środa, 2 stycznia 2013

Hey !




Nareszcie pierwszy dzień w szkolę za sobą , lekcję skrócone o 2 godziny po prostu idealny szkolny dzień . Cieszę się nie tylko z tego powodu , ale i z 700 wejść w ciągu półtora miesiąca .Pewnie zastanawiacie się czemu dodałam te zdjęcie po boku , a to z powodu pięknej wczorajszej nocy , przy której bardzo ładnie świecił księżyc . Jutro spr . z matematyki , który wydaje się trudny , jednak  po dłuższym zastanowieniu i posiedzeniu nad nim jest w gruncie rzeczy prosty .
Nie wiem jak wy , ale ja mam bardzo dużo energii do nauki  , nawet czytam lekturę pod tytułem Przypadki Robinsona Kruzoe . Jeszcze tego
nie pisałam , ponieważ nie byłam pewna czy będzie 13 czy 15   . 01 . 2013  choinka szkolna  , teraz jestem pewna bo okazało się , że wypada 13 bardzo zadowolona , lubię takie zabawy pewnie nie ja jedna .  Nadal przypominam o konkursie , który trwa do jutra . Wyniki będą około 18 . 00 , więc można jeszcze wziąć udział .  Tu z boku widzicie jeszcze moją kotkę o imieniu Ela .  Moje koty są obżarte .  W przesądach czy horoskopach liczba 13 i wszystkie inne rzeczy wiążące się z tą cyfrą są ponoć nieszczęśliwe . I właśnie jest 2013 . będę miała 13 lat pójdę do nowej szkoły w ogóle zdarzy się pełno nowych rzeczy .
Raczej w to nie wieże  , ale warto o tym pomyśleć . To ja lecę . Pa ! Pa !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥