poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Hey !


Dziś był , taki uroczysty dzień . Trochę wspomniałam o nim wczoraj , a dziś dokończę dalszy wątek . O 10 rozpoczęła się msza święta z udziałem Biskupa Siedleckiego . Był to ważny dzień , ponieważ takie wizyty są co 5 - 4 lata . Msza skończyła się równo o 12 . Potem gdzieś przed 13 ,  był odśpiewany hymn szkolny wraz z pocztem sztandarowym , w którym szłam . Wraz z  uczniami przygotowaliśmy akademię , aby nasz gość  mógł poznać historię wsi i parafii - Kolano . Moim zdaniem Biskup okazał się miłym człowiekiem , przed kościołem do mnie zagadał , jak i do ludzi , zgromadzonych się przed świątyniom . Prawdopodobnie  już odjechał , ale na pewno ten dzień długo zapadnie w naszej pamięci =) . Teraz kilka fotek z tej ważnej uroczystości . A tu dla chętnych jest pełna galeria i trochę zarysu historycznego mojej wsi - http://podlasie24.pl/wiadomosci/diec.-siedlecka/wizytacja-w-parafii-imienia-nmp-w-kolanie-de01.html .























Będę lecieć . Pa ! Pa !


2 komentarze:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥