czwartek, 10 stycznia 2013

Hey !

Dziś obiecany post tematyczny  . We wczorajszym poście na napisałam o czym on będzie , ale mam nadzieję , że kilka osób skojarzyło  . Gdy robiłam post o przyrodzie w moim obiektywie obiecałam , że tag o moich kotach pojawi się w przyszłości , więc spełniam obietnice . Będzie to w typie opowiadania .

- Mam cztery koty o , które nazywają się :  Niuniuś , Leoś , Ela i Franio .
- Są zwyczajnymi kotami . Chociaż Niuniuś ma inną sierść niż pozostałe koty . Taką miękką .
- Są koloru :  Siwego , Czarno - Białego , Biało - Siwego i Biało - Rudego .
- Mają nie mniej niż pół roku i nie więcej niż 3 lata .
- Dzielą się na dwie grupy : łowcze i leniuchy . 
- Ich ulubionym miejscem snu jest : parapet , fotel i łóżko . 
- Jedzą : mięso , karmę dla kotów i piją mleko .

To są ciekawostki na temat moich kotów a oto 8 zdjęć w terażniejszym wieku i jak byli mali.



                      Leoś !









                     Niuniuś !
                  Franek !
                        


 




                   Ela !






Teraz opiszę co w ogóle się dzieje u mnie . A więc pisałam spr . szóstoklasisty nie był trudny , ale nie można też go zaliczyć do najłatwiejszych np .  zapomniałam zostawić akapitu w opowiadaniu i żle napisałam ułamek dziesiętny ja zamiast tego nabazgrałam zwykły . No , ale chyba nie da się napisać bez ani 1 pomyłki . Chociaż zdarza się , że jest napisane 40 / 40 . Dziś stanęłam na rękach przy ścianie nie było to trudne bo próbowałam w domu . Chcę bardzo podziękować za ponad 900 wejść . Jutro w szkolę mnie nie będzie , więc nie muszę się uczyć , ani wstawać rano na 8 : 40 . To ja już lecę . Pa ! Pa ! 

Wykres wyświetleń strony Wyświetlenia strony: 909 - 64 posta, ostatnio opublikowano dnia 2013-01-09 - 6 obserwatora


1 komentarz:

  1. Fajny blog. Zapraszam do mnie:
    kate-kaatee.blogspot.com
    Obserwujemy?

    PS.
    Jak zmieniłaś kursor?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥