niedziela, 16 grudnia 2012

Hey !

Pewnie zauważyliście zmianę nagłówka , wydaje mi się lepszy , ponieważ jest mniejszy i szybciej można się dostać do postów . Skasowałam muzykę , ale za to macie suwak na dole , którego nie było wcześniej a zatem można się dostać do chatu , kalendarza , godziny czy pogody . Dziś miałam w planie pójść do lasu i zrobić zdjęcia siebie oraz może napotkanych zwierząt leśnych , niestety  pogoda popsuła mi ten zamiar . Przy okazji dziękuje za 2 obserwatorów to niewiele wiem ,  lecz każda osoba liczy się dla początkujących , oraz dziękuje za 300 wejść to już jest na prawdę dużo w porównaniu z tym , że bloga prowadzę zaledwie miesiąc  . Chciałam dziś ubrać choinkę ,ale już zdecydowałam się na dzień przed wigilią lub wigilię , aby zachować tą magiczną chwile i jeszcze pobyć kilka dni w niecierpliwości .To ja już lecę . Pa ! Pa !

1 komentarz:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥