sobota, 5 stycznia 2013

Hey !

Dziś obiecałam post tematyczny , więc wywiązuje się z obietnicy . Wiecie   o tego typu poście , ale nie napisałam o czym on będzie . Dzisiaj myślałam jaki temat wybrać , ponieważ miałam 2 do wyboru . Pierwszy o moich 4 kotach taki ich życiorys a drugi o przyrodzie w moim obiektywie . Pewnie ciekawi was  , który wybrałam a więc dziś będzie o przyrodzie , a żeby nie było smutno tym co by chcieli o moich kotach w rekompensatę na pewno takiego typu post się pojawi . Zdjęć będzie kilka nie było łatwo ich narobić w taką porę , kalendarzowo mamy zimę , ale na dworze padał drobny deszcz , a to śnieg , gdzieniegdzie on w małych ilościach jest . Okey to teraz czas na te zdjęcia , mam nadzieje , że się spodobają .










Wywiązuje się z umowy i polecam 2 blogi , które wygrały konkurs sylwestrowy . Zgodnie z zasadą konkursu polecam je w 3 notkach i niestety ta jest już ostatnia . 1 . KLIK 2 . KLIK .

A teraz czas na kilka gifów , które znalazłam wczoraj serwując po internecie . Jakby ktoś chciał wejść to kliknijcie TU .


 Znalazłam w opcji kuraki .



Znalazłam w opcji spirale . 

To ja już lecę . Pa ! Pa !



1 komentarz:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;>
    zapraszam do siebie:
    roaringinthejungle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥