sobota, 15 grudnia 2012

Hey !

Pewnie zauważyliście , że  mój blog przeszedł kilka zmian np. kursywa , płatki śniegu , kotek w rogu ekranu oraz dodatki po prawej stronie ekranu . Mam nadzieje , że wam się spodoba i przyda np . kalendarz , albo jak macie chęć pogadanie na  chacie .Wczoraj obiecałam wam zdjęcia tych nalepek , więc już wam wstawiam .




To są 4 naklejki z tamtego roku , więc
postanowiłam je przykleić do szyby w regale .Zachęcam do ich kupna  , one są w całości a nie w kawałkach , więc łatwo się przyklejają .









 
A to są 2 naklejki , które są przyklejone do szyby . Jeden problem w nich jest taki , że są w kawałkach .

Do świąt zostało dokładnie tylko 9 dni , i 6 do końca świata chociaż w to nie wierze , ale zanim to nie nastąpi zamierzam sama przekroczyć granice końca świata he he żart , ale ta granica jest , jest nie wierzycie ?
Zobaczcie !


Okey mam nadzieje , że się spodobało to ja lecę . Pa ! Pa !

2 komentarze:

  1. fajne fotki :P

    super blog+ obserwuje i liczę na rewanż

    zapraszam: http://karaafashion.blogspot.com/

    i zachęcam do udziału w konkursie: http://karaafashion.blogspot.com/2012/12/50-obserrwatorow-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥