wtorek, 8 stycznia 2013

 .


Hey !

Drugi dzień za sobą zostało zaledwie trzy a może i dwa  szkolne nie wiem ,  chyba pojadę w piątek na zakupy i może nie pójdę do szkoły . Sama nie wiem śmiać się czy płakać niedługo spr. próbny szóstoklasisty , którego nie jestem chętna pisać , ale i zbliżamy się wielkimi krokami do choinki szkolnej , która odbędzie się w następną niedziele o godz. 15 : 00 . Jakoś tak dziwnie póżno , ale nawet może być fajnie tak wieczorem tańczyć na sali . Nikt nie patrzy kto i jak tańczy czy brzydko czy ładnie każdy  tak jak umie . Dzisiaj dowiedziałam się , że  zajęłam 4 miejsce w konkursie pożarniczym na eliminacjach powiatowych i dostaję się do wojewódzkiego . Fajnie jest tak wygrywać , ale nie wiem co będzie dalej wygram nie wygram ? Kto wie .  Dzisiaj nie wstawię zdjęć a to z powodu póżnego powrotu ze szkoły , potem lekcje , najgorsze wypracowanie  , ale jakoś się uporałam z nim i na dodatek aparat się rozładował , chyba było mi pisane nie dodawanie zdjęć w dzisiejszym dniu . Teraz kilka gifów . Postraszę was , nie no żart to nie jest nawet straszne .





To ja już lecę . Pa ! Pa !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥