest to miejsce , w którym można znaleźć wiele filmów o różnorakiej tematyce . Ja prywatnie uwielbiam oglądać filmiki , z których da się pośmiać . Np . śmieszne wpadki . Polecam , bo zawsze warto tam wejść =) .



4 .

Blogger - stronka przeznaczona do pisania bloga . Uwielbiam czytać blogi ludzi , którzy na prawdę kochają pisać notki =) .



5 .

Yafud - kiedyś polecałam tą stronkę w notce . Są na niej śmieszne historie , które przydarzyły się zwykłym ludziom . Często na niej bywam , aby się troszkę pośmiać =) .




A , więc to by było na koniec . Mam nadzieje , że spodobała wam się , tego typu notka . A teraz lecę oglądać 
dalszy ciąg X Factora  . To co , zmykam . Pa ! Pa !



4 komentarze:

  1. Wchodzę na wszystkie te strony oprócz nk xd
    Zapraszam do mnie:
    http://francis-fraancis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nk już dawno nie byłam :D Miałam tam kiedyś konto, ale już mi się znudził ten portal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja daawno temu usunełam konto na nk ;D zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję ;)
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥