środa, 5 grudnia 2012

Hey !


Okey obiecałam wam , że wstawię zdjęcia więc zapraszam do oglądnięcia .....





 Próbowałam zrobić orła ,

ale mi nie wyszło .Szkoda !



Obiecany dyplom z konkursu ,

pod. pt. Zapobiegajmy Pożarom .




Miałam problemy z ujęciem ,

mojego pieska ( Bela ) , ciągle uciekała



Tam z mną jest kartka świąteczna ,

którą zrobiłam własnoręcznie .







To była udana zabawa na śniegu z Belą ,

a teraz pobawię  kota w cieplutkim mieszkaniu ,

który w przeciwieństwie do psa jest fotogeniczny .


                          ( Niuniuś )
       


Przez Belę wyłożyłam się w krzak świerka ,

na szczęście się nie połamał =)














Po kilku zdjęciach powiem  wam co u mnie a więc mieliśmy spr. z przyrody , a kartkówka z j . angielskiego odłożona na środę . Na w-f byliśmy na dworze i zrobiliśmy bitwę na śnieżki  chłopaki na dziewczyny , a potem robiliśmy zawody która grupa ulepi lepszego bałwana . Każda z grup twierdzi , że jego bałwan był lepszy , więc nie doszliśmy do kompromisu ( niestety ) . Jutro na w-f będzie prawdopodobnie dalszy ciąg wariacji na śniegu , który powoli topnieje . Bardzo mi się podoba ten pomysł bo w ubiegłych latach nauczyciel nam nie pozwalał wyjść na dwór , a teraz mamy fajną panią , która pozwala  na zimowe wariację . Będę już kończyć mam nadzieje , że jutro wejdę i napisze jak rewanż bitwy . Pa ! Pa !


A wasze wariację na śniegu ?

1 komentarz:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥