wtorek, 1 stycznia 2013

Hey !

Sorry , ale nie mogłam wczoraj włączyć internetu bo coś nie działało , ale jak teraz włączyłam komputer wszystko jest w porządku . Dziś zrobię na blogu małe podsumowanie mojego roku . A więc ten rok nie był najlepszy ani nie najgorszy . Pewnie myślicie czemu nie najgorszy a to dlatego , że za wiele się nie działo . Chociaż miałam takie 3 najważniejsze wydarzenia .

-  Czerwony pasek na świadectwie .
-  Wycieczka w góry ( było super ) .
-  Uroczystość nadania imienia  szkolę w Jabłoniu ( szłam w poczcie sztandarowym ze swoją klasą ) .

W roku  2013 zamierzam szczęśliwie dotrwać do 2014 , mam już kilka postanowień pewnie zastanawiacie się jakie   , ale ich na razie nie napisze . Zróbmy tak , że jak się spełni 1 z nich napisz jakie one było . Na pewno każdy ma jakieś postanowienie chociaż 1 , ale raczej ma . Jutro szkoła pewnie nikomu się nie chce do niej iść mi na pewno nie , chociaż kiedyś nie mogłam się doczekać , ale to było dawno jak byłam mała , mi się wydaje , że dzieci w młodszym wieku bardziej są skoro do uczęszczania do szkoły . Już w tym tygodniu szykuję się spr . niesprawiedliwie bo po świętach , ale nauczyciele tłumaczą się , że mamy dożo czasu do nauki bo okres świąteczny wolny od szkoły trwał 1 ,5 tygodnia .Może za bardzo się rozpisałam , ale chciałam wam wynagrodzić ten brak wczorajszego postu . Nadal przypominam o konkursie , który trwa do 3 stycznia , jak na razie udział w nim wzięło  2 osoby ( cieszę się ) . Takimi konkursami można sobie polepszyć liczbę odwiedzających czy obserwatorów , więc polecam takie konkursy ja takich konkursów włącznie z nim zrobiłam 2 . Na pewno w przyszłości pojawi się ich więcej . Wczoraj dotrwałam do sylwestra i wychodząc na dwór wokół mnie było pełno sztucznych ogni . Teraz czas na zdjęcia . Jeszcze życzenia i lecę . Pa ! Pa !





W Nowym Roku, tuż po balu,  
Oprócz szczęścia, zdrowia, szmalu ,
Proś niebiosa by Ci dały 
Dużo seksu i gorzały.
Do Siego Roku.




 Przyjemnego szumu w głowie,
Wygodnego miejsca w rowie,
No i może jeszcze potem,
Spokojnego snu pod płotem.
A na każdym kroku, szczęścia w Nowym Roku!




Szampan i zegar na Sylwestra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥